شرکت رستاچوب ۱۵ ساله شد

شرکت رستاچوب 15 ساله شد

بازار مصالح و نیازهای ساختمانی سال هاست که مدام دستخوش تغییرات و چالش های فراوانی می شود. به همین دلیل است که دوام آوردن در این بازار، به شرایط فوق العاده ای نیاز دارد.

در این شرایط و وضعیت ، رستاچوب ۱۵ ساله شده است. مجموعه ای که با تلاش فراوان ، همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد و جایگاه خود را در میان خریداران محفوظ نگه داشته است.

به گزارش پرشین سازه ، رستاچوب که در زمینه تولید و عرضه ی درب های ساختمانی فعالیت دارد، از معدود فروشگاه های آنلاینی است که کیفیت را در کنار قیمت های مناسب عرضه می کند.

حوزه فعالیت مجموعه رستاچوب، در زمینه تولید و فروش درب های ضد سرقت، درب های داخلی، درب لابی، درب اتاق و سرویس های بهداشتی و کلیه درب های داخلی ساختمان است.

مهم ترین ویژگی در خصوص این شرکت بزرگ، تعهد فراوان به ارائه ی کیفیت و اصالت است. در شرایطی که اوضاع خیلی از مشاغل ساختمانی بحرانی است، تنها کیفیت است که به دوام و ماندگاری کسب و کار کمک می کند.

رستاچوب در شرایطی به استقبال پانزدهمین سال تاسیس خود می رود که به همراهی خریداران و مشتریان عزیز، دلخوش و امیدوار است. شما می توانید تمام درب های ساختمانی داخلی مورد نیازتان را از این مجموعه ی بزرگ تهیه کنید. مجموعه ای از همان مراحل اولیه ی خرید درب ساختمانی تا نصب و اجرا، در کنار شما خواهد بود.

دیدگاه ها غیرفعال است