۱۷ درصد تخفیف در ۱۷ سالگی پرشین سازه

۱۷ درصد تخفیف در ۱۷ سالگی پرشین سازه

17مین سالگرد تاسیس پرشین سازه: گامی دیگر در مسیر تعهد به کیفیت، نوآوری و رضایت مشتری


۱۷ سال زمان کمی نیست برای تجربه‌ها، کیفیت و خدماتی که توانستیم برای شما بسازیم و افتخار این را داشته باشیم که اعتماد و همراهی شما را جلب کنیم؛ هرچند برای ما چشم به هم زدنی بوده و دوست داریم کنار شما همیشه تجربه‌های تازه‌تری بسازیم و کمکتان کنیم تا با هم رشد کنیم.

در این ۱۷ سال ما همواره تلاش کردیم که کیفیت، جامعیت، دقت و به‌روز بودن بانک اطلاعاتی پرشین‌سازه، با ابزارها و روش‌های گوناگون ارزیابی و صحت‌سنجی شوند تا در نهایت از آنچه که ادعا می‌کنیم و تحویل شما می‌دهیم، اطمینان خاطر داشته باشیم و اعتماد و رضایت شما را در بالاترین سطح داشته باشیم.

افزون بر کیفیت اطلاعات، شیوه‌های ارایه، دسترسی، استفاده و کاربری آنها نیز برای ما اولویت بوده است. این که شما بتوانید داده‌های مد نظرتان را، راحت و سریع پیدا کنید، به کار بگیرید و فعالیت‌های مرتبط خودتان را ثبت درست کنید، هم‌ارز کیفیت اطلاعات مهم است. به بیانی، تجربه‌ی کاربرد پنل اگر مناسب و بهینه نباشد، می‌تواند عملکرد شما و کیفیت اطلاعات را هم زیر سوال ببرد. از این‌رو یکی از مهم‌ترین تلاش‌های ما در این ۱۷ سال، بهینه کردن تجربه‌ی کاربری، واسط کاربری وب‌سایت و پنل و بدین شکل بالا بردن بازدهی عملکرد شما بوده است. جدا از کاربری وب‌سایت، بهینه کردن کل تجربه‌ی مشتری به واسطه‌ی ارایه‌ی بهترین کیفیت در مرکز تماس و پشتیبانی و استفاده از بازخوردهای شما، بخش مهمی از برنامه‌ی توسعه‌ی هر ساله‌ی ما بوده و هست.

در کنار همه‌ی خدماتی مانند پنل پیامک و CRM پایه که در این مسیر ساخته و ارایه کرده‌ایم، در یک سال گذشته به طور جدی و برنامه‌ریزی شده، برگزاری رایگان کارگاه‌های آموزشی فروش و مارکتینگ را نیز آغاز کرده‌ایم تا بتوانیم در توانمندسازی شما در فروش نقشی داشته باشیم و در کنار هم، و با هم، رشد بهتری را تجربه کنیم.
ما در آغاز فقط شهر تهران را تحت پوشش داشتیم، اما اکنون ۱۰ شهر مختلف را با همان کیفیت همیشگی تحت پوشش داریم و افتخار می‌کنیم که در آینده شهرهای دیگری را نیز به فهرست خود اضافه خواهیم کرد. علاوه بر این چند محصول جدید که به شما کمک خواهند کرد تا عملکرد خود را بهتر سازماندهی و برنامه‌ریزی کنید و فروش بیشتری داشته باشید نیز، در چند ماه آینده خدمتتان ارایه خواهند شد.

افتخار می‌کنیم همراهی شما را داریم و به مناسبت این ۱۷ سالگی، از امروز تا ۳۱ اردیبهشت تمامی خدمات و اشتراک‌های ما با ۱۷ درصد تخفیف خدمتتان ارایه می‌شود.

برای مشاوره تخصصی رایگان و ثبت نام با شماره ۰۲۱۷۲۸۹۷۰۰۰ تماس بگیرید و یا به لینک ثبت نام مراجعه فرمایید.

در جشن امسال هم همراه‌مان باشید.

دیدگاه ها غیرفعال است