تنوع قیمت مسکن و اجاره بها در منطقه ۵ تهران

منطقه 5 تهران، بهترین تنوع قیمت مسکن و اجاره بها

با توجه به افزایش بسیار زیاد قیمت اجاره مسکن در شهر تهران، به نظر می آید که مستاجرین تلاش می کنند تا بهترین گزینه های موجود با توجه به شرایط فعلی را پیدا کنند.

به گزارش پرشین سازه ، در حال حاضر منطقه ۵ تهران، یکی از پر تقاضاترین مناطق شهر است که بیشترین معاملات مسکن را دارد و از لحاظ قیمت نیز بسیار متنوع است.

بر اساس گزارش ها و تحقیقات میدانی به نظر می آید که وضعیت بازار مسکن در این منظقه از شهر، بسیار متنوع و متفاوت است. بسیاری از متقاضیان خرید و اجاره ی مسکن می توانند در محله های مختلف منطقه ۵ تهران، موارد مورد نیاز خود را پیدا کنند. به طور کلی، منطقه ۵ تهران به صورت میانگین حدود ۱۵ درصد از حجم کلی معاملات مسکن شهر تهران را خود اختصاص داده است.

به دلیل وسعت زیاد این منطقه و همچنین سطح کیفیت زندگی در محلات مختلف آن، استقبال خریداران و مستاجرین مسکن از این منطقه زیاد است.

بررسی جدیدترین شرایط بازار اجاره مسکن نشان می دهد که تنوع قیمت در این منطقه بسیار بالاست و تعامل طرفین معاملات نیز مثبت است. همچنین با بررسی آمارها و گزارش هایی که وجود دارد به نظر می آید که نرخ رهن کامل آپارتمان های مسکونی در این منطقه، متنوع تر از دیگر محله های شهر است. به این معنی که هم قیمت های بالا در میان نرخ های رهن خانه دارد و هم مواردی را می توان پیدا کرد که موجران، قیمت های مناسب تری را برای رهن کامل در نظر گرفته اند.

تنوع این فایل ها که در دیگر مناطق شهر تهران به عنوان فایل های استثناء معرفی می شوند، در منطقه ۵ بسیار زیاد است. بررسی ها نشان می دهد که در حال حاضر قیمت رهن خانه در منطقه ۵، به ازای هر متر مربع از ۶ میلیون تا ۱۲ میلیون تومان می باشد.

دیدگاه ها غیرفعال است