بینش جدیدی در پشت تغییرات سازمان ملی زمین و مسکن وجود دارد

بینش جدیدی در پشت تغییرات سازمان ملی زمین و مسکن وجود دارد

با توجه به انتساب های جدیدی که در حوزه زمین و مسکن صورت گرفته است، به نظر می آید که بینش جدیدی در پَس این تغییرات سازمانی وجود دارد.

به گزارش پرشین سازه، مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، در جلسه معارفه برخی از معاونین سازمان ها، به لزوم تغییرات در سازمان اشاره کرد و چنین بیان نمود: انجام تغییرات در سازمان ملی زمین و مسکن، به معنای این است که وضع موجود ارتقاء پیدا کند و به سمت وضعیت مطلوب و ایده آل پیش برود. هدف و انتظار ما از هر تغییری در سازمان، خلاقیت، پیش برندگی و حرکت است.

علیرضا فخاری در جلسه معارفه و تکریم معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون املاک و حقوقی، مدیر کل دفتر منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه و البته مدیر کل امور مالی و ذیحسابی سازمان ملی زمین و مسکن، چنین گفت:

این عزل و نصب های جدید به معنای بی اعتمادی به مدیران گذشته نیست. بلکه ما به دنبال ایجاد تعادل در اجرای ماموریت های سازمانی هستیم.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این که جناب آقای یاسر، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع، ظرفیت مدیریتی بالایی در سطح ملی دارند چنین گفت: ایشان نیرویی جوان و پر انگیزه هستند که در مسائل اقتصادی نیز تسلط و درایت بالایی از خود نشان داده اند و قادر هستند که ماموریت های این سازمان را با موفقیت پیش ببرند.

وی همچنین در مورد جناب آقای رضایی، به عنوان معاونت جدید املاک و حقوقی چنین گفت: معاونت املاک و حقوقی اثرگذاری بالایی در ماموریت های سازمان دارد. جناب آقای رضایی به عنوان معاون املاک و حقوقی می توانند نقش و حضور آقای مالکی( ریاست املاک و حقوقی) را تقویت کنند و به یک بازوی اجرایی خوب تبدیل شوند.

آقای علیرضا فخاری، مدیریت سازمان ملی زمین و مسکن، در ادامه از زحمات و خدمات محسن رضیعی، معاونت قبلی توسعه مدیریت و منابع و البته سعید هدایتی، مدیرکل سابق امور مالی و ذیحسابی تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که سازمان ملی زمین و مسکن در آینده بتواند از خدمات و ظرفیت های این افراد در بخش های دیگر نیز استفاده کند.

وی در نهایت، برای مدیرکل جدید دفتر منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه، جناب آقای داوود سیاری و همچنین آقای علی غلامپور، مدیرکل جدید امور مالی و ذیحسابی سازمان آرزوی موفقیت و توفیق نمود.

دیدگاه ها غیرفعال است