معرفی برند برتر دیگ شوفاژ چدنی و مشعل موتورخانه

معرفی بهترین برند دیگ شوفاژ چدنی و مشعل موتورخانه

افرادی که با موتورخانه‌ و تاسیسات ساختمانی آشنایی دارند؛ می‌دانند که دیگ چدنی موتورخانه گرمای مورد نیاز خود را از آب و یا بخار که ماحصل سوخت مشعل موتورخانه است، تامین می‌کند.

مطمئنا این را هم مد نظر خواهند گرفت که لازمه تامین گرمای لازم برای تبدیل آب موجود در دیگ چدنی شوفاژ به بخار، خرید تجهیزات موتورخانه از برند معتبر و مطمئن است.

از این رو در ادامه به معرفی دیگ شوفاژ چدنی از برندهای پرفروش و بهترین مشعل موتورخانه موجود در بازار برای راه‌اندازی سیستم گرمایشی موتورخانه می‌پردازیم. لطفا تا پایان مطلب همراه ما باشید.

معرفی بهترین برند دیگ چدنی شوفاژ موتورخانه

به شما این اطمینان را می‌دهیم با شناخت کافی از برندهای مختلف و پرفروش بازار، انتخاب تجهیزاتی نظیر: دیگ چدنی شوفاژ و مشعل گازی موتورخانه آسان خواهد شد.

معرفی دیگ شوفاژ چدنی موتورخانه و سازندگان برتر آن‌ها که دیگ‌هایی با ظرفیت حرارتی بالا و حداکثر فشار کاری قابل تحمل را ارائه می‌کنند.

۱.   دیگ چدنی شوفاژکار

برند شوفاژکار جزو قدیمی‌ترین سازندگان و بهترین برند دیگ چدنی موتورخانه در ایران است. دیگ‌ چدنی شوفاژکار مناسب برای موتورخانه‌هایی با تولید آب گرم تا حداکثر ۱۰۵ درجه سانتیگراد هستند. در انواع مختلف زیر از ۵ پره تا ۲۰ پره تولید و روانه بازار می‌شوند:

  • دیگ چدنی شوفاژکار مدل توربو
  • دیگ چدنی شوفاژکار مدل استار
  • دیگ چدنی شوفاژکار مدل سوپر ۲۰۰
  • دیگ چدنی شوفاژکار مدل سوپر ۳۰۰
  • دیگ چدنی شوفاژکار مدل سوپر ۴۰۰
  • دیگ چدنی شوفاژکار مدل سوپر ۵۰۰
  • دیگ چدنی شوفاژکار مدل سوپر هیت ۱۳۰۰
  • دیگ چدنی شوفاژکار مدل سولار ۳۰۰
  • دیگ چدنی شوفاژکار مدل سولار ۴۰۰

کاربری این دیگ‌ها مناسب برای ساختمان‌های مسکونی، اداری و یا مراکز درمانی است؛ همچنین متریال‌های دیگ چدنی شوفاژکار دارای پلتفرم مقاومی در برابر حرارت و آتش خواری بوده که علاوه بر مقاومت در مقابل رطوبت، اکسید نخواهد شد و خورندگی آن نیز پایین است.

مارک معتبر دیگ چدنی و مشعل موتورخانه

۲.   دیگ چدنی mi3

دیگ‌های چدنی mi3 با محدوده ظرفیت ۲۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰ کیلوکالری بر ساعت، تولید شرکت لوله و ماشین سازی ایران اولین تولیدکننده دیگ چدنی موتورخانه است.

دیگ‌های چدنی ام آی تری با توجه به ظرفیت‌های حرارتی مورد نیاز در ۷ مدل متنوع از جمله: دیگ چدنی مدل S ، مدل S90، مدل M، مدل Super M90، مدل L90، مدل Super L90 و Hyper تولید و روانه بازار می‌شوند.

این دیگ‌ها به‌صورت‌ باز و بسته بر اساس نیاز مشتریان با ۵ سال ضمانت تعویض قطعات و خدمات پس از فروش ارائه می‌گردند.

همچنین دیگ‌های چدنی MI3 برای سوخت با گاز شهری و یا گازوئیل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برندهای معتبر مشعل موتورخانه

آشنایی با ۳ برند مطرح در زمینه تولید مشعل موتورخانه که تولیدات آن‌ها با کیفیت و متناسب با نیاز شما است. برند معتبر یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت مشعل گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز است.

۱. مشعل ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور از با سابقه‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات موتورخانه از جمله مشعل‌ها است. مشعل‌های تولیدی این برند به ۳ دسته مشعل گازی، گازوئیل‌سوز، دوگانه‌سوز طبقه‌بندی می‌شود.

همچنین با ظرفیت‌های مختلف متناسب با نیاز کاربران از حداقل ۱۷,۰۰۰ کیلو کالری در ساعت و حداکثر ۵,۰۰۰,۰۰۰ کیلو کالری در ساعت در بازار یافت می‌شوند.

مشعل‌های ایران رادیاتور دارای کیفیت، قیمت مناسب، ساخت استاندارد و گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

۲.  مشعل شوفاژکار

شوفاژکار نامی آشنا و قابل اعتماد در زمینه تجهیزات موتورخانه است. علاوه بر دیگ چدنی شوفاژ، انواع مشعل گازی موتورخانه را نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند.

مدل‌های پرکاربرد مشعل موتورخانه شوفاژکار عبارت است از:

  • مشعل شوفاژکار CKI G85
  • مشعل شوفاژکار CKI G120
  • مشعل شوفاژکار CKI G180
  • مشعل شوفاژکار CKI G260
  • مشعل شوفاژکار CKI G240
  • مشعل شوفاژکار CKI G350/C
  • مشعل شوفاژکار CKI G350/C2S دو مرحله‌ایی
  • مشعل شوفاژکار CKI G380
  • مشعل شوفاژکار CKI G405

مشعل‌های گازسوز شوفاژکار در ظرفیت‌های گرمایشی مختلف متناسب با نیاز انواع دیگ چدنی موتورخانه، با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در بازار موجودند. از جمله مزیت های مشعل گازی شوفاژکار می‌توان به تولید صدای کم در حین کار، مجهز بودن به رله کنترل، کاهش مصرف انرژی، افزایش راندمان حرارتی و… اشاره کرد.

۳.   مشعل گرم ایران

شرکت گرم ایران یکی از سازندگان به نام تجهیزات موتورخانه است. در زمینه طراحی و تولید انواع رادیاتور، پکیج و انواع مشعل‌ گازسوز، گازوئیل سوز، مازوت سوز، دوگانه سوز، چند گانه سوز و زغال سنگ سوز از ظرفیت ۲۰,۰۰۰ الی ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ کیلو کالری در ساعت فعالیت دارد.

مهمترین ویژگی‌های مشعل‌های تولیدی گرم ایران شامل: قیمت و کیفیت مناسب، قطعات یدکی فراوان در دسترس و گارانتی و خدمات پس از فروش است.

انتخاب دیگ شوفاژ و مشعل موتورخانه مناسب

انتخاب دیگ شوفاژ چدنی و مشعل موتورخانه مناسب

از چالش‌های اصلی کاربران برای سیستم گرمایشی موتورخانه خرید تجهیزات موتورخانه از جمله: دیگ چدنی شوفاژ و مشعل موتورخانه، با کیفیت و راندمان کاری بالا برای جلوگیری از کاهش گرمای مورد نیاز و افزایش مصرف و خرابی تاسیسات ساختمانی است.

به همین منظور در این محتوا بهترین برند دیگ چدنی نظیر: دیگ چدنی شوفاژکار و دیگ چدنی mi3 و بهترین مشعل موتورخانه از جمله: مشعل شوفاژکار، ایران رادیاتور و گرم ازران بازار را که به دلیل کیفت، عملکرد مطلوب، ساخت استارندارد و قیمت مناسب پرفروش هستند، معرفی کرده‌ایم.

همچنین اگر به دنبال تامین‌کننده‌ای معتبر و مطمئن هستید؛ دما استار فروشگاه تاسیسات حرارتی، برودتی و تهویه در تهران است.

از سویی پخش کننده دیگ چدنی در مدل‌ها و ظرفیت‌های حرارتی مختلف مخصوص موتورخانه و انواع مشعل‌ گازی موتورخانه از بهترین برندها و با کیفیت بالا و قیمتی منصفانه نیز است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پرشین سازه در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاه ها غیرفعال است