معرفی پروژه های ساختمانی در حال ساخت

معرفی پروژه ساختمانی | ارائه لیست پروژه های ساختمانی در حال ساخت

بازاریابی صنعت ساختمان به نسبت سایر بازاریابی ها دارای پیچیدگی ها و موانع بیشتری است. این پیچیدگی ها از گستردگی رقبا و بازار مشتریان نشأت می گیرد. در این صنعت فعالان بسیاری در عرضه یک محصول مشابه در حال رقابت هستند. از طرفی مشتریان (بازار هدف) بسیار پراکنده و دسترسی به تمامی آنان دشوار است. ازاین رو برای پیشبرد فروش و موفقیت در رقابت در این صنعت نیاز به عملکرد قوی و حساب شده است.

حتما بخوانید: بانک اطلاعات ساختمان

عملکرد حساب شده، رویکردی با اطلاعات کافی از بازار هدف است که بتوان بر اساس آن برنامه ای مدون برای فعالیت اقتصادی و بازاریابی داشت. پروژه های ساختمانی، همان بازار هدف فعالان اقتصادی درزمینهٔ صنعت ساختمان هستند بنابراین در اختیار داشتن اطلاعاتی کامل از تمامی پروژه ها عمرانی می تواند یکی از موانع بازاریابی در این حوزه را برداشته و مسیر رسیدن به موفقیت را هموار کند.

لیست پروژه های ساختمانی

جمع آوری این اطلاعات خود به تنهایی با دشواری های روبرو است که توان کسب اطلاعات، آن هم به صورت دقیق و جامع را به همه نمی دهد. به همین جهت نیاز معرفی پروژه های ساختمانی از کانالی معتبر که بتواند از عهده این مهم برآید احساس می شود. در همین راستا سامانه هایی راه اندازه شده که با مراجعه به آن می توان به راحتی به اطلاعات دستیابی پیدا کرد، عموما این سامانه ها به بانک اطلاعات ساختمان معروف هستند. بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه مفتخر است که یکی از بهترین ها در امر معرفی پروژه های ساختمانی است

معرفی پروژه به این معناست که اطلاعات پروژه اعم از اطلاعات سازه (آدرس، تعداد طبقات و واحد، عکس و کروکی، متراژ، مرحله و منطقه و…) و اطلاعات کارفرما (شماره تلفن کارگاه، شماره تلفن همراه سازنده، کارفرما، مالک و…) را در اختیار کاربران سامانه گذاشته می شود و آنان با توجه به حرفه خود می توانند از همه یا بخشی از این اطلاعات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: ساختمان چیست؟

ازآنجاکه فعالیت در این حوزه بسیار وسیع می باشد و رسته های مختلف کاری گروه خاصی از پروژه ها رو هدف قرار می دهند بهتر است معرفی پروژه های ساختمانی به گروه های مختلفی دسته بندی شوند. این تفکیک به کاربران کمک می کند تا سریع تر به مشتریانی که می توانند تحت پوشش قرار دهند دست یابند و پروسه فروش و بازاریابی خود را کانالیزه کرده و درنهایت نتیجه بهتری را برای خود رقم بزنند.

معرفی پروژه ساختمانی | ارائه لیست پروژه های ساختمانی در حال ساخت

در معرفی پروژه های ساختمانی می توان گروه هایی به تفکیک منطقه، مرحله ساخت، نوع کاربری و … در نظر گرفت.

  • در مشاغلی که پارامترهایی حائز اهمیت هستند که تحت تاثیر زمان و یا موقعیت اجتماعی و… می توانند تاثیر شگرفی در محصول قابل عرضه داشته باشند گروه بندی بر اساس منطقه کارآمد می باشد به عنوان مثال عموما نمی توان بتن را که باید در زمان مناسب مورداستفاده قرار گیرد یا اصطلاحا دارای «زمان طلایی» است، از غرب شهر برای شرق شهر سفارش داد و یا اصلا مناسب نیست که در مناطقی که کشش منطقه به لحاظ قیمتی پایین است، متریال لوکس و گران قیمت ارائه شود.
  • در مشاغلی که کالا یا خدمت قابل عرضه فقط در برهه خاصی از پروژه کاربرد دارد گروه بندی بر اساس مرحله مناسب است؛ مثلا برای فعالیت دکوراسیون داخلی یا محوطه سازی مناسب نیست که از مرحله تخریب ورود به بازاریابی کرد.
  • بازاریابی برای محصولی که کاربردی ویژه برای کاربری خاصی از پروژه را دارد برای تمامی پروژه ها معقول به نظر نمی رسد به عنوان مثال عموما پله برقی یا درب شیشه سکوریت در پروژه های تجاری کاربرد دارند نه در پروژه های مسکونی. پرشین سازه در این راستا به تفکیک پروژه به دسته های گوناگون و کاملا متناسب با نیاز کاربر این نائل آمده است.

معرفی پروژه های ساختمانی زمانی می تواند ارزشمند محسوب شود که از صحت و دقت بالایی برخوردار باشد و همچنین تمامی اطلاعات موجود را در برگیرد. صحت اطلاعات از آنجایی حائز اهمیت است که قرار است کاربران با استناد به آن کالا و خدمات خود را بازاریابی کرده و با مشتریان خود وارد معامله شوند پس بایستی از اینکه با شخص درستی (شخص مربوط و تصمیم گیرنده) ارتباط گرفته اند مطمئن باشند؛ و کامل بودن اطلاعات آنجا اهمیت خود را نشان می دهد که اگر کاربر به اطلاعات کاملی دسترسی نداشته باشد بخشی از بازار خود را ازدست داده و فروش او انتظارش را برآورده نخواهد ساخت. پرشین سازه در معرفی پروژه های ساختمانی به این نکته نیز توجه لازم را داشته به طوری که می توان آن را کامل ترین و دقیق ترین بانک اطلاعاتی در این زمینه معرفی کرد. ازآنجاکه پرشین اولین شرکت درزمینهٔ بانک اطلاعات ساختمانی است توانسته تجربه به سزایی در این خصوص کسب کند و درنتیجه آن اطلاعاتی کاملا دقیق و جامع در اختیار کاربران خود قرار دهد.

یکی دیگر از مواردی که در معرفی پروژه های ساختمانی باید به آن توجه داشت به روز بودن آن هاست. پروژه های ساختمانی، عمرانی و در حال ساخت هستند لذا مدام در حال تغییر مرحله و پیشرفت می باشند؛ بنابراین اطلاعات باید مستمرا به روزرسانی شوند تا ارزش خود را حفظ کرده و بتوانند در راستای تقویت فروش کارا باشند. اگر اطلاعات ارائه شده به روز نباشد، کابر در تمامی تماس ها یا ایجاد ارتباط با مشتری با شکست مواجه می شود و بدون آنکه بخواهد، دچار ضعف اعتمادبه نفس برای فروش و کاهش انگیزه می گردد حال آنکه اشکال کار از جایی دیگر است، این اطلاعات غلط یا تاریخ گذشته است که سدی برای فروش شده نه ناکارآمدی فروشنده. به روز بودن اطلاعات از دیگر فاکتور مهم در معرفی پروژه های ساختمانی و ارائه اطلاعات آن ها است که این موضوع یکی دیگر از افتخارات پرشین سازه می باشد چراکه این شرکت با استفاده از گروه های متخصص در این زمینه همواره در حال به روزرسانی و جمع آوری پروژه های جدید می باشد و موفق شده است به عنوان به روزترین بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت شناخته شود.

در پایان باید به این موضوع اشاره ای مجدد داشت که کلید پیشبرد بازاریابی و فروش درزمینهٔ صنعت ساختمان و همچنین افزایش سهم فروش بازار در این صنعت و نگهداشت این پیشرفت داشتن اطلاعات در مورد پروژه های عمرانی است که با در دست داشتن آن می توان این هدف را محقق کرد و باید دقت داشت که اطلاعات باید دقیق، کامل، به روز و کانالیزه شده باشد. پرشین سازه این کلید را به سادگی در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

صنعت ساختمانهمه مطالب

دیدگاه ها غیرفعال است