امکان بازدید خبرنگاران از پروژه های نهضت ملی

خبرنگاران امکان بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن را خواهند داشت

با بحرانی شدن اوضاع بازار مسکن و رکود شدید تولید مسکن در کشور، طرح نهضت ملی توسط دولت اجرا شد و هم اکنون نیز، واحدهای زیادی در کل کشور در حال ساخت هستند. اما جزئیات بیشتری از این طرح در دسترس نیست و به نظر می آید که رسانه های مختلف، علاقه ای به پوشش جزئیات مربوط به این طرح ندارند. از طرفی دیگر، گلایه های زیادی نیز در ماه های گذشته از سوی رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی پیرامون عدم پوشش اخبار این طرح توسط خبرنگاران داخلی، عنوان شده بود.

به گزارش پرشین سازه ، ۱۵ روز از دستور وزیر راه و شهرسازی به روابط عمومی این وزارتخانه جهت بازدید رسانه های مختلف از پروژه های نهضت ملی مسکن می گذرد اما تا به این لحظه، خبر خاصی در این مورد وجود ندارد.

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در ۲۶ تیرماه امسال، در آستانه ی یک ساله شدن حضورش در وزارت راه و شهرسازی، دستور بازدید رسانه های مختلف از پروژه های متنوع نهضت ملی مسکن را صادر نمود. وی در یک توئیت پیرامون این مسئله چنین عنوان کرد: به روابط عمومی وزارت خانه راه و شهرسازی دستور دادم که امکان بازدید اهالی رسانه از پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در کل کشور فراهم شود. شما خبرنگاران، سفیران اطلاع رسانی از پیشرفت بزرگ ترین پروژه عمرانی تاریخ کشور هستید. برای راستی آزمایی عملکرد مدیرانم، هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

البته وزیر راه و شهرسازی در خصوص عملکرد خبرنگاران و اهالی رسانه در خصوص پروژه های نهضت ملی مسکن، انتقادات زیادی را مطرح کرده بود و اعتقاد داشت که در این زمینه، کم کاری های فراوانی صورت گرفته است. وی در تاریخ ۱۷ تیر این انتقادات را در قالب یک توئیت عنوان کرد:

در حال حاضر، تعداد واحدهای در حال ساخت نهضت ملی مسکن به ۱۵۰ هزار واحد نزدیک می شود. اما امپراطوری های رسانه های ضد دولت سیزدهم، اجازه نمی دهند که اخبار پیشرفت این طرح دیده شود. آنها که دشمن هستند. اما تعجبم از رسانه های داخلی و خبرنگارانی است که بدون تحقیق، اخبار این رسانه ها را پوشش می دهند و مردم را نا امید می کنند.

با توجه به تمام این خبرها، انتظار می رفت که بعد از دستور مستقیم وزیر راه و شهرسازی به روابط عمومی این وزارتخانه، امکان بازدید خبرنگاران از پروژه های در حال ساخت نهضت ملی مسکن فورا مهیا شود. اما با وجود گذشت ۱۵ روز از این دستور، هنوز هم خبری از بازدید وعده داده شده، نیست.

دیدگاه ها غیرفعال است