۱۰ نوع دوش حمام

10 نوع دوش حمام | معرفی انواع دوش حمام

حمام ها صبح ها ما را از خواب بیدار می کنند، شب قبل از خواب به ما آرامش می بخشند و به ما کمک می کنند تا هر روز بهترین خود را به جهان ارائه دهیم. از آنجا که آب در دوش ها مهم می باشد، سیستم تحویل آب به همان اندازه اهمیت دارد. سر دوش های آبشاری به آرامی آب را از بالا می ریزند. یا ممکن است شما احساس حمام تمام بدن با دوش های با شدت آب زیاد با جت در ارتفاعات مختلف را ترجیح دهید. برای هر آن چه که ترجیح دهید، یک دوش پیدا خواهید کرد که متناسب با نیازهای شما باشد.

دوش پیش ساخته

دوش پیش ساخته که به طور رایج در بسیاری از خانه ها یافت می شود، از یک کفی دوش یک تکه و دیواره های قالبی تشکیل شده است. معمولاً طاقچه های اضافی و نگهدارنده صابون به دیواره ها الحاق شده است.

از آن جایی که دوش های از پیش ساخته را می توان به قطعات مجزا جدا کرد، آن ها راحت تر از دوش های پیش ساخته یک تکه از ورودی های تنگ رد می شوند. اکثر واحدهای دوش از پیش ساخته توسط صاحب خانه قابل نصب می باشد.

دوش سفارشی

به مانند اسمشان، دوش های سفارشی با توجه به مشخصات سفارشی صاحب خانه توسط افراد حرفه ای ساخته می شود. معمولاً، دوش های سفارشی از جنس سنگ طبیعی یا کاشی های چینی ساخته می شوند. کفی دوش از یک پی ملات مرطوب پوشیده شده با سنگ یا کاشی ساخته می شود.
دوش های سفارشی می توانند در هر سایز، شکل و فرم بسته به تمایل کاربر باشند. دوش های سفارشی در صورتی که با مصالح مرغوب تولید شده باشند می توانند ارزش فروش خانه را افزایش دهند.

دوش مستطیلی

دوش های مستطیلی از شیشه آب داده ساخته می شوند. این شیشه ها که توسط گیره های فلزی در گوشه ها محکم شده اند یک محیط بدون قاب را شکل می دهند که تمیز کردنشان از محیط های قاب دار آسان تر است و به حمام حس باز بودن بیشتری می دهند.

دوش گرد

دوش های گرد معمولاً یک گوشه را اشغال می کنند با دری گرد که در یک قوس به صورت ریلی دسترسی را فراهم می کند. دوش های گرد به طور هوشمندانه تری به نسبت دوش های مستطیلی از فضا استفاده می کنند، اگرچه هزینه بالاتری نیز دارند.

دوش گوشه

زمانی که از بالا به آن نگاه کنید، دوش گوشه یک مربع تشکیل شده از دو دیوار و دو شیشه با ابعاد یکسان می باشد. یکی از شیشه ها در دارد. دوش های گوشه به خوبی با محیط ادغام می شوند و بیشترین میزان فضای کف حمام را حفظ می کنند.

 

دوش گوشه

دوش زاویه ای

ازنظر برخی از صاحب خانه ها، دوش زاویه ای ترکیب خوبی بین دوش گوشه و دوش گرد می باشد. درحالی که در گوشه قرار می گیرد، دو صفحه شیشه ای دو وجه دوش مربعی را شکل می دهند (دو وجه دیگر دیوار هستند)؛ اما این دو صفحه شیشه به یکدیگر نمی رسند. در عوض، صفحه شیشه ای سوم با زاویه ۴۵ درجه قرار می گیرد و محیط را کامل می کند.

ترکیب های دوش – وان

ترکیب دوش-وان برای دهه ها به عنوان راهی برای ادغام سرویس های حمام در حمام ها نصب شده است. وان – معمولاً یک تشت تورفته به سه دیواره – دارای مجموعه ای از شیرهاست که هر دو شیر وان و سر دوش بالایی را کنترل می کنند.

درحالی که این مد به خاطر تجهیزات دوش تکی به آرامی در حال کنار گذاشته شدن بوده، ولی همچنان ترکیب دوش-وان یک روش عالی برای ذخیره فضا در حمام های کوچک می باشد. خانه هایی با بچه های کوچک به خصوص می توانند از ترکیب های دوش-وان بهره ببرند.

دوش بدنه

دوش بدنه دارای سوراخ های متعدد در یک یا حتی چند دیوار برای جت های آب است که از ارتفاع زانو تا شانه متغیر می باشد و همچنین یک سر دوش در بالای آن قرار دارد. دوش بدنه به جای اکتفا به مسیر بالا ه پایین آب با فرستادن آب به همه نقاط بدن می تواند در مصرف آب صرفه جویی کند.

برج دوش

برج دوش یک ستون فلزی با کنترل های الحاقی، سر دوش، دوش دستی، جت هایی با ارتفاع های متنوع و کنترل می باشد. این واحدها نیاز به سوراخ کردن دیوارها برای جت ها را حذف می کند. با طراحی زیبا، برج دوش ها بهترین نوع برای حمام های سبک مدرن می باشند.

دوش حمام

دوش آبشاری

دوش آبشاری یک سر دوش است که در ارتفاعی بالاتر از سر دوش های معمولی نصب شده است که یک جریان بارانی ملایم از آب ایجاد می کند. این سر دوش ممکن است برای کاربرانی که حس ماساژ مانند فشار آب روی گردن و شانه های خود را ترجیح می دهند مناسب نباشد.

دوش های معمولی را می توان با هزینه ارزان با یک سازوکاری که ارتفاع سر دوش را افزایش می دهد به دوش آبشاری تبدیل کرد. علاوه بر این، سر دوش سر دوش نیز با یک سر دوش آبشاری تعویض می شود.

درصورتی که در حوزه صنعت ساختمان فعالیت می نمایید، پیشنهاد می شود با بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه آشنا شوید.

صنعت ساختمانهمه مطالب

دیدگاه ها غیرفعال است