قیمت واحدهای نقلی در محله بریانک

قیمت واحدهای نقلی در محله بریانک

بریانک؛ مقصدی ایده‌آل برای خانه‌اولی‌ها و سرمایه‌گذاران ملکی!


بر اساس گزارش هایی که از وضعیت بازار مسکن تهران منتشر می شود، منطقه ۱۰ تهران یکی از محبوب ترین مناطق برای خرید و فروش ملک و مسکن به حساب می آید. در این میان، محله های زیادی در این منطقه وجود دارند که می توان برای خرید ملک به آن ها مراجعه کرد. محله بریانک یکی از همان محله های قدیمی منطقه ۱۰ است که اخیراً به محله محبوب خریداران مسکن تبدیل شده است.

به گزارش پرشین سازه ، این محله به علت دسترسی خوبی که به نقاط مختلف شهر دارد، محبوبیت زیادی میان خانه اولی ها و سرمایه گذاران ملکی تبدیل شده است. علاوه بر این، خانه های نقلی و کوچک متراژ بیشتری در آن پیدا می شود که با بودجه خرید متقاضیان مسکن متناسب تر است. به همین دلیل، اصلاً عجیب نیست که حالا این محله به یکی از پرمعامله ترین محله های منطقه ۱۰ تهران تبدیل شده است.

بیشتر خانه هایی که در حدود متراژ ۵۰ هستند و در بریانک واقع شده اند را می توان با بودجه ای نزدیک به ۲ میلیارد تومان خریداری کرد. مثلا یک واحد ۴۹ متری که ۱۰ سال از ساخت آن می گذرد، با قیمت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان عرضه شده است. اگر به دنبال واحدی بزرگ تر در این محله هستید، باید مبلغ بیشتری هزینه کنید. مثلا یک واحد ۶۵ متری که ۱۶ سال سن دارد با قیمت ۳ میلیارد تومان عرضه شده است.

بریانک؛ مقصدی ایده‌آل برای خانه‌اولی‌ها

خانه های بزرگ متراژ نوساز نیز در این محله وجود دارد که با بودجه ای به مراتب کمتر از دیگر نقاط تهران، می توان خریداری کرد. مثلا یک واحد ۱۰۷ متری که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده و دارای سه اتاق خواب می باشد، به قیمت ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد فول امکانات است و در یکی از کوچه های خوب محله بریانک واقع شده است.

از آن جایی که تنوع متراژ در این محله بالاست، هر متقاضی مسکنی با هر بودجه ای می تواند به آن مراجعه کند. مثلا یک واحد ۵۱ متری که در سال ۱۳۹۷ ساخته شده، با قیمت ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. واقعیت اینجاست که متوسط قیمت یک واحد ۵۰ متری در مرکز تهران، نزدیک به ۴ میلیارد تومان شده است. بنابراین ارائه چنین قیمت هایی در محله بریانک، یک فرصت خوب است که بسیاری از متقاضیان خرید از آن استفاده می کنند.
اگر بودجه بیشتری دارید و دنبال واحدی ۷۰ الی ۸۰ متری هستید، باز هم می توانید به محله بریانک سر بزنید. یک واحد ۷۷ متری با سن ۷ سال، به قیمت ۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان ارائه شده است.

بیشتر متقاضیان خانه اولی و زوجین جوان، بودجه زیادی برای خرید مسکن ندارند. بنابراین اگر شما هم بودجه ای کمتر از ۳ میلیارد تومان دارید، توصیه می کنیم سری به محله بریانک بزنید. در این محله، یک واحد ۵۱ متری هفت ساله، با قیمت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. واحد مزبور دارای امکانات کافی می باشد. همچنین یک واحد ۴۰ متری که در سال ۹۴ ساخته شده و دارای یک اتاق خواب می باشد، با قیمت ۲ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان آگهی شده است.
یک واحد دیگر ۴۶ متری هفت ساله نیز با مبلغ ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ارائه شده است. خوشبختانه گزینه های زیادی برای متقاضیان مسکن نقلی و کوچک متراژ وجود دارد که می توان با بودجه زیر ۳ میلیارد تومان آن ها را خریداری کرد. حتی در صورتیکه جستوی بیشتری داشته باشید، می توانید واحدهایی را پیدا کنید که زیر ۲ میلیارد تومان قیمت دارند.

مثلا یک واحد ۴۰ متری در محله بریانک که سال ۷۸ ساخته شده و دارای یک اتاق خواب است، با قیمت ۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان آگهی شده است. گرچه این واحد قدیمی ساخت محسوب می شود، اما به هرحال پیدا کردن چنین واحدهایی در کل تهران، بسیار سخت است.
قیمت مسکن در محله بریانک نیز مانند تمام محله های تهران، با توجه به کوچه، امکانات واحد، شرایط مالک، سن بنا و…مشخص می شود. بنابراین نمی توان با قطعیت اعلام کرد که متوسط قیمت ها در این محله چقدر است. البته به طور کلی، این محله می تواند برای متقاضیانی که بودجه محدودی برای خرید خانه دارند، بسیار مناسب باشد. به خصوص با توجه به سطح امکانات و دسترسی محله به نقاط دیگر تهران!

News summary in English

The price of moving units in Beryank neighborhood

Amidst the dynamic Tehran real estate market, District 10 has emerged as a hotspot for property transactions, particularly in the sought-after neighborhood of Beryanak. This charming district, infused with a blend of old-world charm and modern conveniences, has captured the attention of both first-time homebuyers and seasoned investors.

Beryanak allure lies in its exceptional connectivity, providing seamless access to various parts of the city. This, coupled with an abundance of smaller, more budget-friendly apartments, has made it a haven for those seeking affordable homeownership opportunities.

For those seeking a cozy 50-square-meter abode, Beryanak offers properties priced around 2 billion tomans. A 49-square-meter unit, constructed a decade ago, is currently listed for 2.1 billion tomans. For those desiring more spacious living quarters, a 65-square-meter apartment, boasting 16 years of existence, can be acquired for 3 billion tomans.

Interestingly, Beryanak also presents a unique opportunity to own newly built, generously sized apartments at prices significantly lower than those found in other parts of Tehran. A 107-square-meter unit, constructed in 2021 and featuring three bedrooms, is currently advertised for 6.1 billion tomans. This fully equipped gem is nestled in one of Beryanak prime alleyways.

The neighborhood’s diverse range of apartment sizes caters to every budget. For instance, a 51-square-meter unit built in 2018 is listed for 3.1 billion tomans, while the average price for a 50-square-meter apartment in central Tehran hovers around 4 billion tomans. This remarkable value proposition has not gone unnoticed by astute buyers.

Aspiring homeowners with a budget between 4.5 and 5.5 billion tomans can also find their dream homes in Beryanak. A 77-square-meter apartment, standing tall after seven years, is currently available for 4.55 billion tomans.

For those seeking compact, budget-friendly options, Baryan presents an array of possibilities. A 51-square-meter unit, constructed seven years ago, is listed for 2.8 billion tomans, while a 40-square-meter apartment built in 2015, featuring one bedroom, can be yours for 2.49 billion tomans.

دیدگاه ها غیرفعال است