۸۰۰ چاله در سطح جاده های کشور پر شد!

800 چاله در سطح جاده های کشور پر شد!

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور چنین بیان کرد: ۱۰ روز از آغاز طرح واکنش سریع ( طوس) گذشته است و در این مدت حدود ۵۵ درصد از درخواست های رفع نواقص جاده ای پیگیری و در نهایت اصلاح شده اند.

رضا اکبری در ادامه چنین گفت: در طول این ۱۰ روز، ۱۶۵۹ درخواست از سوی مردم استان های مختلف و کابران جاده ها به ما گزارش شده است که ۹۰۸ مورد از این درخواست های رفع نواقص جاده ای پیگیری و انجام شده اند. مردم می توانند از طریق گزارش به سامانه ۱۴۱، درخواست خود را ثبت کنند.

وی افزود: با یک بررسی ساده، متوجه می شویم که ۹۰۸ مورد درخواست انجام شده ی مردم در جهت رفع نواقص جاده ای، ۵۵ درصد کل تقاضاها است. از کل تعداد درخواست های ثبت شده ی مردم، ۸۱۲ مورد مربوط به رفع چاله های موجود در سطح راه ها بوده است. ۲۴۴ مورد نیز مربوط به برداشتن و پاکسازی اجسام زائد از سطح جاده بوده است.

همچنین ۲۷۶ مورد جهت رفع خرابی روسازی راه ها و ۳۵ مورد نیز مربوط به رفع نقص حفاظ های آسیب دیده در جاده بوده است. در نهایت ۴۹ مورد از درخواست های مردمی نیز به رفع نواقص علائم ایمنی برمی گردد. الباقی درخواست ها نیز به رفع دیگر نواقص جاده ای اشاره داشته است.

اکبری ادامه داد: گرچه درخواست های رفع نواقص جاده ای از کل استان های کشور بوده است اما بیشترین درخواست ها مربوط به استان اصفهان، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری بوده است. کمترین میزان از درخواست ها نیز توسط ساکنین استان های کهگیلویه و بویر احمد، ایلام و سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

دیدگاه ها غیرفعال است