بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استان فارس از نمایشگاه صنعت ساختمان

بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان در شیراز

در حالیکه این روزها ، بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز در حال برگزاری است ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نیز از این نمایشگاه دیدن کرد.

به گزارش پرشین سازه ، محمود رضایی کوچی در جریان دیدار از این نمایشگاه ، در مورد اهمیت آن سخن گفت و چنین بیان نمود:

برگزاری چنین نمایشگاه هایی ، فرصت بسیار خوبی است برای دیده شدن تولیدکنندگان و آشنا شدن مخاطب با آخرین پیشرفت های مصالح و تجهیزات ساختمانی! این نمایشگاه با این هدف برگزار شده است که پیشرفت ها و دستاوردهای صنعت ساختمان را به نمایش گذاشته و از تولید کنندگان داخلی حمایت کند. همچنین سطح کمی و کیفیت محصولات این حوزه را نیز بالا ببرد.

اگر تمام فعالان صنعت ساختمان در چنین نمایشگاه هایی حداکثر مشارکت را داشته باشند ، می توان شرایط مطلوبی برای عرضه و نمایش آخرین دستاوردهای این صنعت فراهم آورد. شرکت کنندگان در این نمایشگاه می توانند کالا و تولیدات خود را به این نمایشگاه آورده و از این راه ، بازارهای جدید را شناسایی کنند.

برای فروش ، جذب مشتری ، ایجاد شهرت تجاری و تبلیغات ، هیچ چیز بهتر از فرصت های نمایشگاهی نیست. محصولات متنوع و با کیفیتی که در بیست و چهارمین نمایشگاه ساختمان در شیراز به نمایش درآمده اند ، نشانگر توانمندی شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی این حوزه هستند. محصولات تولید شده در نمایشگاه شیراز قابلیت رقابت با محصولات خارجی را هم دارند. مشخص است که تولیدکنندگان ساخت و سازهای سنتی را کنار گذاشته و به سوی ساخت مدرن محصولات ساختمانی قدم برداشته اند. این نکته از تمام جنبه های این نمایشگاه مشهود است.

معاون هماهنگی امور عمرانی و استانداری فارس ضمن اشاره به پیشران بودن صنعت ساختمان، چنین گفت: این صنعت عامل رشد صنایع زیاد دیگری نیز هست و از قابلیت اشتغال زایی فراوانی برخوردار است. پویایی صنعت پیشران ساختمان در اقتصاد می تواند به تحقق شعار سال کمک قابل توجهی بکند.

وی در نهایت چنین گفت: هر چقدر که محصولات ساختمانی با کیفیت بالاتری تولید شوند ، کنترل قیمت تمام شده آن ها می تواند بازار مصرف گسترده ای را در چرخه ساخت و ساز داخلی فراهم بیاورد. حتی زمینه صادرات به کشورهای خارجی نیز فراهم می شود.

دیدگاه ها غیرفعال است