تهویه فراز بزرگترین مجموعه تولید کننده کانال فلکسیبل ifd در کشور

از آنجا که عایق بندی برای داکت های هوا،پس از اجرا و نصب کانال هوا در بعضی جاها یا غیرممکن و یا بسیار مشکل می باشد،لذا تولید کانال هوا بصورت یکپارچه ی عایقدار در این موارد از اهمیت شایانی برخوردار است. کانال فلکسیبل IFDبا دارا بودنِ این ویژگی از جمله کانال های پیش عایق محسوب می شود.در واقع کانال فلکسیبل IFDاز سه لایه ی درونی،میانی و بیرونی تشکیل یافته است

لایه ی داخلیِ کانال فلکسیبل IFD از فویل آلومینیومِ لمینیت شده و لایه ی میانی از یک قشر پارچه ایِ پلیسترِ فشرده و لایه بیرونی نیز از پی وی سیِ ضخیم بعنوانِ کاور و محافظ کانال فلکسیبل IFDتشکیل شده است که توسط یک فنر فولادی ضخیم ساختار لوله ای به خود گرفته است. کانال فلکسیبل IFDدر قطرهای ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵ و ۴۰ سانتیمتر تولید و عرضه می گردد. طول شاخه های هر بسته از کانال فلکسیبل IFD۶ متر می باشد. مجدوده ی مقاومت دماییِ ساختار کانال فلکسیبل IFD۲۰- الی ۱۰۰+ درجه سلسیوس است.

ویژگی های کانال فلکسیبل IFD

۱-مقاومت دماییِ بالا بواسطه ی داشتنِ عایق در ساختار خود

۲-مقاومت در برابر رطوبت و بخار

۳- انعطاف پذیریِ بالا

۴-وزن مناسب و قابل حمل و نقل

۵-ساختار یکپارچه و متوازن در طول یک شاخه

۶- استحکام بالا

۷- عمرمفید زیاد

۸- قابلیت کاربرد در سیستم های دمنده و مکنده

۹- نصب راحت و آسان

۱۰- قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه

۱۱-امکان کاربرد در محیط های تحقیقاتی و آموزشی

موارد کاربرد کانال فلکسیبل IFD

از کانال فلکسیبل IFDدر سیستم های تهویه در ساختمانهای اداری،تجاری،مسکونی،صنعتی و آزمایشگاهی به وفور استفاده می شود.

مزایای خرید فوم الاستومری از تهویه فراز

مجموعه تهویه فراز این افتخار را دارد که تولید کننده فوم الاستومری نسوز با ساختار سلول بسته و تخلخل بالا می باشد و این محصول را در کمترین زمان با بهترین کیفیت به دست مصرف کنندگان می رساند. از آنجا که این مجموعه خود تولید کننده فوم الاستومری ست در نتیجه خرید و سفارش کالا از تهویه فراز صرفه اقتصادی داشته و شما میتوانید با صرف هزینه پایین تر از دیگر همکاران فوم الاستومری را با بهترین کیفیت تهیه نمایید.

چرا باید از فوم های الاستومری استفاده کنیم؟

با توجه به اهمیت بسیار بالای بحث صرفه جویی در مصرف انرژی، استفاده از محصولاتی همچون فوم الاستومری در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. از این فوم ها در کلیه سیستم های تهویه مطبوع و همچنین تاسیسات گرمایشی استفاده می شود. شایان ذکر است که این محصولات به صورت کامل در برابر رطوبت مقاوم هستند.

صرف نظر از کاهش مصرف انرژی، مورد دیگری که موجب می شود تا این محصولات به محبوبیت مناسبی دست یابند، بحث راحتی نصب آن ها است. در واقع، برای نصب این فوم ها تنها کافی است بخش جلویی و انتهایی فوم را به وسیله ابزاری همچون کاتر (cutter) برش دهید و سپس فوم را به عنوان یک پوشش مناسب برای انواع لوله های موجود در سیستم های گرمایشی به کار ببرید.

این در حالی است که برای استفاده از مواردی همچون عایق های پشم شیشه نه تنها باید مراحل بسیار پیچیده ای را پشت سر بگذارید، بلکه استفاده از این عایق ها می تواند برای سلامت شما نیز خطرناک باشد؛ بنابراین به جرئت می‌ توان گفت که از بین کلیه عایق های موجود در بازار، این فوم ها نقش مناسبی را ایفا می کنند و همه کاربران باید آن ها را در نظر داشته باشند. شما نیز می توانید به راحتی از فوم الاستومری در محیط مورد نظر خود استفاده کنید.

تهویه فراز بزرگترین تولید کننده دمپر ضد حریق در ایران

دمپر ضد حریق از زیر گروهِ دمپرهای بین کانالی میباشد که امکانِ رسیدنِ اکسیژن به حریق و یا نفوذِ آتش به دیگر نقاط را به حداقل میرساند و بر اساسِ فیوزِ خودکاری که در بدنه ِ داخلی دمپر ضد حریق تعبیه می گردد بصورت خودکار با احساسِ دما عمل می کند و با بستنِ مجرای هوا در داخلِ دمپر از امکانِ گسترشِ آتش جلوگیری می کند. این دمپر در دو نوعِ گِرد و چهارگوش جهتِ استفاده در مسیرِ کانالِ هوا تولید و عرضه می گردد. دمپر ضد حریق برای انسداد مسیر حریق در داکت کانال هوا مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع از رسیدنِ اکسیژن به حریق و انتشارِ شعله های آتش ممانعت به عمل آورده و از انتشار حریق در طبقات یا بخش های مختلف ساختمان به صورتِ ویژه جلوگیری می کند. ساختارِ ظاهریِ قاب و تیغه های دمپر ضد حریق مشابه با دمپر هوا ی تیغه موازی می باشد با این تفاوت که کلیه ی تیغه های دمپر ضد حریق بوسیله یک فنر و ضامنِ قوی که به فیوزِ حرارتی متصل می باشد و همزمان با عملکردِ فیوز، ضامنِ فنر آزاد شده و دستورِ انسدادِ دمپر ضد حریق صادر می شود. دمپر ضد حریق از ورق گالوانیزه به ضخامت یک میلیمتر و در ابعادِ متفاوت، متناسب با داکتِ کانال هوا ساخته و در مسیر کانال تعبیه می گردد. نکته ی قابل ذکر و یادآوری در مورد دمپر ضد حریق این موضوع می باشد که دمپر ضد حریق را می توان بصورتِ برقی و با کنترلِ جعبه فرمانی که به سنسورِ دود و حرارت مجهز می باشد فعال نمود.

آیا اطلاعاتی در رابطه با دمپرهای ضد حریق دارید؟ در واقع دمپر ضد حریق یکی از تجهیزات ایمنی ساختمان ها به حساب می آید که وظیفه اصلی آن، کنترل و محدود کردن گستره شعله های آتش هنگام آتش سوزی است و از تخریب ساختمان به حد قابل توجهی جلوگیری می ‌کند. دمپرهای ضد آتش دارای یک صفحه فلزی هستند که به صورت عمودی قرار گرفته است و معمولا این وسیله در کانال های تهویه هوا در ساختمان های مسکونی، تجاری و غیره استفاده می شود.

این دسته از تجهیزات ایمنی، انواع و اقسام مختلفی دارند که با توجه به ویژگی های خاص خود، در موقعیت ‌های مختلفی نصب می‌ شوند و عملکرد متفاوتی را از خود نشان می دهند. به طور کلی باید گفت دمپرها با هدف تهویه هوا و برای ایجاد سرمایش و گرمایش محیط استفاده می شوند و شرایط دمایی فضا را کنترل می کنند. همچنین این محصولات می توانند از ورود دودهای مضر ناشی از آتش‌سوزی به فضاهای گوناگون جلوگیری کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پرشین سازه در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاه ها غیرفعال است