مجتمع تجاری و اداری آرامیس

مجتمع تجاری و اداری آرامیس | معرفی مشخصات و مزایای آرامیس

پروژه تجاری اداری آرامیس در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع با زیربنای بالغ بر ۱۶۵۰۰ مترمربع در ۱۲ طبقه مشتمل بر ۳ طبقه تجاری، ۶ طبقه اداری، ۳ طبقه پارکینگ در حال احداث می باشد. این مجتمع با رویکرد ایجاد محیطی ایده آل برای کسب وکار، فضایی مناسب برای تجارت، محلی جذاب جهت خرید کالا و گذران اوقات فراغت طرح ریزی شده است.

مزایای پروژه آرامیس

  • دسترسی آسان از طریق بزرگراه امام علی (ع)، خط ۴ متروی تهران و سامانه اتوبوس های تندرو بی آر تی
  • مالک و سازنده خوش سابقه و متخصص
  • اولین و بی نظیرترین پروژه در منطقه
  • بهره مندی از تخصص بهترین مهندسین معمار
  • ویوی زیبا به کوه های شمالی تهران برای واحدهای اداری
  • مجهز به تجهیزات مدرن صنعت ساختمان
  • ورودی مجزا و اختصاصی برای واحدهای اداری
  • واحد پارکینگ ۱۵۰
  • ارتفاع سقف لابی ۶ متر برای واحدهای تجاری و ۴ متر برای واحدهای اداری

موقعیت پروژه تجاری آرامیس

موقعیت پروژه آرامیس در شرق تهران و خیابان پیروزی یکی از معروف ترین خیابان های شهر تهران است. این خیابان از میدان شهدا آغاز و تا میدان کلاه دوز ادامه داشته و بزرگراه های بسیج و امام علی (ع) را قطع می کند. ساکنینی با درآمد متوسط رو به بالا را در برمی گیرد و به دلیل نزدیکی به بازار تهران تعداد زیادی از متمولین و معتمدین شهر تهران را در خود جای داده است.

امکانات پروژه ساختمانی آرامیس

امکانات پروژه ساختمانی آرامیس به شرح ذیل می باشد

واحدهای تجاری

مجتمع آرامیس دارای ۶۳ واحد تجاری در متراژهای مختلف و در سه طبقه زیر همکف، همکف و اول است. چیدمان واحدهای تجاری به گونه ای است که مراجعان با بهره مندی حداکثری از زمان خود همه واحدها را بازدید نموده و سعی شده است ارزش های مکانی واحدها، اختلاف کمی داشته باشند. ارتفاع ۶ متر و مشاعات وسیع در طبقات تجاری از امتیازات منحصربه فرد آرامیس به حساب می آیند.

واحدهای اداری

واحدهای اداری پروژه آرامیس با توجه به رعایت تمامی استاندارهای لازم و با بهره مندی از خدمات و امکانات شایسته و چشمگیر، یقیناً محل حضور شرکت های صاحب نام متعددی خواهد بود. این واحدها در ۶ طبقه مشتمل بر ۴۸ واحد اداری با متراژ حداقل ۸۰ مترمربع و با امکاناتی خاص همچون سیستم اعلام و اطفای حریق، برق اضطراری، آنتن مرکزی، خطوط تلفن داخلی، اینترنت مرکزی و… در حال احداث می باشند.

واحدهای اداری مجتمع تجاری اداری آرامیس با چشم انداز فوق العاده به سمت شمال با ویو به کوه های شمالی و با ویو جنوبی دشت های جنوبی و زیبای تهران محلی مناسب برای کسب وکاری پرسود است. مجزا بودن ورودی واحدهای اداری از فضای تجاری و ارتفاع سقف ۴ متر در این طبقات، از امتیازاتی به حساب می آیند که در آرامیس مدنظر گرفته شده است.

فودکورت و رستوران

امروزه رستوران ها، کافه ها و فست فودها جذابیت و ملزومات مراکز خرید و ساختمان های بزرگ شده اند و این کاربری خیال مراجعه کنندگان و مالکان واحدهای اداری و کسبه تجاری را راحت می کند تا باکمال آرامش و بدون دغدغه تهیه غذا، به خرید و فعالیت اقتصادی بپردازند فودکورت در حال ساخت مجتمع آرامیس در کنار رستوران مجللی که در بالاترین طبقه آن احداث خواهد شد جذابیتی پربازده برای آرامیس در جهت ایجاد پاخور خواهد بود.

پارکینگ

تأمین پارکینگ کافی در مجتمع های تجاری اداری از دغدغه های مهم این روزهای شهر تهران است. مجتمع آرامیس با برخورداری از سه طبقه پارکینگ در طبقات ۲ تا ۴ و مدیریت صحیح در واگذاری و بهره برداری از آن، این مشکل را تا میزان زیادی مرتفع خواهد نمود تا مراجعان و مالکان، با آرامش از مجموعه بازدید و در آن به فعالیت بپردازند.

درصورتی که در حوزه صنعت ساختمان فعالیت می نمایید، پیشنهاد می شود با بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه آشنا شوید.

صنعت ساختمانهمه مطالب

دیدگاه ها غیرفعال است