ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن برای تهرانی‌ها مجدداً مهیا شد

ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن برای تهرانی‌ها مجدداً مهیا شد: فقط امکان ثبت نام در ایوانکی وجود دارد

این روزها، مدام اخبار مربوط به طرح نهضت ملی مسکن به گوش می رسد و به نظر می آید که در خیلی از شهرهای کشور، عملیات ساخت و ساز آغاز شده است.

به گزارش پرشین سازه ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر از بازگشایی سامانه ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان تهرانی داد. وی چنین گفت: در شهر جدید ایوانکی امکان ثبت نام مجدد برای متقاضیان مهیا شده است و تا ۳۱ تیرماه نیز ادامه دارد. در تمامی شهرهای استان تهران، تامین زمین صورت گرفته، پیمانکار هم انتخاب شده و به محض آغاز کلنگ زنی، متقاضیان به پروژه ها معرفی خواهند شد.

خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه چنین گفت: از روز ۱۵ تیر ماه ، امکان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران برای شهر جدید ایوانکی یا ویرایش اطلاعات فراهم شده است و تا ۳۱ تیر نیز ادامه پیدا می کند. در این مرحله از ثبت نام؛ در شهرهایی که ظرفیت دارند، نام نویسی صورت می گیرد. در حال حاضر، تنها شهر دارای ظرفیت استان تهران، ایوانکی است.

متقاضیان می توانند برای نام نویسی به سامانه طرح های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir مراجعه کنند.

وی در ادامه چنین گفت که زمین های مورد نظر در ایوانکی، به شکل خودمالکی واگذار می شوند: متقاضیان در قالب گروه های دونفره می توانند زمین دریافت کرده و اقدام به ویلاسازی نمایند. در حقیقت، پروسه ی ساخت به عهده ی خود متقاضیان خواهد بود که خودش، مزیت به حساب می آید. نوع واحدهای مسکونی در شهر ایوانکی، ویلایی است.

خلیل محبت خواه، در پایان سخنان خود به این نکته اشاره کرد که متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر تهران، فقط می توانند در شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی و شهرهای پاکدشت و رباط کریم ثبت نام کنند. البته در حال حاضر چهار شهر تکمیل ظرفیت شده اند و متقاضیان فقط می توانند در شهر جدید ایوانکی ثبت نام کنند.

دیدگاه ها غیرفعال است