ایلان ماسک، یک شهرک اختصاصی برای کارکنان خود می سازد

ایلان ماسک، یک شهرک اختصاصی برای کارکنان خود می سازد

ایلان ماسک شخصیت جنجالی و بزرگی است که هرگونه اقدام و اظهارنظر وی، زیر ذره بین رسانه هاست. حالا این گونه به نظر می آید که ایشان تصمیم به ساخت یک شهرک اختصاصی برای کارکنان خود دارد که قوانین مخصوص به خود را خواهد داشت. همچنین قرار است قیمت نهایی این واحدهای مسکونی بسیار ارزان باشند.

به گزارش پرشین سازه ، ایلان ماسک هزاران جریب زمین در ایالت تگزاس و نزدیک شهر آستین خریداری کرده است و می خواهد شهرکی اختصاصی به نام اسنیل بروک بسازد. این شهرک که برای زندگی کارمندان و کارکنان شرکت های متعلق به ایلان ماسک، ساخته می شود، قوانین خاصی دارد که مستقیما تحت نظر خود ایلان ماسک تدوین شده اند.

به نقل از روزنامه های معتبر آمریکایی، به نظر می آید که این پولدار دیوانه قرار است که آرمان شهری در امتداد رودخانه ی کلرادو بسازد. جایی که بتواند قوانین خاص خود را وضع کرده و زندگی مناسبی برای کارکنان خود فراهم آورد.

البته گفته های برخی مطلعین، حاکی از این است که احتمالا برای تعیین شهردار این شهرک اختصاصی، انتخابات آزادی برگزار می شود. این انتخابات با حضور تمامی کارکنان ساکن در شهرک خواهد بود.

شهرک اختصاصی ایلان ماسک، می تواند محل خوبی برای پیاده سازی ایده های خلاقانه ی ایلان ماسک برای مدیریت شهری و…باشد.

از آن جایی که ایلان ماسک، ثروتمندترین انسان روی کره ی زمین است، احتمالا قرار است با یک طراحی بی نظیر و امکانات فراوان رو به رو باشیم. شهرکی فوق العاده که پیش بینی می شود در مدت زمان کوتاهی ساخته شود و تبدیل به مشخصه ای بزرگ برای برند تسلا و خود ایلان ماسک باشد.

دیدگاه ها غیرفعال است