مجموعه تجاری و اداری مادر در منطقه ۲۲ تهران

مجموعه تجاری و اداری مادر در منطقه 22 تهران و معرفی امکانات آن

مجتمع تجاری اداری مادر در دو بخش شمالی و جنوبی که حدفاصل این دو بخش، خیابانی بیستمتری قرارگرفته و یک پل روگذر عریض، ارتبـاط پیاده رو بخشهای شمالی و جنوبی را به یکدیگر متصل کرده است.

بلوک شمالی پروژه مادر ۲۰ طبقه اداری با زیربنا خالص ۱۶۳۶۱ مترمربع ۴ طبقه تجاری با زیربنای خالص ۱۶۰۰۰ مترمربع و ۶ طبقه پارکینگ با ظرفیت ۱۲۷۲ خودرو طراحی شده است.

بلوک جنوبی پروژه مادر نیز شامل ۴ طبقه تجاری با زیربنای خالص ۳۹۰۰ مترمربع و ۴ طبقه پارکینگ با ظرفیت ۲۷۰ خودرو می باشد. حیاط مسقف و روباز حدفاصل بخش شمالی و جنوبی در فصول مختلف سال با اختصاص فضاهای متنوع تجاری شامل انواع رستوران و کافی شاپ به عنوان موتور محرک پروژه عمل نموده و با ایجاد کشش در مراجعین به رونق فضاهای تجاری مجتمع مادر می افزاید. طبقات -۲، -۱، همکف و +۱ در بلوک های شمالی و جنوبی به کاربری تجاری اختصاص یافته است. بلوک شمالی شامل ۱۷۱ واحد تجاری متنوع ازنظر متراژ (… تا… مترمربع) بوده است. طبقات +۲ تا +۲۱ به کاربری اداری اختصاص یافته است.

مزیت های پروژه مادر

۱. کافی شاپ روباز

امروزه یکی از بخش های مجموعه های بزرگ، مراکز مکث میان مدت باقابلیت سرو انواع نـوشیدنی ها و غذاهای ســبک می باشد. در برج لت مال با عنایت به این مهم، در طبقه دوم فضایی به مساحت ۲۷۰ مترمربع منقسم به سالن سرپوشیده و باغ سالن، جهت خدمت رسانی به مراجعین، شاغلین و میهمانان تدارک دیده شده است.

۲. رستوران مجلل

رستورانی مجلل و مدرن با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و استقرار در بالاترین طبقه ۲۲ برج لت مال بهترین لحظات را برای مراجعه کنندگان و خانواده هایشان رقم خواهد زد تا ضمن آرامش و بهره مندی از غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی از چشم انداز بی نظیر و فرح بخش آن به رویایی دور از دسترس، دست یابند. ۵۸۵ مترمربع از طبقه ۲۳ پروژه نیز به عنوان آشپزخانه و جدا از محیط رستوران و مابقی فضای این طبقه به تأسیسات و مسائل فنی برج اختصاص خواهد یافت.

۳. پارکینگ

بهره مندی از ۱۵۴۲ واحد پارکینگ و تجهیز آن به مدرن ترین امکانات جهت کنترل، مدیریت و نظارت، ازجمله امتیازات و محسناتی است که کمتر پروژه ای آن را دارا می باشد. بلوک شمالی پروژه دارای ۱۲۷۲ واحد پارکینگ در طبقات منفی ۳ الی منفی ۸ و بلوک جنوبی دارای ۲۷۰ واحد پارکینگ در طبقات -۶ الی -۳ می باشد.

دیگر مزیت های پروژه مادر

  • موقعیت مکانی ایده آل و منحصربه فرد
  • هم جواری و جاذبه های کمنظیر و توریستی (همچون ایران مال و…)
  • دسترسی آسان آیندهای درخشان
  • طرحی مدرن و نمایی زیبا تنوع اصناف
  • فضاهای طراحی شده در مجموعه تجاری و اداری مادر

امکانات و خدمات مجموعه تجاری و اداری مادر

۱. سیستم دوربین مداربسته حفاظتی

تمام فضاهای عمومی و مشاعات به دوربین های حفاظتی و سیستم های حسگر تشخیص دهنده حرکت جهت حفاظت، حراست، مدیریت و کنترل امنیت از ویژگی های خاص مجتمع می باشد. کلیه تصاویر در سیستم مرکزی ذخیره شده تا در مواقع لزوم مورد بازبینی قرار گیرد.

۲. سیستم تهویه مطبوع

جهت تأمین سرمایش راهروها، واحدهای تجاری بزرگ و هوای تازه موردنیاز ساختمان از ۱۹ دستگاه هواساز استفاده خواهد شد و هوای تهویه شده توسط کانال از طریق شفت های تأسیساتی و زیر سقف طبقات به فضاها ارسال می گردد. جهت تأمین سرمایش فضاهای تجاری از فن کوئل داکت سقفی استفاده شده است.

۳.  سیستم اعلام و اطفاء حریق

کلیه قسمت های مشاع به سیستم اعلان و اطفای حریق و واحدها به سیستم اعلام حریق مجهز خواهند شد. اطفای حریق ساختمان با استفاده از سیستم اسپرنیکلر به همــراه جــعبه های آتش نشانی میسر می شود.

۴. پله برقی

ارتباط بین طبقات پارکینگ، تجاری و اداری این مجموعه توسط ۸ دستگاه پله برقی با برند مرغوب فنلاند برقرار خواهد شد.

۵. آسانسور

همچنین ۱۸ آسانسور و ۲ آسانسور پانوراما در ویوو مرکزی، ارتباط ما بین طبقات تجاری و اداری را فراهم خواهد نمود.

نمای ساختمان

در نماهای داخلی مجموعه از شیشه سکوریت بدون رنگ و انعکاس برای ویترین فروشگاه ها، شیشه سکوریت لمینیت شده برای جان پناه ها، شیشه سند بلاست شده پشت رنگ شده برای نماهای بسته و همچنین سنگ برای قسمت های بسته نماهای داخلی استفاده خواهد شد. در کف واحدها از سنگ تراورتن سفید و کفسازی فضاهای داخلی از سنگ گرانیت روشن استفاده میشود. پوشش سقف های کاذب مجموعه نیز از ورق های گچی (کناف)، رابیتس و سیمان، ورق های چوبی است.

نورپردازی

به منظور جلوگیری از تشتت بصری و عدم تشویش ذهنی مراجعان و ساکنان مجموعه، ازمدیریت نورپردازی سیستمی استفاده شده است. علاوه بر نورپردازی نما، نورپردازی محوطه و واحدهای تجاری بر اساس اصول علمی از جاذبه های این مرکز تجاری است. در واحدهای اداری و پارکینگ نیز منطبق بر استانداردها و الگوی مصرف صورت می گیرند.

درصورتی که در حوزه صنعت ساختمان فعالیت می نمایید، پیشنهاد می شود با بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه آشنا شوید.

صنعت ساختمانهمه مطالب

دیدگاه ها غیرفعال است