خرید سایبان تبلیغاتی

برای خرید انواع سایبان با کارشناسان ایران سایبان تماس حاصل فرمایید. ۰۹۱۲۱۶۹۴۸۲۹

سایبان تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی این امکان را برای مصرف کننده فراهم می کند تا بتوان هم از آن به عنوان یک محافظ و هم به عنوان یک سایبان تبلیغاتی استفاده نماید. این محصول در دو مدل سایبان بازویی و سایبان کالسکه ای قابلیت تولید دارد. سایبان بازویی بصورت برقی و یا دستی امکان تولید دارد. با توجه به ماندگاری طولانی سایبان تبلیغاتی، این محصول می تواند کارایی بسیار مناسبی جهت تبلیغات محیطی کسب و کارهای مختلف داشته باشد.

سایبان تبلیغاتی

ارائه نکاتی پیرامون سایبان تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی به دسته ای از سایه بان ها اطلاق می شود که از نظر طراحی و جنس روکش به نحوی تولید شده اند که امکان چاپ تبلیغات را دارند. معمولا استفاده این نوع سایبان ها برای اصناف مختلف یک ایده و روش جالب تبلیغاتی محسوب می شود. با توجه به تاثیر مطلوب بر روی بازاریابی محیطی و طول عمر بالایی که دارد، سایبان تبلیغاتی یک روش بسیار مطلوب و کاربردی برای بازاریابی محیطی محسوب می شود.

سایه بان تبلیغاتی را می توان در شکل ها و طرح های مختلف تهیه کرد، البته در حال حاضر سایبان های کالسکه ای و بازویی با بیشترین استقبال مواجه شده اند. روکش هر دو نوع سایبان را می توان به نحوی انتخاب کرد که قابلیت چاپ را داشته باشند. بدین ترتیب بر اساس متراژ، سلیقه و نیاز خود می توانید هر نوع سایبان تبلیغاتی مغازه را سفارش داده و از آن بهره مند شوید. تبلیغات روی سایبان بسیار ساده بوده و زمان و هزینه های زیادی لازم ندارد، بدین ترتیب افرادی که به دنبال سایبان تبلیغاتی رایگان یا همان سایبان تبلیغاتی ارزان هستند، می توانند از این سایه بان ها استفاده نمایند.

خرید سایبان تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی برقی بهتر است یا دستی؟

در این بخش قصد داریم سایبان تبلیغاتی برقی و دستی را با هم از جهات مختلف بررسی کنیم تا هر فردی با دیدن این مقایسه بتواند نمونه مورد نیاز خود را شناسایی نماید. در اولین بخش از مقایسه به راحتی استفاده از یک سایبان می پردازیم. نوع برقی چادر تبلیغاتی معمولا به صورت تمام اتوماتیک باز و بسته می شود و تنها نیاز به فشردن دکمه ریموت کنترل دارد، اما در نوع دستی این کار به صورت مکانیکی یا دستی انجام می شود. بدین ترتیب نیاز به زمان بیشتر و صرف انرژی و زمان بیشتری برای باز و بسته شدن دارد. بدین ترتیب برای افرادی که راحتی استفاده و کیفیت و کارایی اهمیتی دارد، سایبان تبلیغاتی برقی گزینه مناسب تری است.

سایبون تبلیغاتی برقی معمولا به خاطر موتور الکتریکی و سایر تجهیزات مربوط به آن قیمت بالاتری نسبت به سایه بان تبلیغاتی دستی دارد. بدین ترتیب برای افرادی که به قیمت محصول اهمیت بیشتری نسبت به راحتی استفاده از آن می دهند، سایبان تبلیغاتی دستی مناسب تر است.

سایبان چتری تبلیغاتی

بهترین مرکز تولید سایبان تبلیغاتی با کیفیت

تبلیغات روی چادر مغازه یا همان چادر تبلیغاتی را بهتر است از مراکز معتبر تهیه کرد تا هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت اطمینان خاطر بیشتری داشته باشیم. شرکت ایران سایبان مردی را می توان تولید کننده سایبان تبلیغاتی با کیفیت و همچنین چتر تبلیغاتی دانست. شرکت تولیدی سایبان تبلیغاتی با ایجاد تنوع در محصولات و ارائه بهترین کیفیت سعی بر آن داشته تا رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید و تا حدود زیادی در این راه موفق بوده است. مدیریت قوی و نیروی کار متخصص و همچنین استفاده از بهترین مواد اولیه برای ساخت سایبون تبلیغاتی از جمله ویژگی های شرکت ایران سایبان محسوب می شوند. برای خرید انواع سایبان تبلیغاتی می توان با کارشناسان فروش شرکت ایران سایبان (۴۴۹۰۳۰۰۲-۰۲۱) ارتباط برقرار کرد.

دیدگاه ها غیرفعال است