پروژه بام لند منطقه ۲۲ تهران

بام لند منطقه 22 تهران | معرفی امکانات و خدمات بام لند منطقه 22 تهران

مرکز خرید بام لند تهران، مجتمعی تجاری تفریحی است که همچون نگینی در منطقه چیتگر پایتخت می درخشد. باید بدانید که مرکز خرید بام لند فوق العاده لوکس و بزرگ، در زمینی به مساحت ۶۵۰۰۰ مترمربع از ۳۰۰۰۰ مترمربع فضای تجاری و واحدهایی در ۲۰ تا ۶۵۰ مترمربع در تهران تشکیل شده است. شاید باور نکنید اما بیشتر از ۹۰۰ واحد پارکینگ در مرکز خرید بام لند تعبیه شده که در نوع خود بی مانند می باشد. مرکز خرید بام لند تهران، نخستین مرکز خطی در فضای باز در ایران بوده و به لحاظ موقعیت، در منطقه ای خاص قرارگرفته است.

وجود فضایی بسیار دنج و آرام و بدون هرگونه سروصدا و هرج مرج زندگی شهرنشینی آن هم در جوار طبیعت فوق العاده زیبا و چشم نواز پارک چیتگر، بام لند را از دیگر مراکز خرید تهران متمایز کرده است. مرکز خرید بام لند تهران، با ارائه بهترین و متنوع ترین برندهای بین المللی گامی مهم در جهت جلب رضایت مشتریان برداشته و پاسخگوی سخت پسندترین سلایق می باشد.

ازنظر طراحی داخلی، بام لند با ترکیبی از المان های معماری قدیم ایرانی و ایده هایی لوکس و مدرن زیباترین فضا را برای گذراندن بهترین لحظات برایتان به وجود آورده است. خبر خوش این که بعد از خریدی مفصل از این مرکز، می توانید برای صرف ناهار یا شامی دل چسب و خوشمزه به رستوران های آن مراجعه کرده و از فضایی آرام در کنار سرو غذاهای خوشمزه نهایت لذت را ببرید. همچنین، کافی شاپ هایی بسیار شیک نیز در بام لند انتظار قدوم سبز شمارا می کشند علاوه بر این ها، مرکز خرید بام لند تهران، از امکانات عمومی همچون نمازخانه، پیست پیاده روی، دستگاه های خودپرداز، سرویس بهداشتی و محل بازی کودکان نیز برخوردار می باشد. محوطه بام لند برای تردد معلولان مناسب سازی شده است.

ویژگی های معماری

معماری بام لند چیتگر ترکیبی از معماری سنتی ایران با الهام از بادگیرهای کویری و روستاهای طبقاتی ایران و بهره گیری از عناصر مدرن معماری در کنار یکدیگر است. چوب، سنگ و آجر به زیبایی در کنار هم جای گرفته اند تا رهگذر را از بالا و پایین ساختمان راهنمایی کنند تا بتواند در آن گردش کند و از مناظر روح بخش مجاور بهره بجوید.

بسیاری از بهترین رستوران های معروف و مطرح تهران در آن شعبه دارند، دروازه طهرون یکی از دیدنی های این مجموعه است که حال و هوای قهوه خانه های تهران قدیم را برای بازدیدکننده تداعی می کند و کافه شمرون بزرگ ترین کافه آن است. در کنار همین حال و هوای سنتی کلی کافه جدید و مدرن هم وجود دارد که شمارا درست پرتاب می کند به روزگار معاصر.

بام لند تنها یک مرکز خرید لوکس نیست این مجموعه بی نظیر با سرگرمی ها و تفریحات مختلف خود در مدت کمی طرفداران بسیاری پیداکرده و بسیاری از مردم تهران اوقات فراغت خود را در آنجا سپری می کنند.

بام لند منطقه 22 تهران | معرفی امکانات و خدمات بام لند منطقه 22 تهران

امکانات و خدمات رفاهی بام لند

۱. برگزاری جشنواره های مختلف در آمفی تئاتر بام لند

بام لند دارای آمفی تئاتر تئاتری روباز با ظرفیت ۲۵۰ نفر است که یکی از قسمت های محبوب مجموعه به حساب می آید که در آن برنامه های مختلفی برگزار می شود.

۲. اجرای موسیقی خیابانی

موسیقی خیابانی چند سالی می شود که در تهران و برخی شهرهای بزرگ ایران رایج شده است و طرفداران بسیاری هم دارد.

۳. کلوپ ماهیگیری در چیتگر

ماهیگیری در پهنه آبی در داخل شهر تهران یکی دیگر از تفریحات جذاب اسکله بام لند و دریاچه چیتگر است و در کنار مرکز خرید، یک کلوپ ماهیگیری وجود دارد که با استفاده از امکانات و خدمات آن می توانید در دریاچه ماهیگیری کنید و تفریحی متفاوت را تجربه کنید.

۴. مسیر پیاده روی و پیست دوچرخه سواری

دورتادور دریاچه چیتگر مسیرهایی برای دوچرخه سواری و پیاده روی موجود می باشد که بخشی از آن در اسکله بام لند قرارگرفته و مسیری ۶ کیلومتری که می تواند به یکی از خاطره انگیزترین نقاط تهران برای شما تبدیل شود. دوچرخه یا کفش های راحتی تان را بردارید و طلوع و غروب آفتاب در این مرکز تفریحی جذاب را از دست ندهید.

بام لند منطقه 22 تهران | معرفی امکانات و خدمات بام لند منطقه 22 تهران

۵. قایق سواری در بام لند

دریاچه چیتگر در دو بخش امکان قایق سواری در دریاچه را دارد که یکی از اسکله های آن در سمت راست بام لند قرارگرفته است. قایق های پدالی و قایق های موتوری در این قسمت به شما خدمات رسانی می کنند. البته دریاچه چیتگر در دو بخش امکان قایق سواری را دارد.

۶. شهربازی و ساحل سنگی

در انتهای مراکز خرید و در سمت راست شهربازی دریاچه چیتگر قرار دارد که با بازی هایی مانند چرخ وفلک، ماشین برقی یا کوبنده و… دوستداران تفریح و خوش گذرانی را به سمت خود جلب می کند. بعد از عبور از شهربازی به ساحل سنگی دریاچه می رسیم که بدون وجود نرده هایی که در قسمت های دیگر دریاچه وجود دارد می توانید از کنار دریاچه بودن لذت ببریم و استراحت داشته باشیم.

۷. فروشگاه های بام لند

فروشگاه های مختلف مرکز خرید بام لند در دوطبقه همکف و زیر همکف جانمایی شده اند و نما و ورودی بسیاری از آن ها به سمت دریاچه و پیاده راه است. البته کافه و رستوران های روباز و بسته ای را نیز در طبقه های مختلف و محوطه بام لند می توانید ببینید.

درصورتی که در حوزه صنعت ساختمان فعالیت می نمایید، پیشنهاد می شود با بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه آشنا شوید.

صنعت ساختمانهمه مطالب

دیدگاه ها غیرفعال است