بهترین برند نانو آجر با قدمت ۱۵ ساله

نانو آجر نماها موفق تر از هر عایق برودتی دیگر می توانند نماهای ساختمانی را آبگریز کرده و در عین حال اثری از آنها قابل رویت نباشد. این محصول با قدمت ۱۵ ساله خود هر نوع آجر را آنگونه که شایسته است و بدون توجه به خصوصیات آجرها به خوبی عایق‌ بندی و محافظت می‌ کند. نانو آجر، به نماهای ساختمانی خصوصیاتی مهم می بخشد که به نگهداری آسان، کاهش هزینه ها و جذابیت دائم و همیشگی آنها ختم می شود.

بهترین نانو آجر ضد آب برای نما های آجری

نانو آجر قطعاً محصولی همه چیز تمام می‌ باشد که کاملا قابل اعتماد بوده و خصوصیات اثبات شده‌ ای برای آن وجود دارد. این محصول پس از اجرا بر روی نماهای آجری منجر به بهبود کیفیت آنها می‌گردد و با ایجاد یک لایه هر چند نازک و نامرئی، قدرت محافظت از نماهای آجری در برابر عوامل محیطی را به اوج می رساند.

چرا نماها را روکش نانو کنیم؟

نانو پوشش یک لایه نامرئی و آبگریز است که می تواند روی هر نمای آجری جاذب آب اعمال شود. آب و کثیفی سطح را دفع می کند. چسبندگی ذرات، آلاینده های محیط و گرد و خاک با وجود این لایه کاهش می یابد، به طوری که سطح قابلیت خود تمیز شوندگی داشته و با آب باران کاملا تمیز و براق می شود. در نتیجه، سطح نمای ساختمان صاف و ساده است؛ اما با مزایای بسیاری همراه است که در ادامه به آنها اشاره می شود.

مزایای اجرای بهترین نانو آجر

اجرای نانو آجر وقت بسیار کمی از شما صرف می‌ کند. اما، به صورت نامحدود بر روی سطح مورد نظر باقی می‌ ماند و در این مدت مزایا و خواص خود را دارا است. به طوری که این محصول در بهترین حالت می تواند قریب به بیست سال بر روی انواع آجر ماندگار باشد. از طرفی، اگرچه اجرای پوشش نانو نما هزینه می طلبد؛ اما نه تنها این هزینه اندک در طولانی مدت جبران می‌ شود، بلکه بسیاری از هزینه‌ های مربوط به نگهداری، بازسازی و مراقبت از نماهای ساختمانی را از میان برمی‌دارد. به عبارت دیگر استفاده از نانو آجر نما صرفه اقتصادی دارد.

نانو آجر دوستدار محیط زیست است و در صورت لزوم قابل ترمیم و اجرای مجدد می باشد. این محصول به راحتی بر روی سطح نمای ساختمان اجرا و پس از اجرا شدن کاملاً خشک و نامرئی می‌ شود. وجود لایه و پوشش نانو آجر دلیل اصلی حذف هرگونه خزه و سبزه بر روی دیوارهای آجری می‌ باشد. این محصول از طرفی از رشد هرگونه کپک و قارچ جلوگیری می‌ کند. وجود این محصول اجازه نمی‌ دهد دیوارهای فرسوده محلی برای تجمع آلودگی ها باشند. چرا که این لایه از فرسودگی دیوارها ممانعت به عمل می‌آورد. در واقع، عامل اصلی فرسودگی ها رطوبت و نم می‌ باشد. اما، وجود بهترین نانو آجر در نماهای ساختمانی دیوارها را آبگریز و از بافت آنها مراقبت کرده و ساختار نو آنها را حفظ می کند.

مزایای نانو آجر نما.

وجود این لایه خواص ضد چسبندگی دیوارها را تقویت می کند. به همین علت نماهای ساختمانی تقریباً از هر نوع عامل تهدید کننده مانند رطوبت و آلاینده تاثیر ناپذیر می شوند و خصوصیت جاذبه خود را از دست می دهند. این محصول در سایر مواد حل نمی‌ شود و آنها را در خود راه نمی‌ دهد. همچنین، در برابر مواد شیمیایی کاملاً مقاوم است و اثرات سوء ناشی از تابش های فرابنفش را نیز به حداقل می رساند. صافی و براقی لایه نانو نما نظافت را آسان می‌ کند، در عین حال در برابر فشارهای ناشی از نظافت مقاوم است.
پوشش نانو آجر باعث شده یخبندان‌های زمستان تاثیری در تخریب و فرسایش ساختمان‌ها و نماهای آنها نداشته باشند. زیرا، برای اجرای این محصول لازم است تمام ترک‌ها و فرورفتگی‌ها پر شده و سپس روی آنها با این محصول پوشانده شود. از طرفی، این محصول کاملاً ضد رطوبت بوده و از نفوذ آب به داخل بافت ساختمان جلوگیری می‌کند. بنابراین هیچ گونه یخ زدگی در داخل بافت دیوار که منجر به فرسایش دیوار می‌شود، رخ نخواهد داد. به این ترتیب، کیفیت و طول عمر نمای ساختمان افزایش پیدا می کند.

آیا نانو آجر نما برای تمام نماهای آجری کارایی دارد؟

جهت اطمینان حاصل کردن از سازگاری نانو آجر نما با نمای آجری مورد نظر باید یک آزمایش ساده انجام دهید. به این صورت که ابتدا روی سطحی که قرار است مواد نانو را روی آنها پوشش دهید، آب بریزید و به سطح خیس شده نگاه کنید که آیا آب جذب می‌شود یا خیر. اگر آب جذب شد، نانو آجر نیز در بافت دیوار نفوذ خواهد کرد و به آن می‌چسبد. در نتیجه، اجرای آن نیز نتایج مطلوب را به دنبال خواهد داشت. اما اگر آب جذب نشد، این امر از وجود یک لایه قبلی بر روی دیوار خبر می‌ دهد. در این طور مواقع در حقیقت شما با نوعی دیوار لعاب‌دار مواجه هستید که نانو آجر نما را به خود جذب نخواهد کرد. در اینجور مواقع معمولاً به نوعی لایه برداری نیاز خواهیم داشت. لازم است سطح دیوار را کاملاً بشویید تا عاری از لعاب شده و پس از خشک شدن بتوان نانو آجر نما را برای آن اجرا کرد.
همچنین خاطر نشان می‌کنیم، نانو آجر را بهتر است بر روی پودر بندکشی آجر نما نیز اعمال کنیم.

بهترین برند نانو آجر نما

نکات مهم به هنگام اجرای پوشش نانو آجر نما

  • اجرای نانو آجر نما نیازمند نوعی زیرسازی است. به این معنی که سطح مورد نظر باید تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و ناصافی باشد. بنابراین برای تمیز کردن سطح می توانید از موثرترین روش بهره مند شوید. به این منظور می توان از شیوه های شستن، کندن، پاک کردن با برس و پر کردن چاله ها و فرورفتگی ها با مصالح مناسب استفاده کرد.
  • خشک بودن نمای ساختمان قبل از اجرای نانو آجر نما بسیار ضرورت داشته و این امر در کیفیت نهایی کار تاثیر دارد.
  • مسئله دیگر به مناسب بودن شرایط آب و هوایی و دمای هوا جهت خشک شدن سطح مربوطه است. بهترین نانو آجر نما نیازمند دمای کافی است تا کاملا خشک شود. در نتیجه، بهترین زمان برای اجرای این متریال روزهای آفتابی با حداقل دمای ۵ درجه سانتیگراد است.

معایب نانو آجر

در مقایسه با مزایای بیشماری که برای نانو آجر نما به اثبات رسیده، معایب آن بسیار محدود و انگشت شمار هستند. از جمله اینکه:

  • این محصول قبل از خشک شدن با آب شسته و پاک می شود. به همین علت، در روزهای بارانی و یخبندان نمی‌ توان از آن استفاده نمود.
  • اجرای نانو آجر نما به عنوان محصولی با پایه آبی نیازمند هزینه های نسبتا بالا است. با این حال، هزینه های صرف شده به مرور قابل جبران هستند. زیرا، وجود این پوشش دیگر هزینه های مراقبتی و بازسازی نمای ساختمان را به حداقل می رساند.

 

عایق نانو آجر نما

انتخاب و خرید نانو آجر نما با قیمت مناسب

انتخاب بهترین برند با بهترین قیمت نانو آجر نما و استفاده از محصولات قابل اعتماد باید اولویت اول شما جهت گرفتن نتایج مطلوب باشد. برای این کار ممکن است به روش های مختلفی متوسل شوید. در حالیکه می توانید انتخاب محصول را با خیالی آسوده و کاملا تضمینی هم انجام دهید. وجود برندهای مختلف نانو آجر نماها و عرضه محصولات از طریق مراکز مختلف می تواند انتخاب محصولات مطمئن را برای خریداران دشوار کند. بهترین کار خرید تخصصی محصولات از طریق مراکز معتبر و شناخته شده است. در مرکز تخصصی آجر امیران نما فرصت خرید تخصصی محصولات پیش روی خریداران قرار دارد تا با راهنمایی کارشناسان مجموعه و مطمئن تر از هر مرکز دیگر بتوانند خریدی رضایت بخش داشته باشند.

دیدگاه ها غیرفعال است