روشویی کابینتی پی وی سی چیست؟

روشویی کابینتی چیست

همانطور که می‌دانید طراحی دکوراسیون در عصر مدرن امروز به شدت مورد توجه قرار گرفته است. هنر طراحی داخلی در سال‌های اخیر به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیده و پیشرفت تکنولوژی نیز بر این مسئله بی تأثیر نبوده است. گستردگی طراحی دکوراسیون حتی در سرویس بهداشتی و المان‌های تشکیل‌دهنده آن نیز دیده می‌شود.

احتمالا تا کنون انواع مختلفی از روشویی کابینتی را دیده‌اید. این محصول که سبک جدیدی از روشویی است، در چند سال اخیر به شدت ترند شده است و در اکثر سرویس‌های بهداشتی منازل و مکان دیگر دیده می‌شود. روشویی کابینتی در واقع به سبکی از طراحی روشویی اشاره دارد؛ اما آنچه سبب تفاوت در این محصول می‌شود تنها طراحی گسترده آن نیست؛ بلکه متریال‌های ساخت نیز در تنوع آن نقش دارند.

روشویی کابینتی چیست؟

برای اینکه با روشویی کابینتی پی‌وی‌سی آشنا شوید، بهتر است روشویی و متریال ساخت آن را به صورت مجزا بررسی کنیم. روشویی کابینتی همانطور که از نام آن مشخص است، به نوعی روشویی گفته می‌شود که علاوه بر کاسه روشویی به کابینت نیز مجهز است. محفظه کابینتی زیر کاسه روشویی یک انتخاب ایده‌آل و البته عاقلانه برای قرار دادن وسایل شخصی است.

در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن، کاربردی بودن یک فاکتور بسیار مهم است و روشویی مدل کابینتی علاوه بر جنبه‌های زیبایی دقیقا از این اصل پیروی می‌کند. قطعا قرار دادن لوازم شخصی در محفظه‌ایی که آن‌ها را از آلودگی‌های سرویس بهداشتی دور می‌کند، یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. این نوع روشویی برای انواع سرویس‌های بهداشتی کارایی دارد.

 

روشویی کابینتی چیست

 

انواع روشویی کابینتی

این محصول بر اساس طراحی و متریال مصرفی در انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شود که برای هر یک از آن‌ها مزایا و معایب خاصی تعریف شده است. در نهایت کاربران می‌توانند بر اساس سبک طراحی داخلی، سلیقه و معیارهای شخصی روشویی مناسبی برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنند. روشویی کابینتی بر اساس طراحی و نیاز کاربری در انواع تک نفره و دو نفره تولید می‌شود.

روشویی دیواری و پایه‌دار نیز از دیگر مدل‌های این روشویی هستند که بر اساس نوع کاربری دسته‌بندی می‌شوند. اگر بخواهیم این نوع روشویی را از لحاظ سبک تولید آن دسته‌بندی کنیم، می‌توان آن را به انواع کابینت روشویی ساده، کابینت روشویی مدرن، کابینت روشویی کلاسیک و کابینت روشویی فول ست آینه تقسیم‌بندی کرد. هر یک از مدل‌ها با متریال خاصی تولید می‌شوند. آنچه در این مطلب مد نظر ماست کابینت روشویی پی‌وی‌سی است که برای سبک مدرن تعریف شده است.

پی وی سی چیست؟

حال که با کابینت روشویی و انواع آن آشنا شدید، می‌توانیم متریال مصرفی در ساخت این روشویی را بررسی کنیم. پی‌وی‌سی در واقع نوعی ماده صنعتی است که به صورت مصنوعی از پلاستیک فشرده تولید می‌شود. در معرفی این متریال می‌توان ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار داد. پی‌وی‌سی به واسطه وزن سبک و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد، از محبوبیت بسیاری برخوردار است. به علاوه اینکه کاربری‌های تعریف شده برای مصرف پی‌وی‌سی نیز بر اساس همین ویژگی‌ها صورت گرفته است. پی‌وی‌سی یک محصول کاملا ضد آب است. از این رو استفاده از آن به صورت تلفیقی با متریال‌های دیگر مانند: چوب، مزایای قابل توجهی ارائه می‌دهد.

 

 

مزایای روشویی کابینتی پی وی سی

آنچه در طراحی استاندارد و ساخت روشویی کابینتی مورد توجه قرار می‌گیرد، کاربری بهینه محصول است‌. حتما بارها برای شما نیز پیش آمده است که هنگام شستن دست‌ها در روشویی، آب به اطراف بپاشد. این یک مسئله عادی است که شاید چندان مورد توجه قرار نگیرد. در حالی که اگر متریال مصرفی در ساخت کابینت روشویی کیفیت مناسبی نداشته باشد، پاشیدن آب روی آن در مدت زمان نه چندان طولانی سبب خراب شدن کابینت روشویی می‌شود. به علاوه اینکه جلوه‌های بصری کابینت روشویی نیز از بین می‌رود. این در حالی است که به دلیل خواص پی‌وی‌سی این مشکلات در کابینت روشویی مرتفع شده است و کاربران می‌توانند به استفاده بهینه از این محصول برسند. در ادامه مزایای این محصول را برمی‌شماریم.

  • روشویی کابینتی پی‌وی‌سی کاملا ضد آب است و حتی در دراز مدت نیز پوسیده نمی‌شود.
  • نصب کابینت روشویی پی‌وی‌سی به دلیل وزن سبک آن به راحتی انجام می‌شود.
  • تمیزکاری و نظافت آن راحت است و حتی با یک دستمال مرطوب می‌توان سطح پی‌وی‌سی را تمیز کرد.
  • سطوح کابینت در برابر برخورد اشیای تیز مقاومت بالایی دارند.
  • مواد شوینده و ضد عفونی‌ کننده‌های شیمیایی تأثیری در ظاهر کابینت ایجاد نمی‌کنند.
  • براق بودن و درخشندگی پی‌وی‌سی، زیبایی خاصی به کابینت روشویی بخشیده است.
  • انعطاف‌پذیری این متریال امکان ساخت روشویی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و زیبا را فراهم ساخته است. به همین خاطر توانسته تحول بزرگی در دکوراسیون داخلی ایجاد کند.
  • امکان اجرای کابینت به صورت مات و براق وجود دارد.
  • این محصول برای انواع سرویس‌ بهداشتی مناسب است.
  • امکان پنهان‌سازی لوله‌های زیر روشویی جلوه نامناسب آن را پوشانده و علاوه بر افزایش زیبایی، نظم خاصی به فضا بخشیده است.
  • امکان نگهداری انواع وسایل شخصی از جمله: حوله، دستمال، پد بهداشتی، مواد شوینده و … از دیگر مزایای روشویی کابینتی است.

 

مزایای روشویی کابینتی پی وی سی

 

روشویی کابینتی پی‌وی‌سی را از کجا بخریم؟

خرید روشویی از نوع کابینتی به همان اندازه که برایتان جذابیت دارد، به همان اندازه نیز چالش برانگیز است. قطعا وقتی به دنبال زیباترین روشویی متناسب با سبک دکوراسیون خود هستید، ترجیح می‌دهید که گزینه‌های فراوانی را برای انتخاب داشته باشید.‌ از طرفی قیمت خرید روشویی فاکتور مهمی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت‌.

طبیعتا تنها در صورتی می‌توانید یک خرید جذاب را تجربه کنید که روشویی کابینتی پی‌وی‌سی دلخواه خود را با قیمت مناسب خرید کنید. برای این منظور اگر یک فروشگاه معتبر در این حوزه را انتخاب کنید، عاقلانه به نظر می‌رسد.‌ در این راستا فروشگاه سبک مدرن طیف گسترده‌ای از انواع کابینت روشویی پی‌وی‌سی را با طرح‌های بسیار زیبا و قیمت مناسب عرضه می‌کند. برای خرید روشویی کافی است به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید و در لیست موجودی آن، کابینت روشویی پی‌وی‌سی دلخواه خود را پیدا کنید و سفارش دهید.

دیدگاه ها غیرفعال است