خرید خانه زیر ۱.۵ میلیارد تومان در پاکدشت

خرید خانه زیر 1.5 میلیارد تومان در پاکدشت

پاکدشت؛ گزینه مناسب برای خرید خانه با بودجه محدود


شاید باورنکردنی باشد اما هنوز هم می توان با بودجه ای زیر ۱.۵ میلیارد تومان، خانه ای در استان تهران خریداری کرد. البته برای خرید این واحدها باید به سراغ شهر پاکدشت در جنوب شرقی تهران بروید که تقریباً ۴۰ دقیقه ای با پایتخت فاصله دارد اما به دلیل زیرساخت های مناسب و قدمت شهر پاکدشت، جای خوبی برای خرید خانه و سرمایه گذاری به حساب می آید.

به گزارش پرشین سازه ، این شهر که در جنوب شرقی تهران واقع شده یکی از شهرهایی اصلی مهاجرانی است که از استان های دیگر به تهران می آیند. از دلایل دیگری که باعث رشد سکونت و بهبود سطح کیفی زندگی در این شهر شده، رونق کشاورزی و کاشت سبزیجات در این شهر است.

با توجه به این مزیت ها، طبیعی است که بسیاری از متقاضیان مسکن برای یافتن خانه ای مناسب به این شهر می روند. در ادامه به قیمت برخی از واحدهای مسکونی این شهرستان اشاره کرده ایم:

اگر به دنبال خانه ای نسبتا نوساز هستید که نزدیک به ۷۰ متر باشد، باید مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بودجه داشته باشید. این واحد در سال ۱۳۹۷ ساخته شده و دارای یک اتاق خواب می باشد و در نقطه خوبی از پاکدشت واقع شده است.

یک واحد آپارتمانی دیگر در محدوده حصار امیر پاکدشت که نزدیک به ۸۰ متر زیربنا دارد و شش سال ساخت است، با قیمت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. البته جستجوی گسترده در پاکدشت شما را به فایل های خوش قیمت دیگری هم می رساند. مثلا یکی از آگهی های مسکن در پاکدشت به این صورت است: آپارتمانی ۱۵۷ متری که به تازگی ساخته شده و نزدیک به ۳ اتاق خواب دارد، ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. این قیمت برای واحدی به این وسعت بسیار مناسب می باشد. به خصوص با توجه به اینکه واحد مزبور در نقطه خوبی از این شهرستان واقع شده است.

یافتن چنین واحدهایی در شهرستان پاکدشت چندان سخت نیست. مثلا یک واحد ۷۵ متری که ۱۸ سال از ساخت آن می گذرد با قیمت ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دارای ۲ اتاق خواب می باشد و برای زندگی یک خانواده سه نفره، گزینه ی خوبی به حساب می آید.

در نقطه ی دیگری از این شهرستان، می توان خانه ای ۶۵ متری پیدا کرد که به طور کامل بازسازی شده و بیش از ۱۰ سال از ساخت آن می گذرد. قیمت این واحد نیز ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می باشد.

در همین روزهای اخیر یک آگهی مسکن دیگر در شهرستان پاکدشت منتشر شده است که قیمت آن، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می باشد. این واحد، ۷۸ متر دارد و چهار سال از ساخت آن می گذرد. همچنین دارای ۲ اتاق خواب نیز می باشد. اگر به دنبال واحدهای نقلی و کوچک هستید که بودجه زیادی نمی خواهند، می توانید در پاکدشت آن ها را پیدا کنید.

مثلا یک واحد ۵۵ متری که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده و دارای ۱ اتاق خواب می باشد، با قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. یا یک واحد ۵۰ متری که در سال ۹۰ ساخته شده، از سوی مالک با قیمت ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

حتی واحدهای بزرگ تر را نیز می توان با قیمت زیر ۱.۵ میلیارد تومان خریداری کرد. مثلاً یک واحد ۸۵ متری که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده و دارای ۲ اتاق خواب است با قیمت ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون آگهی شده است. البته لازم به ذکر است که قیمت واحدهای موجود در این شهر، با توجه به محله تعیین می شوند. طبیعتاً واحدهایی که قیمت ارزان تری دارند، در محله های تازه ساخت یا دورافتاده تری واقع شده اند.

در ضمن فراموش نکنید که تمام قیمت های اعلام شده در این خبر، از پلتفرم های آنلاین انتشار آگهی های مسکن استخراج شده و به هیچ وجه، قیمت رسمی نمی باشد. علاوه بر این، قیمت واحدهای مسکونی این شهر نیز با توجه به محله، طبقه، امکانات واحد و حتی شرایط فروشنده تعیین می شوند.

به طور کلی، باید اعلام کرد که خرید مسکن در شهرهای اطراف تهران مانند پاکدشت خیلی آسان تر از خرید مسکن در پایتخت است. واقعیت اینجاست که قیمت مسکن تهران به قدری بالا رفته که تقاضای واقعی مسکن به شهرهای اطراف و اقماری کوچ کرده است. البته این بدین معنا نیست که قیمت مسکن این شهرها رشد نداشته و در طی سال های اخیر گران تر نشده است اما به هرحال، هنوز هم در قیاس با قیمت های تهران، به صرفه تر و ارزان تر است.

دیدگاه ها غیرفعال است