معرفی خاص ترین درب ویلایی

امروزه درب ها دارای مدل های مختلفی می باشند که دست طراحان و مهندسان را در انتخاب آن ها باز گذاشته است. درب ها در اندازه و با متریال گوناگونی تولید می شوند از جمله چوب، فلز، شیشه که با توجه به طراحی و نوع طراحی ویلای شما، می توانید از آن ها استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم به معرفی خاص ترین درب ویلا، یعنی درب پیوت بپردازیم که یکی از بهترین گزینه ها برای ویلا شما می باشد که در کنار زیبایی به ویلای شما حس مدرن بودن نیز می دهد.

معرفی خاص ترین درب ویلایی

درب پیوت خاص ترین درب ویلایی

درب ویلا یکی از مهم ترین بخش های آن می باشد. به دلیل این که درب ویلای شما می توان گفت به ویلای شما شخصیت می دهد و در کنار نمای آن بسیار مهم می باشد و نباید خیلی ساده از آن گذر کرد. یکی از درب هایی که شما می توانید برای ویلای خود استفاده کنید و در کنار کارایی، جذابیت و نمای خاص نیز داشته باشد، درب پیوت می باشد.

درب پیوت، درب محوری یا حتی درب لولا پاشنه ای یکی از انواع درب ها می باشد که با توجه به نوع عملکرد و لولایی که دارد یکی از خاص ترین درب ها در انتخاب شما می تواند باشد. با توجه به لولای متفاوتی که این درب با دیگر مدل ها دارد، این درب از قسمت یک سوم میانی باز می شود و روی محوری که در ساختار این درب وجود دارد به چرخش در می آید.

درب پیوت خاص ترین درب ویلایی

انواع درب پیوت

  1. درب پیوت همراه آرام بند
  2. درب پیوت بدون آرام بند

یکی از خصوصیت هایی که درب پیوت دارد، وزن و ابعاد بزرگ آن ها می باشد. این درب ها با توجه به وزنی که دارند به نظر می رسد که باز و بسته کردن آن ها کار دشواری باشد. اما باید این موضوع را به شما بگوییم که با توجه به طراحی خاصی که این درب دارد، هر چقدر هم وزن درب شما زیاد باشد، باز و بسته کردن آن بسیار آسان می باشد. شرکت دُرناب با توجه به سابقه بالایی که در حوزه درب های ساختمانی و ضد سرقت دارد، یکی از شرکت های پیشرو در تولید درب پیوت می باشد. درب های پیوتی که این شرکت تولید می کند بدون آرام بند بوده اما این گزینه را برای شما فراهم کرده است که اگر شما مایل به استفاده از آرام بند برای درب پیوت خود باشید، بدون دریافت هزینه این کار را برای شما انجام می دهد.

ویژگی های درب پیوت

یکی از مهم ترین ویژگی های این درب، جلوه خاص و زیبای آن می باشد که در مقایسه با دیگر مدل ها آن را خاص کرده است و می تواند به ویلای شما ظاهری جذاب و لاکچری بدهد. نکته بعدی که یکی از مزیت های درب پیوت محسوب می شود، ابعاد سفارشی آن می باشد که شما می توانید با توجه به ابعاد مورد نیاز خود، درب پیوت را سفارش دهید.

در اخر

درب پیوت به دلیل نوع لولا و نوع فرآیند باز و بسته شدن آن، تولید کنندگان کمی در بازار ایران دارد. یکی از شرکت هایی که در امر تولید درب پیوت بسیار با تجربه و خبره می باشد، شرکت دُرناب می باشد. این شرکت در کنار تولید مدل های مختلف درب های ساختمان و ضد سرقت، درب پیوت نیز در طرح های مختلف تولید می کند و نکته مثبت آن این است که خدمات پس از فروش خوبی نیز دارند و شما می توانید با خیال راحت و آسوده درب مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاه ها غیرفعال است