مجتمع تجاری و اداری باران در شریعتی

مجتمع تجاری و اداری باران در شریعتی | معرفی امکانات مجتمع باران

قرار گرفتن ۶۶ سفارت و مراکز عمده تجاری و اقتصادی، مؤسسات دولتی، مراکز آموزش عالی، بوستان های فرا منطقه ای (ملت، بهشت مادران، طالقانی) کتابخانه و مراکز تفریحی و فرهنگی، مـراکز ورزشی (کوثر، انقلاب)؛ مسـاجـد و حسینیه ها (قبا، الغدیر، حسینیه ارشاد) و همچنین استقرار گذرگاه های وسیع شهری مانند بزرگراه شهید صدر، شهید مـدرس، شهید چمـران، شهید همت و رسالت، منطقه ۳ را به یکی از مهم ترین مناطق مسکونی، اداری و تجاری تهران تبدیل نموده است.

مجتمع تجاری و اداری باران در منطقه ۳ شهرداری تهران در زمینی به مساحت دوازده هزار مترمربع با زیربنای ۱۵۶ هزار مترمربع، این مجتمع باهدف ایجاد محیطی ایده آل برای کسب وکار، فضایی مناسب برای دفاتر اداری، محلی جهت خرید کالا و گذران اوقات فراغت، مطابق با استانداردهای جهانی می باشد.

قرارگیری موقعیت جغرافیایی مجتمع باران

مجتمع تجاری و اداری باران در خیابان شریعتی، مابین خیابان میرداماد و اتوبان همت، نبش خیابان دشتستان سوم واقع شده است. دسترسی آسان از طریق بزرگراه های شهید همت، آیت الله مدرس، رسالت و صیاد شیرازی، این مجتمع را به لحاظ دسترسی، در موقعیتی ممتاز قرار داده است.

جزئیات معماری

سازه برج تجاری اداری باران از نوع اسکلت بتنی و سیستم باربر سازه ای با دیوار برشی مسلح به همراه قاب خمشی انتخاب شده است. طراحی و اجرای سازه مجتمع باران این پروژه را به لحاظ ایمنی و استحکام در برابر عوامل طبیعی؛ به پروژه ای ممتاز و قابل اعتماد تبدیل نموده است. در نمای بیرونی، به ایمنی، زیبایی و روزآمد بودن توجه ویژه ای صورت گرفته است، به همین منظور از نمای شیشه ای مدرن به همراه ترکیبی از نمای کامپوزیت و سرامیکی استفاده شده است.

به منظور سهولت رفت وآمد در طبقات تجاری و اداری، علاوه بر پیش بینی محل های جداگانه، از تجهیزات مدرن و مناسب به تعداد کافی بهره گرفته شده است، بر همین اساس مجموعاً ۲۳ لاین آسانسور جهت ارتباط بین طبقه -۷ تا طبقه بیست و سوم در نظر گرفته شده است. جهت دسترسی به طبقات تجاری، تعداد ۱۴ دستگاه پله برقی، ۲ دستگاه آسانسور پانوراما، یک راه پله دکوراتیو ۶ راه پله مجزا در نظر گرفته شده است.

ویژگی امکانات و خدمات رفاهی

در مجتمع تجاری و اداری باران با توجه به رویکرد و نگرش سازندگان، در راستای ایجاد محیطی مناسب به منظور خریداری تمامی کالاهای موردنیاز با سرعت و سهولت و فضائی ایده آل برای دفاتر اداری و همچنین دسترسی آسان به فضاهای تجاری و اداری؛ امکاناتی مانند

  • ۶ طبقه پارکینگ (طبقات منفی ۲ تا منفی ۷)
  • ۱ دستگاه آسانسور مخصوص حمل زباله
  • راه پله دکوراتیو جهت بخش تجاری

کافه در وید طبقه اول و رستوران و کافه در طبقه پنجم و سالن اجتماعات و شهربازی در طبقه ششم کنفرانس در طبقۀ هفتم و هشتم تا بیست و سوم اداری تعبیه و جانمایی شده اند.

درصورتی که در حوزه صنعت ساختمان فعالیت می نمایید، پیشنهاد می شود با بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه آشنا شوید.

صنعت ساختمانهمه مطالب

دیدگاه ها غیرفعال است