شهر جدید گلبهار، میزبان معاون وزیر راه


طرح نهضت ملی مسکن این روزها در شهرهای جدید پیگیری می شود و در جدیدترین اقدامات مسئولین، معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان گلبهار سفر و از پروژه های عمرانی بازدید کرده است. وی همچنین آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پرشین سازه ، یک روز بعد از این که دستور شروع عملیات ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید کشور از سوی وزیر راه و شهرسازی اعلام شد، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، یعنی آقای علیرضا جعفری به جهت بررسی وضعیت گام اول و دوم این طرح به شهرستان گلبهار سفر کرد.

وی ضمن زیارت مزار شهدای این شهر، به بازدید از پروژه های عمرانی مختلف این شهر از جمله متروی مشهد گلبهار چناران پرداخت. در طول این بازدید، فرماندار این شهر، سرپرست و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران نیز حضور داشتند.

جعفری در ادامه از پل ورودی شهرستان بازدید کرد و ضمن دریافت گزارشاتی مربوط به این پروژه، پیشنهاداتی در خصوص تسریع آن ارائه نمود. سپس به بازدید از پروژه ی عمرانی ساخت ۳۹۱ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن که به نام آسمان ۳ مشهور است، پرداخت.

پیمانکار این پروژه نیز در محل، توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت و پیشرفت های فیزیکی پروژه ی آسمان ۳ ارائه کرد. مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید تاکید کرد که باید از تمام توان برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن در این شهرستان استفاده شود.

در نهایت، آقای جعفری از تمام مسئولین و پرسنل این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه ها غیرفعال است