وام مسکن نخبگان و استعدادهای برتر

وام مسکن نخبگان و استعدادهای برتر به 600 میلیون تومان رسید!

یکی از راهکارهایی که دولت جهت تامین مسکن در پیش گرفته ، اعطای وام است. حال خبر می رسد که یکی از اعضای هیئت مدیره بانک مسکن اطلاع داده است که وام مسکن نخبگان و استعدادهای برتر به ۶۰۰ میلیون تومان با مهلت پرداخت ۲۰ ساله رسیده است.

به گزارش پرشین سازه، این عضو هیئت مدیره بانک مسکن چنین اظهار کرد: مسکن، نقش مهمی در ایجاد آرامش خانواده دارد و به همین دلیل است که مدیران ارشد بانک مسکن، همواره از تهیه مسکن حمایت کرده اند. به همین جهت سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

سید محسن فاضلیان، در ادامه ی سخنان خود چنین گفت: همچنین مصوب شده است که بازپرداخت وام ۶۰۰ میلیونی نخبگان و استعدادهای برتر، ۲۰ ساله باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا در ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر، موضوع مدیریت مصرف انرژی در ساخت مسکن اهمیت زیادی پیدا کرده است. به همین سبب، از سال های گذشته مدیران ارشد این بانک، تلاش کرده اند که با حمایت از تولید مسکن های پیشرفته و نوین، تغییری اساسی به وجود آورند. بر همین اساس، این موضوع به هنگام تعیین سیاست های اعتباری بانک که هر ساله جهت تعیین مسیر تسهیلات دهی بانک تنظیم می شود، در اولویت قرار گرفته است.

به همین دلیل و برای این که انبوه سازان را به ساخت مسکن با فناوری های نوین تشویق کنیم، میزان تسهیلات آنان را نیز در سال جاری، تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان افزایش دادیم.

سید محمد فاضلیان، عضو هیئت مدیره بانک مسکن در انتهای سخنان خود تصریح کرد: با ورود شرکت های دانش بنیان به صنایع مربوط به ساخت مسکن، می توانیم شاهد افزایش امنیت ساختمان های کشور، کاهش مصرف انرژی، ایجاد اشتغال و حتی افزایش بهره وری باشیم.

دیدگاه ها غیرفعال است