۶۵ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن پرداخت شد

امسال 65 میلیارد تومان وام ودیعه مسکن پرداخت شده است!

بحران مسکن به بازار اجاره بها نیز رسیده است. در حقیقت اصلی ترین کسانی که تحت فشار این وضعیت هستند، مستاجرانی می باشند که درآمد کافی برای پرداخت اجاره بها ندارند. اجاره ای که برای جا نماندن از بازار فروش مسکن، به طور دائم در حال افزایش قیمت است و سختی های بسیار زیادی را به وجود آورده است.

در این میان، طرح پرداخت تسهیلات ودیعه ی مسکن از سوی دولت پیگیری شد و بر اساس آن، بانک مسکن موظف به پرداخت مبلغی به عنوان وام ودیعه ی مسکن به مستاجرین شد. در جدیدترین خبرها چنین به گوش می رسد که سرپرست بانک مسکن خبر از پرداخت ۶۵ میلیارد تومان وام ودیعه ی مسکن به یک هزار و ۳۵۴ نفر داده است. همچنین ارائه ی تسهیلات اشتغال زایی از سوی این بانک به مبلغ ۴۱۵ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش پرشین سازه ، سرپرست بانک مسکن آقای علی عسکری در خصوص ارائه ی تسهیلات به معرفی شدگان سازمان بهزیستی از ابتدای آبان امسال چنین توضیح داد: در سال جاری، تسهیلات قرض الحسنه ی ودیعه ی مسکن به هزار و ۳۵۴ نفر به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

سرپرست بانک مسکن همچنین در مورد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ی اشتغال زایی به معرفی شدگان سازمان بهزیستی نیز اعلام کرد: تا به این لحظه، چهار هزار و ۸۱۱ نفر توانسته اند وام قرض الحسنه ی اشتغال زایی دریافت کنند که مجموع این تسهیلات حدود ۴۱۵ میلیارد تومان می باشد.

لازم به ذکر است که در مراسم روز جهانی افراد دارای معلولیت، رئیس جمهور به وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد که واگذاری مسکن و زمین به خانواده هایی که دارای افراد معلول هستند، در اولویت قرار بگیرد و تصریح نمود: وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن نباید این موضوع را به تاخیر بندازد و لازم است که در اسرع وقت پیگیری نماید.

دیدگاه ها غیرفعال است