جشنواره تابستانی پرشین سازه؛ ۱۵ درصد تخفیف و هدایای ویژه

جشنواره تابستانی پرشین سازه؛ ۱۵ درصد تخفیف و هدایای ویژه

تخفیف‌های ویژه تابستانی؛ بهترین فرصت برای ارتقای کسب‌وکار با پرشین سازه


جشنواره‌ی داغ تابستان پرشین سازه با ۱۵ درصد تخفیف و تسهیلات دیگر آغاز شد و تا ۲۵ مرداد ادامه دارد. در این جشنواره ما تلاش کرده‌ایم تا متناسب با بازار و شرایط اقتصادی، سیاسی و سایه‌ی تنش‌های منطقه‌ای، بیشتر از همیشه کنار شما کاربران عزیزمان باشیم.
ما در پرشین سازه همواره تلاش کرده‌ایم تا همراه و کنار کاربران و همراهانمان باشیم و خود را بخشی از کسب‌وکار ایشان بدانیم. همیشه باور داشته‌ایم که تنها در صورتی می‌توانیم به موفقیت پایدار و اهداف‌مان برسیم که کاربران‌مان پیش و بیشتر از ما رشد و پیشرفت کرده باشند و از تجربه‌ای که با ما داشته‌اند، خوشحال و راضی باشند. این موضوع همواره جزو اولویت‌ها و اهداف مهم ما در پرشین سازه بوده است.
بر همین اساس تحلیل بازار و شرایط اقتصادی-سیاسی کشور یکی از روتین‌های کاری ماست و با محور قرار دادن کاربران کنونی و مشتریان بالقوه، برنامه‌ریزی می‌کنیم. یکی از برنامه‌های همیشگی ما در نظر گرفتن تسهیلات و تخفیف‌هایی است که متناسب با شرایط بازار و اقتصاد و کسب‌وکارها بتواند کمکی برای کاربران‌مان باشد.
این‌بار هم با جشنواره‌ی داغ تابستان در خدمتتان هستیم. در این جشنواره ما با دست‌کم ۱۵ درصد تخفیف، ارائه‌ی پروژه‌های رایگان جدید در اطراف تهران، ۷ روز سرشماره‌ی خدماتی، ۱۰۰۰ پیامک رایگان، امکان پرداخت قسطی و دوره‌های آموزشی رایگان بازاریابی و فروش در آکادمی پرشین سازه کنارتان هستیم.
جشنواره‌ی داغ تابستان پرشین سازه تا ۲۵ مرداد ادامه دارد و کارشناسان ما از شنبه تا سه‌شنبه از ۹ صبح تا ۶ عصر، چهارشنبه از ۹ صبح تا ۵ عصر و پنج‌شنبه از ۱۰ تا ۱ ظهر با مشاوره‌ی رایگان پاسخگو و همراه شما هستند تا بهترین اشتراک متناسب کسب‌وکارتان را انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاه ها غیرفعال است