ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران

14 هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران ساخته می شود!

اوضاع مسکن خیلی از اقشار جامعه بحرانی است. اما در چند ماه گذشته خبر از مرگ یک ژورنالیست به خاطر عدم توان پرداخت اجاره مسکن، باعث شد که توجه خیلی از مسئولین به این قشر جامعه و مشکلاتشان بیشتر شود.

به گزارش بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که بعد از رایزنی با وزارت راه و شهرسازی، ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی مخصوص خبرنگاران را آغاز خواهند کرد.

محمدمهدی اسماعیلی، در مورد بسته هایی که دولت جهت حمایت از اهالی رسانه تعیین کرده است سخن گفت و ادامه داد: دیگر خبرنگارانی که تا به این لحظه، مشمول دریافت بسته ی اینترنت نشده اند، می توانند با تکمیل مدارک خود از این فرصت استفاده کنند. همچنین تلاش بر است که عضویت اختیاری در سامانه رسانه های کشور برای تسهیل امور حمایتی همچون اعطای اینترنت، هنرکارت، وام، تسهیلات، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی انجام گیرد.

وی در ادامه ی سخنان خود به حمایت ویژه ی وزیر صمت از اصحاب رسانه و خبرنگاران اشاره کرد و گفت: یکی از حمایت های وزیر صمت، پرداخت وام خرید کالا از طریق کارت اعتباری است که در آن وامی با میزان سود ۱۸ درصد و پنح درصد تخفیف قیمت کالا به تمامی خبرنگاران تعلق می گیرد.

اسماعیلی در انتهای سخنان خود به ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران اشاره کرد و گفت: با رایزنی هایی که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم، قرار شده است که ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران آغاز شود. فعالان رسانه ای می توانند با عضویت در سامانه جامع رسانه های کشور، از این خدمات بهره مند شوند.

دیدگاه ها غیرفعال است