فروش انواع درب ورودی ساختمان به صورت مستقیم و بدون واسطه

بعد از اتمام ساخت ساختمان و قبل از تحویل آن توسط معماران به مالک، باید درب ورودی ساختمان نصب شود. درب ورودی بر روی امنیت و حفظ جان و مال افراد بسیار تاثیر گذار است به همین دلیل باید محصولی امن و مقاوم را انتخاب نمایید.

از انواع درب ورودی مورد استفاده در ساختمانها می توان به درب حیاط، درب پارکینگ، درب لابی و درب واحد آپارتمان اشاره نمود. توصیه می شود تمام مدلهای درب ورودی را از مدلهای ایمن و ضد سرقت خریداری نمایید.

در هنگام ساخت و تکمیل ساختمان برای معماران و همچنین صاحبین ساختمانها، صرفه جویی در هزینه ها بسیار مورد اهمیت است. اما باید بدانید برای درب ورودی باید از محصولات باکیفیت استفاده نمایید و نباید امنیت ساختمان را فدای صرفه جویی در هزینه کنید.

برای خرید درب ضد سرقت کلیک کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۶۲۷۹۲۰۵ تماس بگیرید.

درب ورودی ساختمان ارزان

آیا راه حلی برای خرید درب ورودی ضد سرقت و ایمن، با هزینه ارزان وجود دارد؟

فروشگاه های مختلف در سطح شهر فعالیت داشته و اقدام به فروش درب ورودی می نمایند. اما اکثر این فروشگاه ها محصولات را از تولید کننده خریداری می کنند و با افزایش قیمت چشمگیر به عنوان سود خودشان، اقدام به فروش درب به مشتریان می نمایند.

اما در این میان می توانید برای کاهش هزینه ها برای خرید درب ورودی به صورت مستقیم به تولید کننده درب ورودی مراجعه نمایید. این گونه دیگر نیاز نیست هزینه اضافه ای پرداخت نمایید و در هزینه های ساخت و ساز صرفه جویی می کنید.

خرید مستقیم و بدون واسطه، علاوه بر خرید درب ورودی با قیمت ارزان مزیت های دیگری هم دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود:

  • وجود مدلهای بسیار متنوع از درب های ورودی که موجب می شود درب متناسب با سلیقه تان را حتما بیابید.
  • اطمینان از کیفیت و مقاومت درب و نظارت بر مراحل ساخت دربها.
  • امکان سفارش سازی درب وجود دارد. می توانید درب را بر اساس ابعاد، طرح و رنگ دلخواه سفارش و خریداری نمایید.
  • خرید محصولات ارزان تر از فروشگاه های موجود در سطح شهر.
  • برای خرید انواع درب ورودی ساختمان با قیمت مناسب، با شماره ۰۹۱۲۶۲۷۹۲۰۵ تماس بگیرید.

بررسی انواع درب ورودی ساختمان

درب ورودی دارای مدلهای مختلفی است. این درها باید از بهترین متریال موجود در بازار ساخته تا امنیت لازم را فراهم آورند. از انواع درب ورودی می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. درب حیاط و پارکینگ
  2. درب لابی
  3. درب واحد آپارتمان
  4. درب باغ و ویلا

هر یک از این درها بر اساس نوع کاربرد و محل نصب، دارای طراحی و ساخت متفاوت هستند. در ادامه به بررسی این محصولات خواهیم پرداخت.

آشنایی با درب حیاط و انواع آن

ورودی حیاط، نقطه کانونی ساختمان است. درب ورودی یکی از عوامل موثر در زیبایی ساختمان محسوب شده و علاوه بر زیبایی، در تامین امنیت ساختمان و افزایش ارزش ساختمان هم تاثیر گذار است. درب حیاط در مدلهای فلزی، فولادی و چوبی در بازار موجود هستند.

بهترین و موثرترین راه برای مدرن سازی نمای ساختمان استفاده از دربهای فلزی حیاط می باشد. مدلهای درب فلزی حیاط بسیار متنوع می باشد.

درب حیاط آهنی

انواع درب فلزی حیاط

درب آهنی حیاط در مدلهای مختلف در بازار موجود است. این درها از مهمترین مدلهای درب ورودی نصب شده در ساختمانها هستند. در ادامه با انواع درب ورودی حیاط آشنا خواهید شد:

  1. درب آهنی حیاط طرح چوب: درب چوبی از شیک ترین مدلهای درب ساختمانی است. از درب چوبی حیاط بیشتر به عنوان درب ورودی ساختمان های جنوبی استفاده می شود. زیبایی این مدل درب ها باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید این جنس درب را داشته باشند. درب حیاط چوبی نسبت به دربهای آهنی از امنیت و مقاومت کمتری برخوردار است. برخی مدلهای درب آهنی هستند که با استفاده از رویه هایی با طرح چوب ساخته شدند. این درب‌ها هم زیبایی درب چوبی را دارند و هم امنیت درب های آهنی.
  2. درب استیل: جدیدترین مدل درب حیاط، درب های استیل هستند. این درها به عنوان درب‌حیاط فلزی، پارکینگ، باغ و درب ویلا مورد استفاده قرار می گیرند. درب استیل حیاط بعد از مدتی که در محیط نصب میشود کیفیت خود را از دست می دهد. دوام درب استیل نسبت به درب های آهنی و فلزی کمتر است.
  3. درب فولادی: اگر به دنبال خرید درب حیاط مقاوم و امن هستید، درب فولادی بهترن گزینه برای شماست. اما درب فولادی یک عیب بزرگ دارد و آن هم عمر کوتاهش است که بین ۵ تا ۷ سال است.
    عوامل مختلفی در قیمت نهایی درب فلزی حیاط موثر می باشد که یکی از مهم ترین آن ها، نوع طرح و ابعاد و وزن درب انتخابی است. هر چه طرح درب ها ساده تر باشد، قیمت تمام شده آنها کمتر است. زیبا اجرت کار کمتری باید به سازنده پرداخت شود.

درب ضد سرقت چیست و چه کاربردی دارد؟

درب ضد سرقت یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل درب ورودی است که برای واحدهای آپارتمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این درب ها دارای ساختار و بدنه بسیار قوی هستند و به همین دلیل از ورود سارقین به داخل منزل جلوگیری می کنند. با نصب درب ضد سرقت احتمال سرقت از منازل بسیار کاهش می یابد. این محصولات بر اساس ابعاد و نوع روکش مورد استفاده برای ساخت، به مدلهای مختلفی تقسیم بندی می شوند.

درب ضد سرقت اصل

درب ضد سرقت فلزی، چوبی، روکش پی وی سی و استیل از انواع این محصولات هستند.

درب لابی ضد سرقت

یکی از انواع درب ضد سرقت، درب لابی است. این درب ها دارای ساختاری مشابه دربهای ضد سرقت آپارتمانی هستند اما در ابعاد بزرگتر تولید می شوند. ابعاد بزرگ موجب افزایش وزن درب و در نتیجه نصب مشکل تر آن می شود.

درب لابی دو لنگه و سه لنگه وسط بازشو از متداول ترین محصولات در این زمینه هستند.

برای خرید انواع درب ورودی ساختمان به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره ۰۹۱۲۶۲۷۹۲۰۵ تماس بگیرید.

دیدگاه ها غیرفعال است