آتش سوزی در خیابان حجاب

علت آتش سوزی ساختمان خیابان حجاب، وجود یونولیت در ساختمان در حال ساخت بوده است

آتش سوزی ساختمان های مختلف در شهر تهران، پدیده ی جدیدی نیست اما این روزها اخبار آتش سوزی ساختمانی بیش از گذشته به گوش می رسد.

به گزارش پرشین سازه ، دیروز ساعت ۱۶ بعدازظهر ، دود غلیظ و سیاهی از مرکز شهر دیده شده است. سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران نیز، منشاء این دود سیاه که از حدود بلوار کشاورز دیده می شد، را آتش گرفتن یونولیت یک ساختمان در حال ساخت اعلام نمود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آقای سید جلال ملکی در مورد این حادثه چنین گفت: از ساعت ۴ بعد از ظهر دیروز، دود سیاه و غلیظی از محدوده ی بلوار کشاورز دیده شده است که مراتب امر، فورا به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود.

یروهای سازمان نیز فورا از دو ایستگاه نزدیک به محل حادثه ، حرکت می کنند و در مدتی کوتاه به خیابان حجاب که محل بروز واقعه بوده است ، می رسند.

بعد از بررسی های اولیه مشخص شد که منبع آتش سوزی، از یک ساختمان در حال ساخت می آید. این ساختمان که پر از مصالح ساختمانی و مواد اولیه ی ساخت و ساز بوده است، دچار حریق شده بود. به نظر می آید که یونولیت موجود در مصالح ساختمانی این سازه، دودی که در منطقه دیده میشد را ایجاد کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله بعد از اطلاع از حادثه به راه افتادند و در مدت زمان کوتاهی، توانستند آتش را به کنترل خود درآورده و بعد از چند دقیقه نیز به طول کامل خاموش کنند. خوشبختانه این ماجرا، ابعاد وسیعی نداشته است اما با توجه به این که یونولیت موجود در ساختمان آتش گرفته بود، منجر به ایجاد دود سیاه و غلیظی شده بود.

دیدگاه ها غیرفعال است