کرج؛ از واحدهای میلیاردی تا لوکس های نجومی!

کرج؛ از واحدهای میلیاردی تا لوکس های نجومی!

قیمت مسکن در کرج: واحدهای 100 متری از 1 میلیارد تا 13 میلیارد تومان


پیش از جهش قیمت مسکن، بیشتر زوجین جوان و خانه اولی ها برای خرید خانه به سراغ بازار مسکن کرج می رفتند اما در حال حاضر، قیمت واحدهای مسکونی این شهر نیز دست کمی از تهران ندارد و از ۱ میلیارد شروع شده و گاهی تا ۱۳ میلیارد نیز می رود.

به گزارش پرشین سازه ، یک واحد ۱۰۰ متری در کرج از حدود ۱ میلیارد تومان شروع می شود اما برای خرید یک واحد ۱۰۰ متری در مرکز شهر یا محله های متوسط کرج باید حداقل ۲ الی ۵ میلیارد تومان هزینه کنید. خانه های ارزان قیمت یک میلیاردی کرج، معمولآً در شهرک ها و محله های کم برخوردار واقع شده اند.

مثلا قیمت یک واحد ۱۰۰ متری دوخوابه که در سال ۸۸ ساخته شده و در محله کمال شهر واقع گردیده، حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان است. واحد مزبور دارای امکانات مناسبی است اما آسانسور ندارد. همچنین در طبقه همکف از یک ساختمان ۳ طبقه واقع شده است.

اگر به دنبال واحدی نوساز هستید که اخیراً ساخته شده، محله گلشهر کرج می تواند گزینه های خوبی ارائه کند. مثلا یک واحد نوساز و کلیدنخورده که در سال ۱۴۰۲ ساخته شده، نزدیک به ۲ میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد. این واحد در یک ساختمان شش طبقه واقع شده و دارای آسانسور و انباری است اما پارکینگ ندارد.

واحدهای ۱۰۰ متری زیر ۳ میلیارد تومان در کرج، بیشتر در محله هایی مثل گلشهر، کمالشهر، محمدیه، سرآسیاب و…واقع شده اند. مثلا یک واحد دیگر که در سال ۹۸ ساخته شده و در بلوار ایمان است، ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. این واحد در یک ساختمان هفت طبقه واقع شده و در طبقه چهارم است. همچنین امکانات این واحد تکمیل می باشد.

برای خرید واحدهای گران تر تا سقف ۵ میلیارد تومان در کرج، می توانید به محله های مرکزی و شمالی کرج مراجعه کنید. مثلا یک واحد ۱۱ سال ساخت در محله لاله شرقی، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. واحد مزبور دارای ۲ اتاق خواب است و در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه واقع شده! این ساختمان سه واحدی است و امکانات آن تکمیل می باشد. آگهی دهنده اعلام کرده که ویوی این واحد ابدی است و دسترسی خوبی به نقاط مختلف کرج دارد.

علاوه بر امکانات معمولی، این واحد دارای پارکینگ مهمان، سرمایش اسپیلت، جارو مرکزی و…نیز می باشد. قیمت یک واحد دو خوابه که در سال ۱۴۰۱ ساخته شده و در همین محله است نیز، با قیمت ۵ میلیارد تومان عرضه می شود. واحد مزبور نیز دارای امکانات خوبی است.

خرید واحد ۱۰۰ متری بازسازی شده در کرج!

خوشبختانه برای خرید واحدهای ۱۰۰ متری در کرج می توانید روی واحدهای بازسازی شده نیز حساب کنید. این واحدها که به شکل کامل بازسازی شده اند، معمولاً قیمت مناسب تری نسبت به واحدهای نوساز دارند.

مثلا یک واحد که در بلوار شهید بهشتی واقع شده و به طور کامل بازسازی شده است، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. واحد مزبور در طبقه دوم از یک ساختمان ۴ طبقه واقع شده و دارای امکاناتی همچون بالکن، سیستم سرمایشی کولرآبی و گازی، انباری، آسانسور، دو پارکینگ سندی، موتورخانه و باربیکیو می باشد. این واحد در سال ۸۸ ساخته شده و اخیراً بازسازی شده است.

یک واحد دیگر ۱۰۰ متری در همین محله نیز هشت میلیارد تومان قیمت دارد. این واحد در سال ۹۳ ساخته شده و اخیراً بازسازی شده است و دارای امکانات کامل همچون آسانسور، پارکینگ، انباری، سرایدار مقیم، تراس و…است. واحد مزبور در طبقه دوم ساختمان واقع شده!

قیمت واحدهای لوکس کرج چند؟!

اگر می خواهید یک واحد ۱۰۰ متری لوکس در کرج بخرید، احتمالا باید به سراغ محله هایی مثل عظیمیه، گوهردشت و…بروید. یک واحد نوساز دوخوابه در بلوار ملت کرج، با قیمت ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. واحد مزبور در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه واقع شده و دارای تمام امکانات ساختمان های لوکس از جمله جکوزی، سالن جلسه، سینما، سونا، استخر، سالن اسکواش، سالن بیلیارد، کافه کتاب، لابی من و نگهبانی ۲۴ ساعته است. همچنین دارای باشگاه و چند لاین آسانسور و محوطه باغ مانند می باشد.

در محله عظیمیه کرج، می توان یک واحد نوساز ۱۰۰ متری را با بودجه ۱۲ میلیارد تومان خریداری کرد. این واحد که در طبقه چهارم واقع شده، دارای امکانات لوکسی همچون نمای رومی، لابی مجلل با سقف چهار متری، استخر و سونا و…می باشد.

در بلوار شهرداری کرج نیز می توان واحدهای لوکس و گران قیمتی خریداری کرد. قیمت یک واحد ۱۰۰ متری در این محله، نزدیک به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. واحد مزبور دارای دو اتاق خواب مستر است و همچنین مجهز به استخر، سونا، جکوزی و..می باشد. روف گاردن، واحد سرایداری، کفپوش لمینت، لابی مجلل، تراس های بزرگ و…بخشی از امکانات فوق العاده این واحد می باشد.

واقعیت اینجاست که حتی گران ترین و لوکس ترین واحدهای کرج نیز به قدری گران نیستند که با واحدهای معمولی تهران، رقابت کنند. قیمت یک واحد ۱۰۰ متری لوکس در کرج، با قیمت یک واحد ۸۰ متری در مناطق مرکزی تهران برابر است.

دیدگاه ها غیرفعال است