۸۳ هزار واحد مسکونی در مرحله ساخت قرار گرفته اند

83 هزار واحد مسکونی شهری در مراحل ساخت قرار گرفته اند

برنامه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن همچنان در حال پیشروی است و در جدیدترین خبرها چنین به گوش می رسد که معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اعلام کرده است که تا آذرماه سال جاری قرار است ۲ هزار واحد مسکونی شهری تحت نظارت و مسئولیت بنیاد مسکن ساخته شده و به این ترتیب، تمامی واحدهایی که در مرحله ساخت می باشند به عدد ۸۳ هزار واحد برسد.

به گزارش پرشین سازه ، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آقای حمیدرضا سهرابی، در خصوص وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد سخن گفت و چنین ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی، زمین های مورد نیاز برای ساخت ۲۶۰ هزار واحد مسکونی را به بنیاد مسکن معرفی کرده است که از این میان کل این زمین ها، حدود ۱۴۰ هزار واحد یا هنوز متقاضی ندارند یا این که ثبت نامی برایشان صورت نگرفته است.

سهرابی در ادامه ی سخنان خود گفت: از میان متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تا به این لحظه، حدود ۱۰۴ هزار نفر وجه اولیه را واریز کرده اند و ۸۳ هزار واحد مسکونی از این طرح به مراحل اولیه ی ساخت رسیده اند.

وی همچنین در خصوص دیگر واحدهایی که در سال جاری قرار است به بهره برداری برسد و تکمیل شوند نیز سخن گفت و خاطرنشان ساخت: برنامه داریم که تا آذرماه سال جاری، حدود ۲ هزار واحد مسکونی دیگر تحت مسئولیت بنیاد مسکن افتتاح کرده و به دست متقاضیان برسانیم.

دیدگاه ها غیرفعال است