قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ در تهران با نصب و اجرا چقدر است؟

پانل پشم سنگ از دو لایه عایق از همین جنس در رو و زیر خود برخوردار است و لایه میانی آن متشکل از چندین لایه پشم سنگ است. حالا پشم سنگ چیست؟ پشم سنگ برش هایی از سنگ بازالت است که ویژگی محرض آن جذب بالای رطوبت و مقاومت در انتقال آن به محیط اطراف است.

پنل های پشم سنگ به علت سبکی و قطر کم برخلاف ظاهرشان، مورد استفاده در اکثر مراکز تجاری و مسکونی قرار میگیرد.

سفارش و خرید انواع ساندویچ پانل های پشم سنگ – ۰۹۱۲۲۹۴۹۸۹۱

مزایای ساندویچ پانل پشم سنگ

ساندویچ پانل های پشم سنگ ، یکی از پرکاربردترین مواد در صنعت ساختمانی هستند، و دارای مزایای زیادی می‌باشند. برخی از مزایای این نوع پانل‌ها عبارتند از:

ساندویچ پانل پشم سنگ

  1. عایق حرارتی و صوتی: پشم سنگ خود به دلیل خاصیت عایق حرارتی و صوتی بالا، موجب کاهش گرما و صدا در داخل ساختمان می‌شود، که این امر می‌تواند در افزایش راحتی ساکنین و کاهش مصرف انرژی برای سیستم‌های گرمایش و سرمایش تأثیرگذار باشد.
  2. مقاومت در برابر آتش: پشم سنگ دارای مقاومت بالا در برابر آتش است و در صورت اتفاق حادثه، این ویژگی می‌تواند ایمنی ساختمان را افزایش دهد.
  3. سبک وزن و سازگاری با سیستم‌های ساختمانی: این نوع پانل‌ها سبک و وزن کمی دارند که باعث می‌شود در ساخت و نصب آن‌ها زمان کمتری صرف شود. همچنین، سازگاری آن‌ها با سیستم‌های ساختمانی مختلف نیز از مزایای دیگر آن‌هاست.
  4. مقاومت در برابر رطوبت و پوسیدگی: پشم سنگ، مقاومت خوبی در برابر رطوبت و پوسیدگی دارد که از دوام و طول عمر پانل‌های ساخته شده از آن تضمین می‌کند.
  5. قابلیت بازیافت: پشم سنگ قابلیت بازیافت دارد و می‌توان آن را بعد از دور افتادن به محیط زیست بازگرداند، که این امر از نظر محیط زیستی بسیار مهم است.

با توجه به این مزایا، استفاده از ساندویچ پانل‌های پشم سنگ می‌تواند به بهبود عملکرد و کیفیت ساختمان‌ها کمک کند و همچنین به حفظ محیط زیست کمک می‌نماید.

کاربرد های ساندویچ پانل پشم سنگ

کاربرد های ساندویچ پانل پشم سنگ

به این دلیل که ماده پشم سنگ تا ۱۳۰۰ درجه سانتی گراد حرارت مستقیم را تحمل میکند در بیشتر مراکز علمی مثل پالایشگاه ها، نیروگاه های پتروشیمی و یا هر نوع از آن مورد استفاده قرار میگیرد .

همچنین ویژگی مقاومت در برابر رطوبت در این ساندویچ پانل افراد میتوانند در پروژه های ساختمونی خود از استفاده آن بهره مند شوند تا طول عمر سازه و کیفیت آن افزایش یابد.

نحوه ساخت و تولید پنل پشم سنگ به چه شکل میباشد؟

مراحل تولید و تدارک پانل پشم سنگ به شکل زیر میباشد:

  1. پشم سنگ ها برش خورده
  2. پس از برش با چسب های صنعتی به یک دیگر متصل و فشرده میشوند تا به راحتی از هم جدا نشوند.

حالا که فرایند تولید برایتان توضیح داده شد، وجه تمایز پانل های ما استفاده از چسب های صنعتی است که در حرارت آسیب نمیبینند و در آب حل نمیشوند. همین موضوع باعث میشود محصول خارج شده از خط تولید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

بیشترین استفاده از پانل ساندویچی پشم سنگ در کجاست؟

بیشترین استفاده از پانل ساندویچی پشم سنگ در کجاست؟

شاید برایتان تعجب آور باشد اما این پنل ها در مقابل زلزله و زمین لرزه ، مقاومتشان کم نظیر و بسیار بالا است و استفاده از آنها در کشور ژاپن در صنعت ساخت خانه به علت زلزله خیز بودن بسیار زیا است . پس ما به عنوان شرکتی معتبر و با سابقه در صنعت ساخت پانل به شما پیشنهاد میدهیم در سازه های مسکونی خود از این مدل استفاده لازمه را ببرید تا خطر ریزش آن در زمان زمین لرزه را کاهش دهید. همچنین تازگی بنا را تا مدت زیادی افزایش میدهد و با جلوگیری از انتقال رطوب ، از نم دار شدن دیواره ها جلوگیری لازمه را به سرانجام میرساند.

پانل های پشم سنگ چه ویژگی هایی دارد؟

خوده ماده پشم سنگ مزایای بسیاری دارد ، وقتی چندین لایه از آن با ترکیب دو ورق عایق در کنار هم قرار بگیرد، نام بردن از ویژگی هایش بخاطر حجم بالای آنها دشوار است اما گلچینی از مهمترین ویژگی هایی گه پنل پشم سنگ را خاص کرده است برایتان شرح میدهم به ترتیب زیر:

  1. عایق صدا: که باعث شده در ساخت سینما بکار گرفته شود
  2. آنتی باکتریال بودن: سبب استفاده از این پنل در گلخانه شده.
  3. ارزان و سبک بوده و حمل و نصب آن به مراتب ساده و راحت میباشد.

نکات مهم در رابطه با پنل پشم سنگ

باز هم در خرید پنل های پشم سنگی شک دارید؟ هیچ ایرادی ندارد! حتی بسیاری از معمار های برتر دنیا این ساندویچ پنل را جایگزین آجر و سیمان های کلاسیک کرده اند ، چرا که ضخامت کمتری دارد و باعث میشود بهره بیشتری از فضایه داخلی سازه برد (جا گیر نیست خیلی).

چون این ماده اولیه در کشور خودمان وجود دارد ، تمامی تولیدات آن داخلی به حساب می آید و همین امر سبب کاهش هزینه های واردات میشود و برای مشتری قیمت نهایی بسیار مناسب تر از نمونه های خارجی تمام میشود ، اما نباید فراموش کرد که قیمت پایین نشانه کیفیت پایین نیست، بلکه نشان از خرید بهینه است.

اگر هم لحظه ای از خرید خود پشیمان شدید و خواستید آن را جایگزین کنید، ساندویچ پانل پشم سنگ قابلیت بازیافت دارد، پس جای نگرانی در هیچ یک از مباحث باقی نمیماند.

اکثر پانل ها را نمیتوان تمیز کرد و شست اما پشم سنگ ماده ای است که میتوان آن را با خیال راحت و به دور از استرس فاسد شدن ، شست و تمیز کرد.

قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ چه معیار هایی دارد؟

مانند تمامیی محصولات تولید شده موجود در مجموعه بهترین شرکت نصب و اجرا ساندویچ پانل تهران پانل، این محصول نیز دارای معیار هایی جهت ارزیابی قیمت آن توسط کارشناسان وجود دارد :

  1. انتخاب طرح و رنگ از میان انبوهی از تنوع
  2. تعیین اندازه آن
  3. ضخامت نهایی پانل

و در نظر داشته باشید که شرایط آب و هوایی در انتخاب حجم و اندازه بسیار تاثیر گذار است.

اگر محیط کاربرد آن از دمای بالایی برخوردار است ضخامت پشم سنگ مورد استفاده در پانل را افزایش دهید تا مقاومت آن با طبع بیشتر شود.

ساندویچ پانل پشم سنگ چیست؟ یکی از انواع ساندویچ پانل ها که از فوم عایق پشم سنگ برای لایه میانی استفاده شده است. ساندویچ پانل پشم سنگ یکی از بهترین ساندویچ پانل هاست که به دلیل دارا بودن مقاومت بالا در برابر حرارت، دوستدار محیط زیست، مقاومت در برابر نفوذ حشرات و … در صنایع مهمی مانند مجتمع‌های پتروشیمی، فرودگاهی و بیمارستانی استفاده می‌شود. این پانل ها دارای دانسیته ۱۰۰ تا ۱۱۰ kg/m3 هستند. در این مطلب از بهترین شرکت نصب و اجرا ساندویچ پانل تهران پانل با کاربردها، مزایا و معایب و مشخصات فنی عایق پشم سنگ آشنا می‌شویم.

دیدگاه ها غیرفعال است