کمیته ای برای پروژه های مشارکتی پردیس تشکیل شود

کمیته ای برای پروژه های مشارکتی پردیس تشکیل شود

به گزارش پرشین سازه، سرپرست شرکت عمرانی شهر جدید پردیس، به لزوم تعریف پروژه های جدید در مقیاس های کوچک و تکمیل در بازه های زمانی کوتاه اشاره کرد.

چند سالی هست که بسته های مختلف مشارکتی و سرمایه گذاری، به مرحله ی اجرایی رسیده اند و در آینده ای نزدیک، شاهد اجرای پروژه های مختلف با کاربری های تجاری، آموزشی، مذهبی، درمانی و فضای سبز خواهیم بود. به این ترتیب همزمان با تحویل واحدها، بخشی از خدماتی که ساکنین نیاز دارند هم آماده خواهد شد.

به همین علت است که اصلی ترین اولویت شرکت عمران شهر جدید پردیس، علاوه بر ساخت و تکمیل پروژه های مسکن مهر، اجرا شدن پروژه های مشارکتی- روبنایی است.

از این رو، جلسه ای با حضور برخی از مسئولین از جمله آقای جابر انصاری، سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس و دیگر اعضای هیئت مدیره و مهندس خدربیگلی معاون مسکن و شهرسازی، آقای جاودانفر، معاون املاک و حقوقی و مدیران مختلف حوزه های سرمایه گذاری و…تشکیل شد تا به پیگیری بسته های مشارکتی بپردازند.

دکتر پیرفرشی، یکی از اعضای هیئت مدیره در مورد وضعیت بسته های منعقد شده مشارکتی و پروژه هایی که در حال اجرا هستند صحبت کرد و ضمن اشاره به سهم ۱۰ هزار میلیاردی پردیس در میان تمام شهرهای جدید برای تعریف پروژه های جدید مشارکتی در سال ۱۴۰۱ خبر داد. وی همچنین به لزوم تشکیل یک کمیته برای پروژه های مشارکتی شهر جدید پردیس اشاره نمود.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز به لزوم تعریف پروژه های کوچک مقیاس با زمان تکمیل کوتاه اشاره کرد و تاکید کرد که خدمات مورد نیاز ساکنین باید همزمان با اتمام پروژه های ساخت مسکن تمام شود.

آقای مهندس جابری در ادامه به این موضوع اشاره کرد که در گذشته برخی از افراد و سرمایه گذاران، زمین هایی تحویل گرفته اند اما تا کنون پیشرفتی در کارشان حاصل نشده است و به همین دلیل باید تعیین تکلیف شوند.

سپس جناب انصاری دستور داد که نامه نگاری هایی با شرکت مادر شرکت عمران شهرهای جدید صورت بگیرد تا ابلاغ مصوبه های مربوط به پروژه های مشارکتی تسریع بپذیرد. همچنین در نشست شورای آموزش و پرورش، فهرست تمام مدارسی که تکمیل شده اند و آماده‌ی بهره برداری می باشند، به استانداری تهران تحویل داده شود.

دیدگاه ها غیرفعال است