دستور العملی برای خرید شیرآلات ارزان با کیفیت

اهمیت قیمت شیرآلات در تصمیم گیری برای خرید شیرآلات برای همه روشن است. معمولاً قیمت یکی از اولین مواردی است که پیش از خرید هر نوع کالایی بررسی می شود و شیرآلات بهداشتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. قیمت ارزان شیرآلات مانند مشوقی برای خرید عمل می کند و به خریدار احساس به دست آوردن ارزشی در قبال هزینه کم را می دهد. ولی آیا همیشه خرید شیرآلات ارزان قیمت به صرفه است؟ در این مقاله به این سوال پاسخ داده ایم و چند مدل شیرآلات ارزان جایگزین برای شیرآلات متفرقه و بی کیفیت بازار را معرفی کرده ایم.

شیرآلات اهرمی ارزان قیمت - شیر روشویی

آیا خرید شیرآلات اهرمی ارزان به صرفه است؟

با این سول شروع کنیم که آیا خرید شیرآلات ارزان به صرفه است؟ ممکن است در نگاه اول قیمت شیرآلات ارزان جذابیت بالایی داشته باشد ولی آیا این جذابیت به زودی جای خود را به دردسر خواهد داد و یا رضایت خریدار را فراهم خواهد کرد؟ راست و پوست کنده به سراغ اصل مطلب برویم. خرید شیرآلات ارزان همیشه به صرفه نیست؛ ولی اگر هوشمندانه انجام شود قیمت شیرآلات اهرمی ارزان قطعاً به نفع خریداران است. اما این خرید چطور باید هوشمندانه انجام شود؟

قیمت شیرآلات ارزان مهم ترین نشانه کیفیت شیرآلات ارزان قیمت است. با گشت و گذار در بازار و یا فروشگاه های اینترنتی شیرآلات می توانید در مورد متوسط قیمت ست شیرآلات ارزان اطلاعات کاملی به دست آورید. با توجه به این قیمت برای خود مرزی تعیین کنید. اگر قیمت شیرآلات بهداشتی ارزان مورد نظر شما پایین تر از قیمت متوسط شیرآلات ارزان تولید شده توسط برندهای معتبر است؛ اصلا به سراغ خرید آن نروید! چرا که تولید شیرآلات استاندارد هزینه هایی دارد و قیمت شیرآلات ارزان و با کیفیت باید هزینه های تولید آن را پوشش دهد. شیرآلات بسیار ارزان امکان ندارد استاندارد باشد.

کیفیت شیرآلات استاندارد ارزان بیش از همه به عواملی مانند کیفیت و جنس ماده اولیه شیرآلات بستگی دارد. اما درصد عناصر و استاندارد بودن ماده اولیه را می توان در کارخانه به کمک دستگاهی به نام کوانتومتر بررسی کرد. این دستگاه با آنالیز بخار حاصل از جرقه نمونه ماده اولیه درصد عناصر تشکیل دهنده شیرآلات را مشخص می کند و گزارش آن را در اختیار اپراتور قرار می دهد. اما زمانی که امکان استفاده از این دستگاه و چک کردن جنس شیرآلات در زمان خرید وجود ندارد چطور باید از کیفیت شیرآلات ارزان مطلع شد؟ متاسفانه راهی برای صحت سنجی ادعای فروشنده در زمان خرید وجود ندارد و فقط می توانید ریسک انتخاب شیرآلات بی کیفیت را با چند راهکار کاهش دهید:

  1. حتماً شیرآلات ارزانی خریداری کنید که دارای علامت استاندارد باشند.
  2. شیرآلات ارزان پلاستیکی خریداری نکنید؛ چرا که زود دچار ترک خوردگی و تغییر رنگ می شوند.
  3. گارانتی شیرآلات را چک کنید.
  4. بعد از آگاهی از قیمت شیرآلات ارزان هیجان زده نشوید و متوسط قیمت شیرآلات ارزان برندهای معتبر را بررسی کنید.
  5. به دنبال وزن سنگین شیرآلات نباشید. شیرآلات سربی بسیار سنگین هستند امّا به هیچ وجه استاندارد نیستند و برای سلامتی نیز ضرر دارند.
  6. آبکاری شیرآلات را در نور مناسب بررسی کنید تا خط و خش نداشته باشد.

شیرآلات ارزان میشکا - شیر روشویی

چند نمونه شیرآلات ارزان قیمت استاندارد

در زمان خرید شیرآلات ارزان قیمت به هیچ عنوان محدود به انتخاب مدل های یکسان و کپی موجود در بازار نیستید. برخی از برندهای تولیدکننده شیرآلات معتبر مدل های شیرآلات ارزان خلاقانه ای تولید کرده اند که در عین خاص بودن طرح و اقتصادی بودن قیمتشان کاملاً استاندارد و با کیفیت نیز هستند. در ادامه چند مورد را آورده ایم:

ست شیرآلات ارزان آراز

شیرآلات ارزان آراز جدیدترین شیرآلات ارزان کاویان است که در سال ۱۴۰۱ رونمایی شد. معنی آراز (یا همان ارس) زلال و سرزنده است و مزیت عمده این مدل بهینه سازی ارگونومی و ظاهر مدرن و امروزی آن است.

ست شیرآلات ارزان میشکا

یکی دیگر از پرفروش ترین شیرآلات ارزان قیمت شرکت کاویان مدل میشکا است که در سال ۹۸ تولید و به بازار عرضه شد. اولین رونمایی از مدل میشکا در نمایشگاه صنعت ساختمان سال ۱۳۹۸ انجام شد و به دلیل طرح اقتصادی،‌ منحنی های زیبا و ساده و همچنین ظرافت آن به سرعت مورد استقبال قرار گرفت.

ست شیرآلات ارزان تیدا

ست شیرآلات تیدا قدیمی ترین ست ارزان شیرآلات کاویان با طراحی خاص است. طرح این شیر از پنگوئن الهام گرفته شده و از زمان تولید تا کنون از محصولات محبوب و مورد توجه مصرف کنندگان بوده است.

 

شیرآلات ارزان تیدا - شیر روشویی
شیرآلات کاویان هم افزا (https://www.kavianhamafza.com) یکی از خلاق ترین برندها در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی ایرانی است. محصولات این شرکت طیفی از شیرآلات ارزان تا لوکس را برای تمام سبک خانه ها و انواع بودجه ها طراحی و تولید کرده است. بسیاری از ست های شیرآلات ارزان تولید شده توسط شیرآلات کاویان خاص هستند و این شرکت برای مصرف کنندگان شیرآلات ارزان قیمت و اکونومی خود نیز از طراحی مدل های غیر تکراری غافل نشده است.

دیدگاه ها غیرفعال است