آماده شدن ۳۱۷ واحد مسکن مهر در شهر پردیس

317 واحد مسکن مهر در شهر پردیس، آماده تحویل به مالکان است

شاید عجیب باشد اما واقعیت این جاست که بعد از گذشت سال ها از آغاز طرح مسکن مهر، هنوز هم واحدهایی هستند که به صاحبانشان تحویل داده نشده اند و در دست ساخت می باشند یا این که به دلایلی نیمه کاره باقی مانده اند.

در همین راستا، شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد که ۳۱۷ واحد از مسکن مهر بلاخره تکمیل شده اند و به متقاضیان تحویل داده شده است.

به گزارش پرشین سازه ، شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرده است که: ۳۱۷ واحد از طرح مسکن مهر شهر جدید پردیس در فازهای ۸ و ۹ قدیم و ۵ آماده شده است و به زودی به مالکان آن ها تحویل داده خواهد شد.

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرده است: جهت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تمامی متقاضیان می توانند جهت دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه خدمات الکترونیک www.pardis.city اقدام کنند. لازم به ذکر است که جهت امور تحویل، داشتن نوبت اینترنتی الزامی می باشد.

متقاضیان و مالکان می توانند برای دریافت نامه تحویل واحد، با همراه داشتن اصل سند پنج برگی و کارت قسط خود به کارگزاری مسکن مهر شهر جدید پردیس مراجعه کنند.

همچنین کسانی که تا به این لحظه، اقدام به تشکیل پرونده کارت قسط و دریافت آن نکرده اند نیز می توانند صرفا به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه، نسبت به تشکیل پرونده ی بانکی خود اقدام کنند.

پروژه ی مسکن مهر در بسیاری از شهرهای جدید اطراف تهران مثل پردیس، پرند و هشتگرد آغاز به فعالیت کرد. اما با گذشت سال ها، هنوز هم تکلیف بسیاری از این پروژه ها مشخص نیست و متقاضیان، هنوز هم به دنبال تحویل واحدهای خود می باشند.

دیدگاه ها غیرفعال است