پروژه تجاری بام سنتر نیایش

پروژه تجاری بام سنتر نیایش | معرفی جزئیات پروژه تجاری بام سنتر نیایش

پروژه بام سنتر نیایش از پروژه های احداث ساختمان های لوکس و مدرن می باشد که این پروژه در منطقه ای زیبا در شمال غرب تهران واقع شده است و ازنظر دسترسی محلی دسترسی بسیار خوبی به اتوبان های نیایش و همت و ستاری و حکیم دارد. پروژه بام سنتر نیایش یکی از مراکز بزرگ تجاری در غرب تهران و در بزرگراه نیایش، تقاطع جنت آباد می باشد که در زمینی به مساحت ۷۰۹۰ مترمربع واقع شده و دارای زیربنایی با مساحت حدوداً ۶۷۹۵۶ مترمربع می باشد.

مجتمع تجاری بام سنتر نیایش در حال اجرا و ساخت بوده و دارای یک طبقه رستوران و کافی شاپ، یک طبقه هایپر مارکت و فروشگاه، یک طبقه شهربازی، سه طبقه واحدهای تجاری (فروشگاه) و سایر فضاهای تفریحی گردشگری است که با طراحی منحصربه فرد و متفاوتی توسط گروه بام در دست اجرا است.

جزئیات بام سنتر نیایش

مجتمع تجاری بام سنتر در ۱۳ طبقه و درمجموع ۶۴ واحد تقسیم گردیده است و تعداد پارکینگ های تأمین شده ۷۹ عدد می باشد. مساحت سالن اجتماعات ۸۹ (مترمربع) و همچنین سازه این بنا اسکلت فلزی بود و نمای طراحی شده بام سنتر نیایش ترکیبی از سنگ و سیمان می باشد و برای سیستم گرمایشی و سرمایشی آن چیلر تعبیه شده است.

درصورتی که در حوزه صنعت ساختمان فعالیت می نمایید، پیشنهاد می شود با بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه آشنا شوید.

صنعت ساختمانهمه مطالب

دیدگاه ها غیرفعال است