پروژه‌های تجاری در حال ساخت تهران

پروژه های تجاری درحال ساخت تهران

مهم ترین اصلی که کسب وکار باید در یک بازاریابی موفق رعایت کند دسترسی به اطلاعات صحیح مشتریان بالقوه است. در همین راستا نیز مسلماً بزرگ ترین طرح ها و پروژه های ساختمانی ازجمله پروژه های ساخت برج های اداری و تجاری می توانند جزو بهترین گزینه ها برای شما باشند. چراکه علاوه بر اینکه یک عمده فروشی موفق و با بازه ی درآمدی بالا را تجربه می کنید، در کارنامه خود فرصت همکاری در پروژه های بزرگ را نیز خواهید داشت.

مسلماً استفاده از یک بانک اطلاعاتی معتبر و جامع از پروژه های در حال ساخت می تواند کاراترین رویه در جهت یک بازاریابی موفق باشد. در همین راستا شرکت پرشین سازه بزرگ ترین بانک اطلاعات در حال ساخت کشور آماده ارائه معتبرترین اطلاعاتی پروژه های در حال ساخت می باشد. حال با توجه به این مقدمه به عنوان مشتی از خروار شما را با چند نمونه از پروژه های تجاری در حال ساخت تهران آشنا و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهیم، پس با ما همراه باشید.

پروژه های تجاری در حال ساخت تهران

اطلاعات پروژه های تجاری در حال ساخت تهران به صورت روزانه توسط بازاریابان شرکت پرشین سازه تهیه می شود و بعدازآن این اطلاعات به دست کارشناسان مجرب شرکت بار دیگر ارزیابی می شوند و به صورت دسته بندی شده و طبقه بندی شده پس از این که صحت اطلاعات بار دیگر تأیید شد، به دست مشتریان گرامی می رسد.

در همین راستا برج های تجاری اداری در حال ساخت تهران شامل:

۱. برج تجاری اداری آرتمیس

پروژه تجاری اداری آرتمیس در زمینی به مساحت ۳۰ هزار و ۳۸۸ و با زیربنای ۳۶۵ هزار مترمربع، تصویر یک کشتی بزرگ و باشکوه را در ذهن تداعی می کند. این برج در شمال دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ شهرداری تهران قرارگرفته و دارای کاربری های مختلفی می باشد. این مجموعه که از ۶ برج مجزا تشکیل شده دارای خدماتی ازجمله تاکسی هوایی، مرکز همایش های بین المللی، سینما، شهربازی، هایپرمارکت، مجموعه های ورزشی شامل استخر، سونا و بدن سازی، فودکورت، رستوران های بین المللی و … می باشد.

درواقع برج های مجموعه آرتمیس دارای ۷ طبقه پارکینگ و ۴ طبقه تجاری بوده و دیگر طبقات دارای کاربری اداری می باشند. آرتمیس دارای پنج قطعه مجزا و شش برج است که هر قطعه دارای سند و پروانه مستقل می باشد. هر برج چهار طبقه تجاری دارد و مابقی طبقات آن اداری هستند. برای هر بلوک نیز هفت طبقه پارکینگ در نظر گرفته شده که مجموعاً گنجایش حدود چهار هزار خودرو را دارد.

برج تجاری اداری آرتمیس

بلندترین برج این مجتمع ۳۲ طبقه و کوتاه ترین برج آن ۲۵ طبقه (با احتساب ۷ طبقه پارکینگ) است که قرارگیری برج های مذکور به صورت یکپارچه، ساختار کلی آرتمیس را شکل می دهد. تمامی برج ها به یکدیگر متصل بوده و به صورت یکپارچه، مجتمع را تشکیل می دهند. با توجه به قرار داشتن این پروژه در منطقه ای که قرار است قطب گردشگری تهران باشد، هدف اصلی آن، فراهم کردن امکانی برای تجارت توأم با تفریح است.

امکانات بی نظیر این پروژه شامل موارد ذیل می باشد:

  • تاکسی هوایی
  •  مرکز همایش های بین المللی، سینما، شهربازی، هایپر مارکت
  •  مجموعه های ورزشی (استخر، سونا و بدن سازی)
  •  فودکورت، رستوران های بین المللی متنوع و VIP با بهره مندی از چشم انداز دریاچه چیتگر

موقعیت مکانی برج آرتمیس

تهران، انتهای بزرگراه شهید همت، دریاچه شهدای خلیج فارس (دریاچه چیتگر)

۲. برج تجاری اداری رزمال

این مجموعه دارای ۲۵ طبقه بوده و در مساحتی به وسعت ۲۰۰۰۰۰ مترمربع در منطقه ۲۲ اجرا و ساخته شده است. طبقات این مجموعه دارای کاربری هایی ازجمله تجاری، اداری و ورزشی می باشد.

ماهیت مجموعه ی تجاری، اداری، خدماتی و فرهنگی رزمال مبتنی بر مرکز خرید واحدهای تجاری، سالن های سینما و کنسرت رستوران ها و فود کورت، روف گاردن، سالن های بیلیارد و بولینگ و آیس رینک، فضای بازی کودکان، استخر و سونا، سالن های ورزشی، تالارهای پذیرایی و همایش، فضاهای بورس کالا، واحدهای اداری، خدماتی و درمانی و … می باشد.

برج تجاری اداری رزمال

امکانات بی نظیر این پروژه شامل موارد ذیل می باشد:

  • ۵ طبقه منفی مشتمل بر پارکینگ، استخر و کارواش
  • سالن های سینما و کنسرت
  •  رستوران ها و فود کورت
  • ۵ طبقه تجاری، فرهنگی، ورزشی و شامل سالن های چندمنظوره و هایپرمارکت (مجموعه تجاری)
  •  چشم انداز کامل دریاچه، آبشار تهران و پارک جنگلی چیتگر
  • روف گاردن

موقعیت مکانی برج تجاری اداری آیرانا

انتهای اتوبان همت بعد از آزادراه آزادگان، بزرگراه خرازی، شمال دریاچه خلیج فارس نزدیک به ایستگاه مترو چیتگر

۳. پروژه تجاری اداری آیرانا

پروژه تجاری و اداری آیرانا به عنوان بلندمرتبه ترین برج اداری و تجاری منطقه ۲۲، در استثنائی ترین مکان منطقه ۲۲ قرارگرفته است که با دسترسی از چهار طرف به موقعیتی ممتاز تبدیل شده و با چشم انداز همیشگی خود به دریاچه زیبای چیتگر و پارک مجاور آن آینده ای فوق العاده درخشان را در انتظار دارد. پروژه تجاری و اداری آیرانا با ۳۴ طبقه و مساحت ۷۲۰۰ مترمربع، بلندمرتبه ترین سازه تجاری و اداری منطقه بوده که با پیش بینی گنجایش ۲۲۰۰ دستگاه خودرو، نیازهای خدمات شهری را به خوبی برآورده می نماید.

این پروژه به دلیل نزدیکی به بزرگراه همت و حکیم ازنظر راه دسترسی به شرق تهران و مرکز شهر و کرج موقعیت مناسبی دارد. به دلیل واقع شدن مجموعه در منطقه با بافت نو، پیش بینی ارتباطات مناسب شهری و طراحی و اجرای شریان های حیاتی شهری مطابق آخرین ضوابط مصوب انجام شده است.

پروژه تجاری و اداری آریانا به عنوان طرح های ملی موجود در منطقه ۲۲ سایر طرح های تفریحی و گردشگری حاشیه دریاچه چیتگر و داخل پارک، پروژه احداث ۳۰۰۰ هکتار مجموعه تفریحی گردشگری در قسمت بالادست و ضلع شمالی منطقه ۲۲، باغ گیاه شناسی، پارک فناوری، مسیل وردآورد و غیره همگی از نقاط قوت موجود و در دست مطالعه در منطقه ۲۲ می باشند.

امکانات بی نظیر این پروژه شامل موارد ذیل می باشد:

  • دوربین مداربسته سالن
  • مجهز به سیستم اطفا حریق
  • پارکینگ و تأسیسات
  • بر اساس برآورد صورت گرفته، ۲۲۰۵ پارکینگ برای این مجموعه ساخته خواهد شد.
  • ارائه واحدهای اداری، تجاری به همراه شهربازی

موقعیت مکانی برج تجاری اداری آیرانا

تهران، اتوبان همت غرب (شهید خرازی) میدان دریاچه شهدای خلیج فارس، بلوار شهید جوزانی

مشاهده کنید: قیمت لحظه ای سنگ

۴. مجتمع تجاری فرانتیوم

این پروژه تجاری در حال ساخت دارای ۱۳ طبقه و کاربری تجاری اداری می باشد. معماری این مجتمع تجاری در حال ساخت را آرشیتکت معروف فرزاد دلیری انجام داده اند. پروژه فرانتیوم دارای زیربنای ۴۵۰۰۰ مترمربع می باشد و اسکلت این پروژه از فولاد بوده و نمای آن HPL و شیشه کرتین وال استطبقات این ساختمان لوکس در حال ساخت شامل ۶ طبقه پارکینگ، ۱ طبقه هایپر مارکت، ۴ طبقه تجاری و ۶ طبقه اداری می باشد.

در حال حاضر ۹۰ درصد پروژه پیشرفت داشته و مراحل پایانی کار را سپری می کند. همچنین این پروژه تجاری در حال ساخت دارای ۱۳ طبقه و کاربری تجاری اداری می باشد. معماری این مجتمع تجاری در حال ساخت را آرشیتکت معروف فرزاد دلیری انجام داده اند.

امکانات بی نظیر این پروژه شامل موارد ذیل می باشد:

  • دوربین مداربسته سالن
  • مجهز به سیستم اطفا حریق
  • پارکینگ و تأسیسات
  • ارائه واحدهای اداری و تجاری

موقعیت مکانی برج تجاری اداری فرانتیوم

تهران، انتهای بزرگراه همت

مجتمع تجاری فرانتیوم

۵. مجتمع تجاری اداری برزیل

ساختمان مجتمع اداری برزیل با معماری منحصربه فرد خود با طراحی مرحوم مهندس بهروز احمدی؛ با سازه ای استوار در خیابان برزیل غربی با سرمایه گذاری مشترک «شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی» و «شرکت بین الملل ساختمان و صنعت ملی» در ۱۶ طبقه با کاربری اداری – تجاری بنا گردیده است. مجتمع اداری در حال ساخت، ساختمانی است که با بهره گیری از دانش روز تلاش نموده است تا میزان مصرف انرژی را از طریق بهره بندی از مصالح نوین مدیریت نموده و اتلاف انرژی در ساختمان را به حداقل ممکن برساند.

این مهم در معماری ساختمان، با بهره گیری از دیوارهای پیرامونی دوجداره، از مصالح سبک و مقاوم به همراه یک لایه ضخیم پشم شیشه؛ و در نمای ساختمان استفاده از ورق های کامپوزیت، محصول کارخانه آلکوباند آلمان صورت گرفته است.

کلیه سازه نما بر اساس مبحث ۶ مقررات ملی ساختمان ایران در برابر باد محاسبه و اجرا گردیده است. این برج اداری در حال ساخت، دارای شش طبقه زیرزمین است که هر طبقه در دو تراز اجراشده استپوشش کف پارکینگ ها در طبقات زیرزمین با استفاده از بتن سخت و پوشش اپوکسی و کلیه ستون ها و دیوارها تا ارتفاع ۶۰ سانتی متر با سنگ گرانیت مشکی؛ و جداره دیواره داخلی از تراز سنگ تا زیر سقف نیز به منظور امکان شستشو و عدم جذب آلودگی با رنگ مقاوم کاسماتیک قاب بندی و پوشیده شده است.

این پروژه در حال ساخت در طبقه همکف دارای یک سرسرای مجلل ورودی مجموعه و لابی آسانسورها بوده که امکان ارتباط با طبقات و همچنین سالن اجتماعات واقع در ضلع شمالی طبقه همکف را میسر می سازد. این ورودی از جبهه جنوب در طبقه همکف به سرسرای با ارتفاع ۵/۴ متر باز می شود. در معماری داخلی از بهترین مصالح باکیفیت مرغوب و نازک کاری های چوبی، برنز، استیل و سنگفرش منقوش در تطابق با پلان معکوس سقف و … بهره گرفته شده است. در طرفین سالن ورودی، دو واحد تجاری که دارای بالکن اند با سیستم سرمایش و گرمایش، تأسیسات برقی و مکانیکی مستقل و ورودی های مستقل از ورودی اصلی پیش بینی شده است.

امکانات بی نظیر این پروژه شامل موارد ذیل می باشد:

  • استفاده از باکیفیت ترین مصالح ساخت
  • سیستم سرمایش و گرمایش مکانیزه
  • سالن های سینما و کنسرت
  •  رستوران ها و فود کورت
  • دارای طبقات تجاری، فرهنگی، ورزشی و شامل سالن های چندمنظوره و هایپرمارکت (مجموعه تجاری)

موقعیت مکانی برج تجاری اداری برزیل

تهران، خیابان برزیل غربی

۶. مجتمع اداری تجاری مگا پارس

مجتمع تجاری اداری مگا پارس به عنوان بزرگ ترین و مدرن ترین مرکز تجاری-اداری ایران در زمینی به مساحت ۲۷ هزار مترمربع و زیربنای بیش از ۲۱۰ هزار مترمربع در منطقه ای با دسترسی های منحصربه فرد در حال ساخت است. مجتمع پارس مجموعه ای است از کاربری های مختلف شامل پارکینگ اختصاصی و عمومی، واحد های تجاری، اداری، فرهنگی (سالن های سینما، تئاتر و کنسرت) تفریحی و ورزشی (بولینگ، بیلیارد، پاتیناژ و بازی های کودکان) و فضاهای سبز قابل تردد بر بام مجتمع. سازه مجتمع مشتمل بر ۵ طبقه در زیرزمین تا ۱۷ طبقه در بالای سطح زمین بنا می گردد.

امکانات بی نظیر این پروژه شامل موارد ذیل می باشد:

  • واحدهای تجاری و مرکز همایش های بین المللی
  • امکانات تفریحی و ورزشی شامل: سالـن سینما، سالـن بولینگ، شهربازی و امکانات فروشگاهی و پذیرایی
  • رستوران مجلل ملل و فود کورت
  • استفاده از مجهزترین سیستم های سرمایش و گرمایش
  • ایجاد روشنایی مناسب عمومی با سیستم های هوشمند
  • آسانسور پاناروما

موقعیت مکانی برج تجاری اداری مگا پارس

تهران، خیابان شریعتی، خیابان معلم، نبش خیابان مرودشت

مجتمع اداری تجاری مگا پارس

آشنایی با بانک اطلاعات پرشین سازه

به طورقطع بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه جامع ترین پلتفرم اطلاعات ساختمان های در حال ساخت کشور می باشد. درواقع شرکت پرشین سازه با جمع آوری حدود ۲۲۵۰۰ پروژه و ارائه اطلاعات دقیق و به روز ساختمان های در حال ساخت، اولین و جامع ترین بانک اطلاعات ساختمانی در سطح تهران و حومه ی تهران می باشد. این اطلاعات شامل شماره تماس سازنده، مرحله کار، آدرس پروژه، تصویر پروژه، تعداد طبقات و واحدها، متراژ، نقشه گوگل مپ و غیره می باشد. جالب است بدانید که طی این فرایند اطلاعات به طور مرتب و مداوم آپدیت شده و روزانه ۵۰ مورد پروژه جدید به این تعداد اضافه می گردد. یک پایگاه داده معتبر و به روز که می تواند نیازهای مشتری را به سرعت شناخته و آنچه موردنیاز است را به کاربران ارائه دهد.

نکات آخر

به طورکلی می توان بازاریابی هدفمند در هر حوزه از کسب وکار را، آشنایی با پروژه های در حال ساخت، شناسایی خریداران و تبلیغ محصولات و خدمات از طریق واسط هایی که به خریداران بالقوه منتهی می شود، دانست. درواقع مجموعه ای تجاری را در نظر بگیرید که در زمینه ساختمان با انواع و اقسام طرح ها و کاربری های متفاوت ساختمان در حال فعالیت است، این مجموعه قطعاً نمی تواند با یک سری افراد خریدار و فروشنده محدود به کسب وکار بپردازد؛ چراکه تنوع محصولات نیاز به توسعه ی روابط را آشکارتر نشان خواهد داد.

بنابراین و بر این اساس شرکت ها مجبور به استفاده از لیست شماره موبایل کارفرمایان پروژه برای گردآوری اطلاعات آن ها خواهد بود تا با استفاده از آن لیست به معرفی کالاها و خدمات خود بپردازند. دراین بین شرکت پرشین سازه به عنوان جامع ترین بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت افتخار ارائه پروژه های در حال ساخت تهران را برای کاربران گرامی دارد. در پایان نیز امیدواریم که مقاله پیش رو کارگشای شما بوده باشد.

دیدگاه ها غیرفعال است