قیمت واحدهای مسکن مهر در حومه تهران به ۲ میلیارد تومان رسید

قیمت واحدهای مسکن مهر در حومه تهران به 2 میلیارد تومان رسید

بازار خرید و فروش مسکن در این روزها، بیشتر از هر زمان دیگری در تاریخ این کشور ملتهب است. قیمت ها نجومی شده است و قشر مستضعف جامعه، توان خرید خانه را ندارد.

این اوضاع در کلان شهرها و شهرهای بزرگ وخیم تر است. اما جوّ بازار مسکن در هیچ یک از شهرهای کشور به اندازه ی تهران ملتهب نیست.

به گزارش پرشین سازه، با افزایش قیمت خانه در تهران خیلی از افراد متقاضی خرید یا اجاره ی مسکن در حومه شهر شده اند. اما این افزایش تقاضا، با سرعتی باورنکردنی در نهایت به افزایش قیمت خانه های حومه شهر مثل پرند و پردیس و..منجر شده است.

با یک بررسی کوتاه فایل های فروش خانه در منطقه ی پردیس، می توان دریافت که قیمت خرید یک واحد مسکونی مهر در شهر پردیس، نزدیک ۲ میلیارد تومان شده است.

البته این معضل در شهر جدید پرند با شدت کمتری وجود دارد. به طوری که قیمت واحدهای مسکونی مهر در شهر پرند پایین تر است.

برخلاف تصور خیلی از افراد، این قیمت ها مربوط به خانه هایی با متراژ بالا نیست. بلکه مثلا یک واحد ۸۳ متری در فاز ۱۱ پردیس، حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. در شهر پرند نیز، قیمت یک واحد از مسکن مهر که ۸۸ متر دارد، ۸۲۵ میلیون قیمت گذاری شده است.

از طرفی دیگر، یک واحد ۹۷ متری در فاز دوم پردیس، حدود ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون قیمت خورده است.

قیمت مسکن مهر در فازهای ۶ و هسای شهر پرند اندکی ارزان است. مثلا یک واحد ۷۸ متری در فاز ۶ شهر پرند، حدود ۷۵۰ میلیون تومان قیمت دارد. این در حالیست که قیمت یک واحد ۷۲ متری در فاز هسای شهر پرند حدود ۶۵۰ میلیون است.

 

دیدگاه ها غیرفعال است