حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن شارژ شد

حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن شارژ شد

یکی از اصلی ترین مشکلات و مسائلی که در رابطه با ساخت مسکن ملی وجود دارد، منابع مالی اندک و ناچیز آن است. حال در جدیدترین خبرها به گوش می رسد که حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن شارژ شده است و می توانند روند ساخت و ساز را در پیش بگیرند.

سرپرست بانک مسکن خبر داد که تا این لحظه ۷۶۷ هزار و ۵۲۲ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن نزد این بانک متقاضی شده اند و مجموع مبلغی که به حساب سازندگان واریز شده است حدود ۴۱ هزار و ۵۱۲ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش پرشین سازه ، سرپرست بانک مسکن؛ آقای علی عسکری اعلام کرد که متقاضیان اقدام به افتتاح حساب کرده اند و پرداخت وجه به سازندگان نیز آغاز شده است.

علی عسکری در خصوص این موضوع چنین گفت: برآوردها نشان می دهد که تا این لحظه، ۷۶۴ هزار و ۵۲۲ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در این بانک افتتاح حساب کرده اند.

وی همچنین در خصوص کل مبلغ آورده ای که این متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن نزد بانک واریز کرده اند نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: از میان مبلغ ۴۱ هزار و ۵۱۲ میلیارد تومانی که به حساب سازندگان واریز شده است، مبلغ ۲۶ هزار رو ۵۵۵ میلیارد تومان از محل تسهیلات بوده است و مبلغ ۱۴ هزار و ۹۷۵ میلیارد تومان دیگر از محل آورده ی متقاضیان واحدهای مسکونی این طرح می باشد.

سرپرست بانک مسکن، آقای علی عسکری در نهایت خاطرنشان کرد: تا این لحظه تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۳۴ واحد برای دریافت تسهیلات مسکن به این بانک معرفی شده اند که از این میان، بانک مسکن با ۱۹۰ هزار و ۳۲۴ واحد به مبلغ ۶۴ هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان قرارداد بسته است.

واریز این مبالغ به حساب سازندگان نوید این را می دهد که به زودی رونق ساخت و ساز در کشور بالاتر می رود و طرح نهضت ملی مسکن با قوت بیشتری ادامه پیدا می کند.

دیدگاه ها غیرفعال است