شماره موبایل کارفرمایان ساختمان

شماره موبایل کارفرمایان ساختمان

شرکت پرشین سازه با جمع آوری شماره تلفن سازندگان ساختمان در شهر تهران می تواند گزینه ای مناسب برای کسب وکار شما باشد. در این سایت شما با بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت تهران و حومه، ویژگی ها، مزایا و روش های بازاریابی آشنا شده و می توانید ازاین پس بدون نگرانی در این خصوص، بازاریابی ساختمان سازی خود را به شیوه ای مدرن و امروزی با استفاده از شماره تلفن و موبایل سازندگان ساختمان پیش ببرید؛ بنابراین در این راستا می توانید فروش محصولات و خدمات ساختمانی خود را با خرید شماره موبایل ساختمان سازان و در کنار آن خدمات کارآمد دیگر تضمین کنید؛ اما شماره موبایل کارفرمایان ساختمان های در حال ساخت چگونه به دست می آید و تا چه اندازه قابل اعتماد است؟ برای پاسخ به این سؤالات نیاز است تا پایان این مقاله با پرشین سازه بزرگ ترین و جامع ترین بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت همراه باشید.

بازاریابی هدفمند چیست؟

به طورکلی آمار نشان می دهد، کسب وکارهایی که از چرخه بازار کنار رفته اند، همگی درزمینه بازاریابی تخصص کافی را نداشته اند و یا حاضر به هزینه کردن در این زمینه نبوده اند. استراتژی بازاریابی هدفمند مخاطبانی که آمادگی لازم برای خرید خدمات یا محصولات را دارند، شناسایی می کند و یک گروه را به عنوان گروه هدف در نظر می گیرد و برای آن ها خدمات یا محصولاتی را ایجاد می کند که بیشترین نزدیکی را با نیاز آن ها دارد. در استراتژی بازاریابی هدفمند سعی می شود تا ارزش های پیشنهادی متناسب با نیاز مخاطبان بهینه شود و کارکرد محصولات را بنا به نیاز بازار هدف ارتقا می بخشند. با شناسایی این گروه های کلیدی از مشتریان، شرکت ها کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی خود را برای گروه های موردنظر توسعه می دهند و سعی می کنند با آگهی بخشی و اطلاع رسانی، مخاطبان را برای استفاده از محصولات یا خدمات خود ترغیب نمایند.

دراین بین شماره موبایل سازندگان ساختمان تهران یکی از شیوه های نوینِ بازاریابی هدفمند برای صنایع و مراکز ساختمان سازی، فعال درزمینه ساختمان سازی و کارجویان این صنعت می باشد. این روش از بازاریابی دقیقاً در دسته بندی بازاریابی هدفمند قرار می گیرد و می تواند گزینه ای بسیار پربازده به شمار رود، یک بانک اطلاعات ساختمان معتبر با برخورداری از شماره سازندگان تهران و شهرستان ها می تواند شما را در امر بازاریابی هدفمند بیشتر آشنا کند؛ اما و چرا یک مرکز باید از بازاریابی هدفمند برای افزایش بازده تبلیغات خود استفاده کند؟ این دست از سؤالات بیشتر از هر سؤالی در ذهن شرکت های فعال درزمینه صنعت ساختمان تکرار می شود و از درجه اهمیت بالایی برای این دست از اقشار جامعه برخوردار است. پس در ادامه برای پاسخ به این دست از سؤالات با ما همراه باشید.

در دنیای امروز که بازاریابی حرف اول را می زند، بازاریابی هدفمند گزینه ای است که هزینه های شرکت ها را کاهش داده و در عوض با افزایش میزان فروش یک شرکت، نقش مهمی در رونق کسب وکار آن ها بازی می کند. یکی از ملزوماتی که بازاریابی هدفمند برای صاحبان کسب وکارها مانند کسب وکارهای ساختمانی را درگیر می کند، به دست آوردن شماره موبایل ساختمان سازان می باشد. درواقع این پکیج جامع و ارزشمند که برای یک بازاریابی هدفمند، پرسود و زودبازده مناسب است و به نوعی سرمایه گذاری درزمینه توسعه کسب وکار به شمار می رود.

اهمیت بازاریابی از طریق بانک اطلاعات شماره تلفن سازندگان ساختمان

به طورکلی مهم ترین اصلی که باید در یک بازاریابی موفق رعایت کنید دسترسی به اطلاعات صحیح مشتریان بالقوه است.

فرض کنید شما یک شرکت ساختمانی هستید که قصد ارائه و فروش محصولات و خدمات خود رادارید به نظر شما چه روش هایی برای بازاریابی و جذب مشتری بهتر و کاربردی تر است؟ در پاسخ به این سؤال احتمالاً شما نیز مواردی ازجمله

  • تبلیغات محیطی شامل ارائه بیلبورد و تراکت را ممکن است در نظر گرفته و یا ارائه دهید که در پاسخ باید گفت که درصد موفقیت شما در چنین حالتی ۵ درصد خواهد بود.
  • جالب است بدانید که میزان کارایی تبلیغات میدانی شامل مراجعه حضوری به پروژه و صرف زمان و هزینه ۱۰ درصد احتمال موفقیت دارد.
  • ممکن است شیوه تبلیغات با استفاده از ارسال پیامک را در نظر بگیرید که لازم به ذکر است که در این روش احتمال خطا زیاد بوده و ممکن است پیامک هایی به شماره های سوخته یا کسانی که حتی سن آن ها مناسب محصولات و خدمات شما نیست فرستاده شود. احتمال موفقیت در این روش تنها دو درصد می باشد.
  • استفاده از آگهی های تبلیغاتی و رسانه های عمومی نیز احتمال موفقیت شما را تنها تا ۵ درصد تضمین می کند.

اما تحقیقات نشان می دهد که در حالتی که شما تبلیغات و بازاریابی هدفمندی از طریق مشتریان بالقوه و تماس یا پیامک به شماره موبایل سازندگان ساختمان داشته باشید درصد موفقیت تا ۸۰ درصد خواهد شد. درواقع باید به اطلاع برسانیم که بازاریابی و تبلیغات از طریق پرتال بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه علاوه برافزایش چشم گیر درآمد شما هزینه های شما را در بحث تبلیغات کاهش و دسترسی به مشتریان بالقوه صنعت ساخت وساز شما را افزایش می دهد.

شماره موبایل کارفرمایان ساختمان

شماره موبایل کارفرمایان ساختمان چگونه به دست می آید؟

یک بانک اطلاعات ساختمان ازجمله بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه با به روزرسانی مداوم اطلاعات و با استفاده از پرسنل مجرب و آموزش دیده و سابقه طولانی مدت شرکت در جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات می تواند قابل اعتمادترین بانک اطلاعاتی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

روش کار متخصصین این حوزه نیز به این صورت است که با بازاریابی حضوری و بازدید از ساختمان های در حال ساخت تهران و شهرهای اطراف، شماره تلفن ساختمان سازان را از طریق ملاقات میدانی از سازه های سطح تهران و حومه تهران جمع آوری می کنند. به طورکلی مجموعه پرشین سازه همواره در تلاش بوده تا با ملاقات حضوری شماره موبایل مسئول ساختمان را دریافت کند تا شما کاربران عزیز بتوانید بدون اتلاف وقت مستقیم با خود سازندگان ساختمان ها در ارتباط باشید و به راحتی با داشتن شماره موبایل ساختمان سازان به هدف تبلیغاتی خود و کسب درآمد نائل شوید.

چرا باید شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران را تهیه کرد؟

به طورکلی یکی از عوامل تأثیرگذار که باعث کاهش درآمد و راندمان یک کسب وکار است نبود مشتری هدف مناسب است. درواقع می توان گفت در سراسر دنیا، شرکت های اطلاعاتی مختلفی وجود دارند که به فعالیت، تهیه و پخش اطلاعات در زمینه های مختلف شغلی مشغول هستند.

درواقع همان طور که میدانید در دنیای امروزی بدون در دست داشتن اطلاعات جامع و دقیق از مشتریان هدف کسب وکارها نابود خواهند شد. دراین بین وجود بانک اطلاعات شماره تماس سازندگان ساختمانی تهران بسیار ارزشمند است، چراکه می تواند کسب وکار شما را متحول کرده و مشتریان بالقوه را به خوبی شناسایی کند.

بازاریابی پیامکی یا تماس؟

به طورکلی برای بسیاری از کسب وکارهایی که نسبت به خرید بانک اطلاعات ساختمان فعالیت می کنند، این سؤال پیش می آید که بازاریابی پیامکی بازده بهتری دارد یا بازاریابی تلفنی؟ که در جواب به این سؤال می توان گفت که نیازسنجی در این رابطه بر عهده شما است ولی راهنمای جامع ما در مورد این مسئله این است که اگر یک شرکت آن قدر حوزه فعالیت گسترده ای داشته باشد که مشتریان بالقوه ای با بیش از بیست درصد از جامعه پکیج بانک اطلاعاتی داشته باشد، بازاریابی پیامکی می تواند گزینه ای بهتر برای این کسب وکار باشد. فراموش نکنید که یک بازاریابی موفق باید از سه روش حضوری، پیامکی و تلفنی استفاده کند تا بتواند بهترین بازاریابی را انجام دهد؛ اما به طورکلی بازاریابی به صورت پیامکی معمولاً برای طیف گسترده ای از مشتریان بالقوه می تواند جوابگو باشد، همچنین شما می توانید از روش تلفنی برای هر منطقه از شهر تهران نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اهمیت بازاریابی پیامکی

سنجش تفاوت بانک های اطلاعاتی ساختمان

انتخاب یک بانک اطلاعاتی جامع می تواند نقش بسیار مهمی در بازاریابی هدفمند کسب وکار شما بازی کند. درواقع با توجه به اینکه اطلاعات این بانک همان بازار هدف بسیاری از شرکت های تأمین کننده محصولات و خدمات ساختمانی است، استفاده از این اطلاعات باعث بهینه سازی قابل توجهی در هزینه های مادی و زمانی گروه فروش تأمین کنندگان و درنهایت باعث افزایش راندمان مجموعه در کوتاه مدت و به خصوص در میان مدت و بلندمدت خواهد شد. همچنین به طورکلی شناخت و سنجش یک بانک اطلاعاتی ساختمان مناسب با تعداد پروژه مفید قابل ارائه، به روز بودن و کنار گذاشتن اطلاعات و شماره های منسوخ، دارا بودن تصویر هر مرحله کاری ساختمان و سایر خدمات جانبی همراه است.

شماره موبایل کارفرمایان ساختمان

چرا بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه؟

به طورقطع بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه جامع ترین پلتفرم اطلاعات ساختمان های در حال ساخت کشور می باشد. درواقع شرکت پرشین سازه با جمع آوری حدود ۲۲۵۰۰ پروژه و ارائه اطلاعات دقیق و به روز ساختمان های در حال ساخت، اولین و جامع ترین بانک اطلاعات ساختمانی در سطح تهران و حومه ی تهران می باشد. این اطلاعات شامل شماره تماس سازنده، مرحله کار، آدرس پروژه، تصویر پروژه، تعداد طبقات و واحدها، متراژ، نقشه گوگل مپ و غیره می باشد. جالب است بدانید که طی این فرایند اطلاعات به طور مرتب و مداوم آپدیت شده و روزانه ۵۰ مورد پروژه جدید به این تعداد اضافه می گردد. یک پایگاه داده معتبر و به روز که می تواند نیازهای مشتری را به سرعت شناخته و آنچه موردنیاز است را به کاربران گرامی ارائه دهد.

سخن پایانی

شرکت ارتباطات ماندگار پرشین در سال ۱۳۸۶ تأسیس و اولین و دقیق ترین بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت تهران و کرج را جهت استفاده فعالین عرصه ساخت وساز و ساختمان ارائه نموده است. به طورکلی از آن زمان تاکنون حداکثر تلاش خود را در جهت پیشرفت و گسترش خدمات و امکانات قابل ارائه در این حوزه به کار بسته است.

در طول مقاله شرکت پرشین سازه شما را با بحث اهمیت استفاده از شماره موبایل کارفرمایان ساختمان آشنا و ارزش آن را در بحث بازاریابی هدفمند به شما یادآور شد. به یاد داشته باشید که موفقیت در کسب وکار با مداومت در بازاریابی به دست می آید؛ بنابراین بهترین استراتژی ارسال دائم و منظم پیامک به شماره ی ساختمان سازان و همچنین تماس های مداوم همراه با پیگیری به موقع است چراکه این رویه تا همیشه برند شما را در ذهن سازندگان سازه و ساختمان یادآوری می کند.

دیدگاه ها غیرفعال است