شهردار منطقه ۴ تهران، از پروژه های در حال ساخت این منطقه بازدید کرد

شهردار منطقه 4 تهران، از پروژه های در حال ساخت این منطقه بازدید کرد

در هر گوشه ای از تهران، ساختمانی نیمه کاره می بینیم که در حال ساخت است. شهردار منطقه ۴ تهران نیز با توجه به این موضوع، از پروژه های در حال ساخت این منطقه بازدید کرد.

به گزارش پرشین سازه ، این شهردار به سراغ پروژه های در حال اجرای منطقه ۴ رفته و چنین گفت: کامل کردن پروژه های عمرانی در راستای جلب رضایت و آسایش شهروندان، یکی از اقدامات مهم مدیریت شهری است که در نهایت منجر به شکوفایی شهر می شود.

محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۴ تهران به همراه معاون فنی و عمرانی این منطقه و شهردار ناحیه ، از این پروژه های عمرانی دیدن کرد و ضمن تقدیر و تشکر از عوامل فنی و مجریان طرح ها ، پیشرفت فیزیکی پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.

وی به اهمیت خدمات رسانی به شهروندان اشاره کرد و چنین اظهار نمود: یکی از مهم ترین مولفه‌های داشتن شهری زیبا و مدرن ، ایجاد بسترهای مناسب توسعه ای است. در همین راستا، یکی از اصلی ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری، رفاه و آرامش شهروندان است.

پوریافر تاکید کرد که این پروژه های عمرانی باید در اسرع وقت تکمیل شوند و تصریح نمود: رضایت شهروندان در گرو تکمیل پروژه های عمرانی است. امیدوار هستیم که این روند به جهتی حرکت کند که رضایت شهروندان به حداکثر خود برسد و روز به روز، شاهد شکوفایی و رشد بیشتر شهرمان باشیم.

در همین خصوص، برخی از پروژه های عمرانی منطقه ۴ تهران مثل مقبره الشهدای بوستان مجیدیه ، خیابان چمن آرا و تقاطع غیر همسطح بزرگراه باقری به فرجام و برخی دیگر از پروژه ها مورد بازدید قرار گرفتند.

دیدگاه ها غیرفعال است