وام نوسازی مسکن روستایی از شنبه ۲۰۰ میلیون تومان خواهد شد!

وام نوسازی مسکن روستایی از شنبه 200 میلیون تومان خواهد شد!

چندی پیش خبری در مورد اعطای وام ۲۰۰ میلیون تومانی نوسازی مسکن روستایی از سوی دولت منتشر شد. البته اخبار ضد و نقیض دیگری نیز از سوی سازمان بودجه و برنامه و بانک مرکزی نیز به گوش رسید. اما حالا به نظر می آید بعد از فراز و فرودهای فراوان، دولت بلاخره وام ۲۰۰ میلیون تومان را تصویب کرده است.

به گزارش پرشین سازه ، سخنگوی دولت اعلام کرده است که: جهت سرعت بخشی و تامین منابع مالی برای اجرای نهضت ملی مسکن، دولت با افزایش تسهیلات نوسازی مسکن روستایی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان موافقت کرده است.

وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام موافقت هیئت دولت برای افزایش سقف تسهیلات نوسازی مسکن روستایی از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان، چنین گفته است که تمامی متقاضیان می توانند از شنبه، اقدام به دریافت این وام نمایند.

سخنگو و دبیر هیات دولت در انتهای جلسه امروز هیات وزیران به این مطلب اشاره کردند و چنین گفت: برای افزایش سرعت ساخت و ساز نهضت مسکن و تامین منابع مالی آن، هیات دولت با افزایش وام نوسازی مسکن روستایی از ۱۰۰ به ۲۰۰ میلیون تومان موافقت کرده است و از شنبه نیز این وام پرداخت خواهد شد.

مسعود میرکاظمی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز ضمن تایید افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن روستایی چنین گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه تمامی جوانب را بررسی کرده و اقدامات لازم برای پرداخت این تسهیلات از سوی بانک ها را آغاز کرده است.

وام نوسازی مسکن روستایی، یکی از اقدامات دولت جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن بوده است که تا پیش از این، رقم ۱۰۰ میلیون تومانی داشته است اما با توجه به دستورات جدید، از روز شنبه مبلغ این تسهیلات دو برابر خواهد شد.

دیدگاه ها غیرفعال است