کلاهک پره ای چیست و چه کاربردی دارد؟

کلاهک پره ای چیست و چه کاربردی دارد؟

کلاهک پره ای که با نام های لوور هوارسان، کلاهک زاپنی و کلاهک کلبه ای در بازار عرضه میشود، دارای ساختار مشابه دیگر کلاهک های بام می باشد. این محصول دارای یک پایه و یا گریل های خارجی می باشد.ارتفاع استاندارد کلاهک پره ای، ۳۰ سانت است و دارای ۴ پره می باشد. پس از ساخت ، این محصول به کوره رنگ فرستاده میشود و طبق نظر کارفرما با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش داده می شود.

چرا باید کلاهک پره ای را از کالا کیوسک تهیه نماییم؟

در بالابه طور کوتاه در مورد کلاهک پره ای، جنس آن و موارد کاربرد و استفاده از این محصول توضیح داده شد. کلاهک پره ای یکی از انواع کلاهک های بام می باشد که برای خروج هوای ونت، شومینه، دودکش، باربیکیو و … به کار می رود. این محصول در ابعاد درخواستی قابلیت تولید و ساخت دارد. پس از ساخت محصول در ابعاد مورد نظر و تعداد پره های درخواستی، این محصول به کوره رنگ الکترواستاتیک فرستاده می شود و طبق نظر کارفرما رنگ میشود. رنگ الکتروستاتیک این امکان ر ا به مصرف کنندگان میدهد تا از این در مناطقی که دارای رطوبت بالا هستند استفاده کنند. لذا کلاهک پره ای با رنگ کوره ای برای مناطق شمالی و جنوبی محصول کاربردی به شمار می رود. حال باید به این نکته اشاره نماییم که گروه صنعتی کالا کیوسک با بیش از ۲۶ سال تجربه در زمینه ساخت و تولید انواع کلاهک بام از جمله کلاهک پره ای، این محصول را بدون واسطه با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن به دست مصرف کنندگان محترم می رساند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که شما می توانید کلاهک پره ای با رنگ کوره ای را با مناسب ترین قیمت از مجموعه کالا کیوسک تهیه نمایید. در نتیجه هم می توانید به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی یا اینترنتی کلاهک پره ای را ثبت سفارش نمایید.

کالاکیوسک بزرگترین تولید کننده دمپر دستی در ایران


دمپر دستی نیز کاربردی این چنینی دارد. دمپر دستی به منظور کنترل میزان جریان هوا در کانال ها و هم چنین دریچه های مختلف، طراحی و ساخته شده است. این کنترل جریان توسط پره هایی که از نوع دیسکی هستند، امکان پذیر است. دمپرهای دستی معمولاً روی خط اصلی کانال یا روی خط فرعی کانال های هر اتاق نصب می شوند. به این صورت می توان جریان هوای ورودی به هر اتاق را کنترل کرد. جنس دمپرهای دستی از آلومینیوم، استیل ضد زنگ یا ورق های گالوانیزه است، به همین مقاومت بالایی در برابر عوامل مختلف محیطی دارند.
دمپر دستی را گران نخرید!
گروه صنعتی کالا کیوسک از بزگترین واحدهای ساخت و تولید دمپر دستی در ایران، این محصول را در کوتاهترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به دست مصرف کنندگان میرساند. بدیهی است به دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه دمپر دستی با مناسبترین قیمت نسبت به دیگر واحدهای فروش ارسال خواهد شد.پس مشاوره با کارشناسان فنی مجموعه کالا کیوسک را از دست ندهید.
کلاهک دودکش چیست؟
کلاهک پره ای
جهت خروج و انتقال گازهای سمی موجود در داکت های هوا، شومینه، ونت و هود های صنعتی از کلاهک دودکش استفاده میشود. این محصول در مدل های مختلف و ابعاد متنوع قابلیت ساخت دارد.

دودکش و به همراه آن کلاهک دودکش برای خارج کردن مواد زائد لوازم گازسوز مورد استفاده قرار می گیرد که نبود آن در خانه ممکن است خطرناک باشد، چون گازهای مضر در محیط خانه جمع می شوند و خطرات تنفسی را ایجاد می کنند. کلاهک دودکش نیز کاربردهای متنوعی برای خانه شما دارد. این کلاهک ها کمک می کنند که پرندگان سر دودکش لانه سازی نکنند یا برف، باران و گرد و خاک وارد خانه شما نشود. در این متن با انواع این کلاهک ها آشنا خواهیم شد.

انواع کلاهک دودکش

کلاهک ها به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدام با دیگری تفاوت هایی دارد و دارای زیردسته هایی هستند. در زیر به تعدادی از این دسته ها اشاره شده است:

  • کلاهک به شکل اچ
  • کلاهک به شکل پره ای
  • کلاهک چینی
  • کلاهک با طرح آلمانی
  • کلاهک زانویی
  • کلاهک نیم گرد
  • کلاهک گردان

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پرشین سازه در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاه ها غیرفعال است