قیمت اجاره ملک در محله پیروزی مهر ۱۴۰۲

قیمت اجاره ملک در محله پیروزی مهر 1402

یکی از شلوغ ترین نقاط تهران، جنوب شرق و حوالی محله هایی مثل پیروزی، نیروی هوایی و خلاصه منطقه ۱۴ تهران است. تا پیش از این، قیمت اجاره مسکن در حوالی این محله ها، معقول بود و بخش زیادی از طبقات کم درآمد و متوسط تهرانی، در این نقطه زندگی می کردند. اما وضعیت این روزهای بازار اجاره در محله ی پیروزی چگونه است؟

به گزارش پرشین سازه ، قیمت اجاره در این محله، با توجه به متراژ، امکانات و خیابان مشخص می شود. اما برای اجاره ی یک واحد ۱۰۰ متری در پیروزی، به شکل میانگین نزدیک به ۱ میلیارد تومان رهن کامل، بودجه لازم دارید.

یکی از آخرین آگهی هایی مسکن که مربوط به این محله است، نشان می دهد که واحدی ۱۰۰ متری که ۱۲ سال از عمرش می گذرد و دارای امکاناتی همچون پارکینگ، آسانسور و انباری است و دارای ۲ اتاق خواب می باشد، با قیمت ۹۰۰ میلیون تومان رهن کامل، آگهی شده است.

در صورتی که این مبلغ را در اختیار ندارید، می توانید سراغ خانه هایی بروید که با مبلغ رهن و اجاره، آگهی شده اند. مثلا یک خانه ی ۱۰۰ متری در پیروزی که دارای ۲ اتاق خواب و ۱۷ سال از عمر آن می گذرد، با مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان رهن و ماهانه ۱۰ میلیون اجاره آگهی شده است.

این در حالیست که خانه ی مشابه دیگری با همین امکانات و همین سن بنا، با قیمت ۲۵۰ میلیون رهن و ۱۷ میلیون تومان اجاره، عرضه شده است. احتمال می رود که خانه ی مزبور در خیابان بهتری واقع شده است.

اگر به دنبال خانه ای ارزان تر هستید که نیازمند اجاره هم نباشد، یک واحد ۱۰۰ متری دیگر در این منطقه آگهی شده که رهن ۷۰۰ میلیون تومانی دارد. واحد مزبور دارای ۲ اتاق خواب، انباری و پارکینگ است اما به نظر می رسد که آسانسور ندارد.

خانه های نوساز هم در این محله به وفور یافت می شود اما نکته اینجاست که قیمت بالاتری دارند. مثلا یک واحد ۱۰۰ متری که چهار سال از عمر آن می گذرد و دارای تمام امکانات ضروری است، با مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان رهن و ماهی ۹ میلیون تومان اجاره آگهی شده است. به گفته ی آگهی دهنده، واحد مزبور در یک گذر ۱۲ متری واقع شده و کاملا نوساز و شیک می باشد. همچنین دسترسی این واحد به نقاط مختلف، بسیار عالی است.

البته طبیعتا خانه های ۱۰۰ متری این محله گران هستند. شما می توانید برای اجاره واحدهای نقلی و ارزان تر هم روی محله ی پیروزی حساب کنید. نزدیکی به نقاط مختلف شهر و دسترسی به امکانات مختلف، باعث شده که محله ی پیروزی در طی این سال ها به یکی از جذاب ترین نقاط تهران برای اجاره نشینی و سکونت تبدیل شود.

باید بدانید که قیمت اجاره مسکن در این محله با توجه به امکانات و متراژ متفاوت است. در ضمن سال ساخت نیز در تعیین قیمت اجاره موثر می باشد.

نکته ی جالب توجهی که در خصوص قیمت های درج شده در آگهی های مسکن این محله وجود دارد، این است که قیمت اجاره در این محله، تقریبا با محله های شمال شرق تهران یکسان شده است. مثلا محله ای مانند نیروی هوایی، قیمت رهن و اجاره ی مشابهی با محله ای مثل پاسداران یا اختیاریه دارد.

مشخصاً میزان استقبال اجاره نشینان از این محله، در افزایش قیمت اجاره بی تاثیر نیست اما به نظر می آید که در نهایت، فاصله ی قیمتی میان مسکن شمال و جنوب پایتخت از بین رفته است و بیشتر واحدها، با قیمت های مشابهی عرضه می شوند.

لازم به ذکر است که قیمت های درج شده، حدود قیمت مسکن اجاره ای در محله ی پیروزی را تعیین می کند اما لزوما درست نیست. هر یک از مالکان ممکن است قیمت های متفاوتی را ارائه کنند. از آن جایی که ساز و کار مشخصی در خصوص تعیین قیمت اجاره مسکن وجود ندارد، موجران قیمت های پیشنهادی متفاوتی دارند.

برخی از آگهی های منتشر شده در پلتفرم های آنلاین انتشار آگهی نیز، کاملا جعلی و تقلبی هستند و نیت منتشرکنندگان، شکستن بار روانی قیمت هاست. البته این موضوع بیشتر در خرید و فروش مسکن صدق می کند اما به هرحال در بازار اجاره نیز چنین تحرکاتی دیده می شود.

دیدگاه ها غیرفعال است