تولیدکننده آلاچیق و پرگولا

پیدا کردن تولیدکننده آلاچیق و پرگولا کار سختی نیست اگر شما فاکتورهای اساسی و مهم برای داشتن یک آلاچیق و پرگولا باکیفیت را بدانید. از گذشته دور هم نشستن در فضایی که سایه بان داشته باشد تا بتوانید از محیط زیبا استفاده کنید بسیار دلپذیر بوده است.

استفاده از پرگولا و آلاچیق برای باغ، فضای خارجی مجتمع های مسکونی و حتی روف گاردن ها بسیار متداول شده است و طرفداران زیادی دارد.

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این سازه های چوبی پرطرفدار و پرکاربرد آشنا کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تفاوت آلاچیق و پرگولا

در توضیح این دو سازه چوبی نکات بسیار زیادی وجود دارد اما یکی از مهم ترین تفاوت های آلاچیق و پرگولا مسقف بودن آن است. آلاچیق یک سازه چوبی مسقف است که این سقف توسط ستون های آلاچیق بهم متصل شده است. پرگولا ستون های چوبی است که در کنار هم قرار دارند سقفی وجود ندارد اما سایه های زیبا و دلپذیری را ایجاد می کند.

طراحی های پرگولا می تواند کاملا از هم متفاوت باشد. تنوع در شکل ظاهری پرگولاها بسیار زیاد است که می تواند با توجه به سلیقه شما طراحی و ساخته شود. همه این موارد به انتخاب و کاربرد مورد نظر شما بستگی دارد.

چوب با مقاومت و استحکام آهن

در حال حاضر متریال فوق العاده خاص و جذابی وجود دارد که از مقاومت بسیار بالایی در حد آهن برخوردار است. از این متریال غالبا برای ستون های آلاچیق و پرگولا استفاده می شود. در واقع شما متریالی با ظاهر چوب و مقاومت آهن برخوردار هستید.

قیمت ساخت آلاچیق و پرگولا

برای ساخت آلاچیق و پرگولا هیچ گونه محدودیتی در ابعاد وجود ندارد. ابعاد قابل سفارش و ویژگی های منحصربفردی که هر شخصی برای سفارش خود می تواند در نظر بگیرد در برآورد قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار است. شما می توانید نوع متریال، ابعاد و اندازه و تعداد را مشخص نمایید و سپس قیمت را از فروشنده استعلام بگیرید.

سازنده آلاچیق و پرگولا

شاید به ظاهر ساخت آلاچیق و پرگولا کار ساده ای به نظر برسد. اما در اینجا اهمیت ابعاد و اندازه و مهندسی و طراحی برای ساخت یک سازه بی عیب و نقص بسیار واضح است. توصیه می کنیم برای انتخاب تولیدکننده آلاچیق و پرگولا با افراد باتجربه در این حوزه که تعداد زیادی نمونه کار دارند همکاری داشته باشید.

حتما از متریال باکیفیت برای ساخت این سازه ها استفاده کنید چرا که به میزان مستقیمی با امنیت جانی شما در ارتباط است. متریال مورد استفاده برای ساخت به صورت مستقیمی روی طول عمر این سازه ها اثرگذار است.

ما در این مقاله سعی کردیم به نکات مهم برای ساخت پرگولا و آلاچیق اشاره کنیم تا به برخی از سوالات شما پاسخ داده شود. استفاده از پرگولا و آلاچیق یک سازه پرطرفدار برای داشتن لحظات خوش و دسته جمعی است. در اینجا به تعدادی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب این سازه اشاره کردیم. اگر نکات مهمی در این مورد دارید که به آن اشاره نشده است می توانید در قسمت دیدگاه ها به آن اشاره کنید.

دیدگاه ها غیرفعال است