الزام واریز آورده اولیه متقاضیان نهضت ملی مسکن تا آخر هفته

متقاضیان نهضت ملی مسکن باید تا آخر هفته 40 میلیون تومان آورده ی اولیه را واریز کنند

متقاضیان نهضت ملی مسکن در طی فراخوانی که دولت داده است، باید واریز آورده ی ۴۰ میلیونی خود را انجام دهند.

به گزارش پرشین سازه ، کار پروژه های نهضت ملی مسکن در حالی آغاز شده است که هنوز به درستی مشخص نیست که آورده ی هر یک از متقاضیان باید چقدر باشد. اما در هر حال حاضر، دولت به متقاضیان تهرانی که واجد شرایط شناخته شده اند، پیامک واریز وجه ارسال کرده است. این متقاضیان با مراجعه ی حضوری به بانک مسکن و اطمینان از اصالت پیامک ها، باید نسبت به پرداخت آورده ی ۴۰ میلیونی خود اقدام کنند.

گزارش ها حاکی از این است که در چند روز گذشته، حدود ۸ هزار پیامک واریز وجه برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان تهران در شهرهای پاکدشت، رباط کریم، نصیرشهر، شهریار، ورامین و قرچک ارسال شده است و در طول آن، از متقاضیان درخواست که آورده ی اولیه را واریز نمایند. در هفته ای که پیش رو داریم نیز قرار است ۲ هزار پیامک دیگر نیز ارسال شود تا به طور کلی، تعداد این متقاضیان به ۱۰ هزار نفر برسد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص این موضوع چنین اعلام کرد: تمام متقاضیانی که واجد شرایط بوده اند و پیامک واریز وجه برای واحدهای نهضت ملی مسکن دریافت کرده اند، باید به بانک مسکن مراجعه کرده و پس از کسب اطمینان از عدم جعلی بودن پیامک، اقدام به واریز وجه مورد نظر نمایند. بانک مسکن، کد ملی افراد را بررسی کرده و مطابقت می دهد.

خلیل محبت خواه در ادامه افزود: در صورتی که اصالت پیامک توسط بانک مسکن تایید شد، افراد می توانند واریز وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی را به حساب مسدود خود انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: آورده ی اولیه ی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در ابتدای پروژه بسیار مهم است و به همین دلیل انتظار داریم که تا پایان هفته ی اول مهر ماه، افراد نسبت به واریز وجه مربوطه اقدام کنند تا پروژه دچار وقفه نشود.

این اقدام اولیه در راستای آغاز به کار پروژه های نهضت ملی مسکن است.

دیدگاه ها غیرفعال است