آشنایی با بانک اطلاعات مشاغل ساختمانی

آشنایی با بانک اطلاعات مشاغل ساختمانی

یکی از قدرتمندترین ابزار در دنیای مدرن امروز، تجارت اطلاعات است. بدون اطلاعات شما مانند موجودی کوچک در اقیانوس بزرگ کسب وکارها هستید که تنها می توانید به دنبال لقمه های کوچک باشید. تجارت اطلاعات هم به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شما در هر کسب وکاری که هستید بایستی یک منبع و بانک اطلاعات قدرتمند در کنار خود داشته باشید تا به لقمه هایی بزرگ تر دست پیدا کنید. البته همه این ها در شرایطی است که شما به دنبال پیشرفت و توسعه کسب وکار خود باشید.

تصور کنید در حوزه کسب وکار شما هیچ بانک اطلاعاتی وجود ندارد و شما نیاز دارید که به این دست اطلاعات دسترسی پیدا کنید؛ بنابراین شما مجبور خواهید بود در شلوغی و ترافیک سرسام آور شهر محله به محله، پروژه به پروژه در پای ساختمان های در حال ساخت حاضر شوید و همچنین تن به سختی درآوردن شماره تماس و سایر اطلاعات هر پروژه دهید.

بنابراین اهمیت بانک اطلاعاتی در چنین شرایطی کاملاً واضح خواهد شد. چراکه شما با استفاده از یک بانک اطلاعات ساختمان و مشاغل جامع به راحتی به شماره تماس و سایر اطلاعات لازم سازندگانی که در سطح شهر تهران و حومه آن خدمات و محصولات دارند، دسترسی پیدا می کنید و همچنین با استفاده از سازه افزار اطلاعات کامل هر یک از مشاغل موردنیاز خود را به دست خواهید آورد که باعث امنیت و آسایش و درعین حال افزایش سوددهی در کوتاه ترین زمان ممکن می شود. حال با این مقدمه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با بانک مشاغل ساختمانی ازجمله سازه افزار آشنا و از اهمیت آن در رونق کسب وکار بیشتر بدانیم.

اهمیت بازاریابی هدفمند با استفاده از بانک اطلاعات مشاغل

به طورکلی آمارها نشان می دهد، کسب وکارهایی که از چرخه بازار کنار رفته اند، همگی در زمینه بازاریابی تخصص کافی را نداشته اند و یا حاضر به هزینه کردن در این زمینه نبوده اند. درواقع استراتژی بازاریابی هدفمند این است که مخاطبانی که آمادگی لازم برای خرید خدمات یا محصولات را دارند، شناسایی می کند و یک گروه را به عنوان گروه هدف در نظر می گیرد و برای آن ها خدمات یا محصولاتی را ایجاد می کند که بیشترین نزدیکی را با نیاز آن ها دارد. در استراتژی بازاریابی هدفمند سعی می شود تا ارزش های پیشنهادی متناسب با نیاز مخاطبان بهینه شود و کارکرد محصولات را بنا به نیاز بازار هدف ارتقا می بخشند.

با شناسایی این گروه های کلیدی از مشتریان، شرکت ها کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی خود را برای گروه های موردنظر توسعه می دهند و سعی می کنند با آگهی بخشی و اطلاع رسانی، مخاطبان را برای استفاده از محصولات یا خدمات خود ترغیب نمایند. دراین بین بانک های اطلاعات مشاغل نیز ازجمله این پایگاه های اطلاع رسانی بوده و درواقع همان چیزی که یک بازاریابی هدفمند توقع دارد را تحقق می دهد.

استفاده از بانک اطلاعات مشاغل از شیوه های نوینِ بازاریابی هدفمند برای صنایع و مراکز ساختمان سازی، فعال در زمینه این حوزه می باشد. این روش از بازاریابی دقیقاً در دسته بندی بازاریابی هدفمند قرار می گیرد و می تواند گزینه ای بسیار پربازده به شمار رود، یک بانک اطلاعات مشاغل ساختمان معتبر با برخورداری از شماره و اطلاعات تکمیلی فروشندگان و خدمات دهندگان تهران و شهرستان ها می تواند شما را در امر بازاریابی هدفمند بیشتر یاری نماید.

در دنیای امروز که بازاریابی حرف اول را می زند، بازاریابی هدفمند گزینه ای است که هزینه های کسب وکار را کاهش داده و در عوض با افزایش میزان فروش، نقش مهمی در رونق آن ها بازی کند.

بانک اطلاعات مشاغل ساختمانی

بانک مشاغل ساختمانی چیست؟

بانک اطلاعات مشاغل ساختمانی یک پایگاه غنی از اطلاعات درباره ی کسب وکارهای مرتبط با یک صنعت خاص می باشد. درواقع در یک بانک اطلاعات مشاغل ساختمانی داده هایی از قبیل لیست فروشندگان (مصالح ساختمانی، ابزار و یراق، کاشی و سرامیک، لوله و اتصالات و بهداشتی ساختمان و سنگ ساختمانی) و بانک اطلاعات مشاغل (تزئینات و دکوراسیون، درب و پنجره، نمای ساختمان، تأسیسات برقی و مکانیکی ساختمان و …) در دسترس شما قرار داده می شود تا با استفاده از آن برای رونق هرچه بیشتر کسب وکارتان تلاش کنید.

در حقیقت بانک مشاغل ارائه دهنده بروزترین شماره های موبایل اصناف مختلف است که می تواند به راحتی با چند کلیک ساده راه های تبلیغات نوینی را برای هر نوع شغلی اعم از صنعتی، تولیدی و خدماتی و…را به وجود آورد و فروش محصولات را در یک الگوی صعودی قرار داد. درواقع بانک اطلاعات مشاغل کمک می کند تا بدون صرف هیچ هزینه اضافه و تبلیغات سنتی شماره های تماس خود را در معرض دید طیف گسترده ای از مخاطبین خود قرار دهید.

توجه کنید مهم ترین نکته برای خریداری و تهیه بانک اطلاعات اصناف موردنظر خود آپدیت و جامع بودن اطلاعات می باشد چراکه در غیر این صورت زمان و هزینه خود را بیهوده صرف کرده اید. دراین بین سازه افزار که ازجمله زیرمجموعه های شرکت پرشین سازه است، ازجمله این پایگاه داده ها بوده و لیست اطلاعات کامل و دقیقی درباره هر یک از مشاغل ساختمانی را ارائه می دهد.

اهمیت استفاده از بانک مشاغل ساختمانی

به طورکلی با استفاده از یک بانک مشاغل ساختمانی جامع می توانید با انواع شغل های مرتبط با کسب وکارتان بهتر آشنایی پیداکرده و ارتباط بهتری با صاحبان آن مشاغل برقرار کنید. درواقع از طریق خرید بانک اطلاعات مشاغل ساختمانی می توانید به کامل ترین اطلاعات مشاغل ساختمانی دسترسی پیداکرده و با استفاده از شماره تلفن ها و شماره های موجود در این بانک اطلاعاتی یک ارتباط سازنده و قوی با مشاغل ساختمانی مختلف برقرار کنید. لازم به ذکر است که شماره های موجود در این بانک اطلاعاتی با استفاده از روش های گوناگونی جمع آوری شده اند تا کاربران بتوانند به اطلاعات دقیق تری دسترسی داشته باشند. همچنین در این بانک اطلاعاتی شما می توانید به اطلاعاتی مانند شماره تلفن ثابت، شماره موبایل، نام مشاغل ساختمانی، آدرس و بسیاری از اطلاعات دیگر دسترسی داشته و مشتریان می توانند از طریق سایت سازه افزار این بانک اطلاعاتی را به صورت پکیج دریافت کنند؛ بنابراین شماره های موجود در این بانک اطلاعاتی کمک می کنند تا افراد بتوانند به صورت تلفنی و یا حضوری بازاریابی سودمندی برای خود ایجاد کنند.

اهمیت یک پایگاه داده به روز

جالب است بدایند که اطلاعات موجود در بانک اطلاعات مشاغل ساختمانی پیوسته به روزرسانی می شود و این آپدیت های منظم و بازنگری فنی که روی اطلاعات موجود در این بانک اطلاعاتی صورت می گیرد، سبب شده تا بانک اطلاعات مشاغل ساختمانی شرکت پرشین سازه دارای کمترین میزان ضریب خطا باشد. به طورکلی و بر اساس اصلاح و بازنگری های صورت گرفته روی اطلاعات موجود در این بانک اطلاعاتی شماره های قدیمی که در پکیج کاربران قرار دارند حذف شده و شماره های جدید جایگزین آن می شود تا کاربران بتوانند اطلاعات دقیق تری را داشته باشند؛ بنابراین باوجود به روزرسانی های صورت گرفته مشتریان می توانند با کلیه مشاغل ساختمانی یک ارتباط و تعامل سازنده تر داشته باشند و همین تعامل سازنده می تواند گام موتری در بازاریابی هدفمند یک کسب وکار موفق باشد.

سازه افزار یک بانک اطلاعات مشاغل دقیق

سازه افزار سایت تبلیغاتی پرشین سازه است که امکان معرفی خدمات و محصولات شما در آن میسر است. تیم حرفه ای سئو پرشین سازه این سایت را در صفحات اول گوگل برای شما آماده نگه داشته اند. از این ابزار هم می توانید برای رونق کسب وکار خود بهره مند گردید. به طورکلی سازه افزار رسانه ای گسترده و مؤثر در تبلیغات ساختمانی است که به کمک آن می توان بهترین و اثربخش ترین تبلیغات را با کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن اجرا کرد. درواقع کسب وکارهای مختلف با خدمات متنوع در صنعت ساخت وساز با تبلیغ خود در این فضا به همراه ارائه اطلاعات کسب وکار خود می توانند طی یک بازاریابی هدفمند مشتری های خود را یافته و به طور مستقیم خدمات دهنده و خدمات گیرنده با یکدیگر در ارتباط باشند.

درواقع می توان ادعا کرد که سازه افزار پل ارتباطی بین فروشندگان و مجریان صنعت ساختمان با مشتریان این دسته از محصولات و خدمات است. از طرف دیگر سازه افزار یک بانک اطلاعات مشاغل کامل نیز به حساب می آید چراکه فروشندگان با درج پروفایل و معرفی محصولات و خدمات خود در سازه افزار، امکان دیده شدن اطلاعاتشان را فراهم نموده و مشتریانی که بازدیدکننده های قطعی سازه افزار می باشند با مراجعه به این سایت با بانک اطلاعات جامعی از انواع مشاغل و کسب وکارهای موردنیاز آشنا و اقدام به رفع نیاز خود می کنند. درواقع فعالان در این حوزه، مشتریان خود را به راحتی پیدا می کنند.

 خلاصه خدمات سازه افزار

  • امکان درج پروفایل انحصاری برای معرفی شرکت و مجموعه ها
  • امکان معرفی محصولات و خدمات به طور جامع و دقیق و توجه افراد به این داده ها به عنوان یک بانک اطلاعات مشاغل جامع
  • امکان درج بنر تبلیغاتی برای رونق بیشتر کسب وکار
  • امکان درج رپرتاژ آگهی
  • امکان درج ۴ تصویر برای هر آگهی
  • امکان درج رزومه کاری توسط صاحبان مشاغل
  • امکان درج کاتالوگ محصولات و در دسترس قرار دادن اطلاعات تکمیل کننده
  • امکان درج قیمت اصلی و یا بازه قیمتی خدمات یا محصولات
  • امکان درج آگهی های ویژه و ستاره دار

 

بانک اطلاعات مشاغل ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه

پرشین سازه به عنوان اولین بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در این صنعت و تجارت آغاز کرده است. سال ها تجربه و استفاده از نیروهای متخصص و مهندسین باتجربه و ترکیب تخصص آن ها با تخصص افراد ایده پرداز در امر برنامه نویسی باعث شده است تا اکنون محیطی فوق مدرن برای کاربران به وجود آورده و در اسرع وقت، به روز ترین اطلاعات ساختمانی را در دست کاربران خود قرار دهد.

خدمات پرشین سازه در حال حاضر محدود به ارائه و معرفی پروژه های ساختمانی نشده و کاربران این سایت می توانند اطلاعات بسیار کامل و خدمات به روزی را دریافت نمایند. خدماتی ازجمله کمک به فعالیت های بازاریابی شرکت های عضو در سازه ادز، آموزش های مربوط به بازاریابی ساختمان در این سایت و تبلیغات در پلتفرم سازه افزار به عنوان بانک اطلاعات مشاغل و نیازمندی های ساختمان در صفحه اول گوگل جذابیت هایی است که پرشین سازه با سال ها تجربه اندوزی در این صنعت برای کاربران خود فراهم نموده است.

پرشین سازه یک پایگاه اطلاعاتی معتبر است چراکه:

  • دسترسی کاملی به حجیم ترین منبع اطلاعاتی ساختمان های در حال ساخت از صفر تا صد را دارد. درواقع مهم نیست پروژه ساختمانی در کدام منطقه و کدام خیابان باشد؛ در پرشین سازه به همه آن ها دسترسی خواهید داشت.
  • امکان دسته بندی پروژه ها در مراحل مختلف و با استفاده از اطلاعات هدف بندی شده
  • ارتباط مستقیم با بسیاری از سازنده ها به دلیل تجربه بالا در این عرصه
  • دسته بندی اطلاعات برای هر منطقه و هر بخش به صورت کاملاً تفکیک شده و صرفه جویی در زمان برای کاربران
  • ارائه اطلاعات بهینه سازی شده
    اطلاعات به هم ریخته و دسته بندی نشده برای استفاده، نیاز به زمان زیادی خواهند داشت. تمام اطلاعات ارائه شده در پرشین سازه از قبل تجزیه وتحلیل شده و به صورت کاملاً منظم در اختیار کاربران قرار می گیرد.

کلام آخر

همان طور که در طول مقاله مطالعه کردید شرکت پرشین سازه با استفاده از تجربه ای که در زمینه جمع آوری بانک های اطلاعاتی مختلف از قبیل، بانک اطلاعات ساختمان، بانک اطلاعات مشاغل ساختمانی، بانک اطلاعات مناقصات ساختمانی، بانک شماره ی موبایل مهندسان ساختمانی و بسیاری از اطلاعاتی که دارد، این نوید را به شما خواهد داد که به زودی در کسب وکار خود رشد خواهید داشت، اگر به طور حرفه ای از این پایگاه های داده در راستای رونق کسب وکار خود استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که مسلماً هرکسی در کسب وکار خود به دنبال بهره مندی از به روزترین اطلاعات برای رسیدن به موفقیت های بیشتر است. برای یک شروع خوب و قدرتمندانه، داشتن اطلاعات تنها ابزاری است که می تواند بسیاری از نقطه ضعف ها مانند کم تجربگی را به فراموشی بسپارید؛ بنابراین پایگاه اطلاعات ساختمانی پرشین سازه می تواند کلید موفقیت شما باشد. در پایان نیز امیدواریم که مقاله پیش رو در راستای هدفمندسازی کسب وکار شما و افزایش اطلاعات شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاه ها غیرفعال است