گران ترین خانه‌ی دبی سهم یک هندی شد

گران ترین خانه‌ی دبی، سهم یک هندی شد!

دبی، یکی از بهترین جا برای خرید املاک و سرمایه گذاری است. اما خانه هایی که در آن معامله می شوند، معمولا دارای قیمت های بسیار بالایی هستند. حالا به نظر می آید که گران ترین خانه ی دبی سهم یک شرکت میلیاردر هندی شده است.

به گزارش پرشین سازه ، این شرکت میلیاردر به نام موکش آمبانی، توانست بزرگ ترین معامله املاک مسکونی در دبی را انجام دهد و ویلای ساحلی به ارزش ۸۰ میلیون دلار را خریداری کند.

چنین به نظر می آید که این کاخ بزرگ و لوکس، در بخش شمالی مجمع الجزایر مصنوعی ساخته شده است. شکل کلی آن نیز به صورت یک نخل عظیم است و دارای ۱۰ اتاق خواب، یک آبگرم خصوصی، استخرهای سرپوشیده و روباز است.

به نظر می آید که در حال حاضر، دبی توانسته است نظر سرمایه گذاران بسیار ثروتمند خارجی را به خود جلب کند. دولت با ارائه ی ویزاهای طلایی طولانی مدت و رفع محدودیت هایی که برای خرید خانه توسط خارجی ها وجود دارد، توانسته است دبی را به عنوان یک بازار ترجیحی برای ثروتمندان دنیا جا بندازد.

در حال حاضر، بازار املاک و مستغلات دبی، حدود یک سوم کل اقتصاد امارات را تشکیل می دهد. البته هفت سال بود که این بازار در امارت، دچار رکود زیادی شده بود اما با مدیریت هوشمندانه، توانستند امکانات بیشتری برای ساکنین به وجود آورند تا با اطمینان بیشتری به کار و سرمایه گذاری بپردازند. اقدامی که توانست بازار مسکن و مستغلات دبی را دوباره رونق بدهد.

دولت امارت، بر اساس قوانین جدیدی که وضع کرده است، این امکان را فراهم آورده که سرمایه گذاران بتوانند با خرید ملکی به ارزش حداقل ۲ میلیون درهم(۵۴۴ میلیون دلار)، ویزای ۱۰ ساله ی امارات را دریافت کنند. در این میان، شرکت ها و ثروتمندان هندی بیشترین استفاده را از این فرصت کرده اند و توانستند گران ترین خانه دبی را خریداری کنند.

دیدگاه ها غیرفعال است