مزایا و کاربرد بانک اطلاعات ساختمان پرشین

کاربرد بانک اطلاعات ساختمان پرشین | مزایای استفاده از پرشین

در دنیای ارتباطات و رقابت، امروزه فروش و بازاریابی محصولات و ملزومات ساختمانی نسبت به گذشته دچار تغییر و تحولات اساسی گردیده و آشنایی با بازاریابی به منظور افزایش فروش، مستلزم آشنایی با بانک های اطلاعاتی ساختمان می باشد. بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه با بیش از یک دهه سابقه درزمینهٔ بازاریابی اینترنتی و متصل کردن فروشندگان مصالح ساختمانی، ملزومات ساختمانی، ابزارآلات و… به سازندگان و برطرف کردن نیاز سازندگان مفتخر به رضایت مشتریان در این زمینه گردیده است.

بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه درصدد به دست آوردن اطلاعات روزانه از پروژه ها در سطح شهر می باشد و این اطلاعات را به صورت آنلاین و به روز در اختیار فروشندگان محصولات و کسبه قرار می دهد.

مزایای استفاده از بانک اطلاعات ساختمان پرشین

  • آپدیت و به روزرسانی تمامی اطلاعات به صورت روزانه
  • جلوگیری از هزینه های گزاف برای معرفی محصولات به سازندگان (چاپ تبلیغات و…)
  • صرفه جویی در وقت و هزینه
  • سهولت در استفاده از سایت
  • افزایش چشم گیر فروش با استفاده از شناساندن و معرفی محصولات به کارفرمایان
  • جلوگیری از اتلاف وقت کارفرمایان و سازندگان
  • دریافت محصولات و اقلام موردنیاز سازندگان و کارفرمایان درب محل اجرای پروژه

کاربرد بانک اطلاعات ساختمان پرشین | مزایای استفاده از پرشین

کاربرد بانک اطلاعات ساختمان پرشین

بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه به منظور امنیت و آسایش و درعین حال افزایش سود فروشندگان راه اندازی شده. اگر بخواهیم بدون استفاده از این بانک اطلاعاتی به شماره تماس سازندگان دسترسی پیدا کنیم و در شلوغی شهر و ترافیک در سطح شهر به پروژه های در حال ساخت مراجعه کرده و شماره تماس هریک را به دست آوریم تا محصولات را به روش های سنتی معرفی کنیم، نیازمند زمان و هزینه ی بسیار بالایی بودیم به همین دلیل بانک اطلاعات ساختمان پرشین به منظور جلوگیری از اتلاف وقت وهزینه در کوتاه ترین زمان اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.

با داشتن اطلاعات پروژه های در حال ساخت موجود در سطح تهران و حومه و همچنین پروژه های بازاریابی شده در منطقه فعالیت (در سایت بانک اطلاعات ساختمان پرشین پروژه ها بر اساس منطقه قابل تفکیک می باشند) و مرحله های موجود (تخریب و سفت کاری و نازک کاری و لوله کشی و…)، از طریق روش های مختلف زیر بازاریابی محصولات انجام می پذیرد

۱. با استفاده از پنل پیامکی

در سایت شماره تماس سازندگان و کارفرمایان ثبت شده است و با استفاده از پنل پیامک رایگان محصولات خود را به سازندگان موردنظر به صورت تکی یا گروهی معرفی نمایید. با استفاده از این امکان پیامک های تبلیغاتی شما بسیار هدفمند می باشند.

۲. با استفاده از آدرس پروژه

به کمک آدرس مشخص پروژه ها و کروکی ها در بانک اطلاعات ساختمان پرشین می توانید به پروژه های مدنظر حضوری مراجعه کرده و محصولات خود را معرفی نمایید.

۳. با استفاده از شماره تماس سازندگان ساختمان

با دسترسی به شماره تماس سازنده یا کارفرما می توانید با آن ها تماس بگیرید و محصولات خود را معرفی کنید.

درصورتی که در حوزه صنعت ساختمان فعالیت می نمایید، پیشنهاد می شود با بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه آشنا شوید.

صنعت ساختمانهمه مطالب

دیدگاه ها غیرفعال است